Philips 7300 series 55PUS7304/12

Diepte
7,82 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

A. de Bruijn 13-09-2019

Ovetreft al mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

Deze tv doet echt alles wat hij beloofd , wat een prachtige kleuren , en een loepzuiver beeld , en zelfs het geluid waar ik een beetje huiverig voor was , is meer dan acceptabel...misschien ooit een soundbar erbij kopen , om het net dat beetje extra te geven , maar dat is voorlopig niet nodig... in tegenstelling wat ik van de andere revieuws lees , werken hier alle apps en bijbehorend geluid prima! De afstandbediening vind ik ook een goedkope uitstraling hebben en idd in het donker niet te zien...maar je hebt een optie om een voiceopdracht te doen en dat werkt fantastisch! Ik heb m samen met mn dochter uitgepakt en op zijn plek gezet , maar het instellen en aansluiten van randapparatuur zelf gedaan...appeltje eitje!

Pluspunten

• ambilight
  • zuiver beeld
  • formaat

Minpunten

• afstandsbediening

Bert2004 09-09-2019

Prachtig en kleurrijk beeld

Geschreven voor: Philips 7300 series 65PUS7304/12

Prachtig beeld en dat apps niet goed functioneren kan ik me niet in vinden, denk dat dit komt omdat mijn tv een maand geleden de fabriek uitgerold is.
Geluid is niet wat ik gewend ben van Philips, nou zit er zo’n mooie dikke verdikking van onderen, plaats genoeg voor iets met bass speakers te doen.
De afstandbediening is een aanfluiting en tekens zijn gewoon niet zichtbaar en heeft een goedkope uitstraling.
Ook vind ik een visueel volume balk in het scherm een gemis met het volume regelen.
De instellingen qua kleur en contrast, scherpte heb ik behoorlijk bijgesteld, want dit stond vreselijk verkeerd mijn inziens. Waarom hou je scherpte op 1, terwijl 10 de beste stand is, kleur op 65,:terwijl 50 beter is, contrast kan hetzelfde blijven, maar ik hou van afronden en gaan we van 63 naar 65, helderheid van 50, naar 60, omdat hij te donker stond.
De Google home functie, werkt nog niet al te best in vergelijking met mijn losse Google home, update misschien?
Top is wel de ingebouwde Chromecast, maar nu ik Netflix en Videoland op de tv kan bedienen, heb ik die ook niet zoveel meer nodig.
Geluid via HDMI naar mijn receiver is wel sterk verbeterd, denk dat dit kom door het Dolby Atmos systeem.
Ik kan me ook vinden wat iemand vertelde dat de tv voet niet helemaal recht is, van de ene naar de andere kant gemeten scheelt dit 3 mm.
Jammer ook is dat de instellingen van Ambilight niet minder krachtig te stellen is, gelukkig heb ik geen witte wand, want dan word je gek.
Heeft u dan toch nog iets positiefs? Jazeker, gewoon kopen, want je hebt veel tv voor weinig geld.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid via HDMI
  • Veel apps beschikbaar

Minpunten

• Tv geluid
  • Afleesbaarheid afstandbediening

Dennver 17-12-2019

Philips the One

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Onlangs deze TV gekocht omdat ik toe was aan een nieuwe.
Ik heb niks aan te merken op de TV zelf.
Alles is zoals ik het had verwacht nadat ik hier uitgebreid had zitten vergelijken en uitzoeken.
Beeldkwaliteit is top, alles werkt redelijk snel en de Netflix knop op de afstandsbediening is ideaal om je lichaamsbeweging te beperken tot een minimum.
Het enige minpuntje is dat de afstandsbediening een beetje aanvoelt als AliExpress materiaal. Erg licht en volledig van kunststof. In een donkere kamer is het ook wat lastig om te zien welk knopje waar zit.
Buiten dit zou ik deze tv absoluut aanraden.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Opties

Minpunten

• Afstandsbediening kon beter

bas.L 08-12-2019

Wat een goede philips tv met alles wat je nodig hebt.

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

De philips the one 43PUS7304/12 is een zeer goede tv. Het heeft alles wat je nodig hebt voor een goed kijk plezier. De tv is 60htz en heet een 10bit scherm dat zorgt voor meer kleuren in de sherm en een goede over loop van de kleuren. De tv heeft een mooi goed stevige uiterlijk en een goede standaart de tv kan ook nog is draaien waardoor je van uit alle hoeken tv kan kijken en alls de tv recht staat kan je van uit de zijkand kan je de beeld ook goed zien het heeft dan geen blauwe waas op de sherm wat somigen andere tv wel hebben. En de geluid is super mooi helder van geluid en de tv heeft ook nos is ambilight in geboud dat zorgt er voor dat de kleuren van de programa wat je kijkt op de meur te zien is . Het neemt je dan heele maal mee in de film/spel en tv programa die je kijkt. Ik raat de tv iedereen aan.

Pluspunten

• 4k UHD scherm
  • Mooi geluid
  • De tv kan draaien
  • Dolby vision/HDR10/HDR10+

S. Westermeijer 03-12-2019

Scherp beeld en mooie ambilight functie

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Via een Black Friday deal deze TV gekocht voor een mooie prijs. Beeld is scherp, setup was erg snel en makkelijk. Navigatie door instellingen gaat prima (en snel). Het design (zilver) is mooi en heel handig dat de TV kan draaien van links naar rechts. De bluetooth functie is een leuke extra voor mijn draadloze hoofdtelefoon. Ik had nog geen ervaring met ambilight en moet zeggen dat het TV kijken veel meer sfeer geeft. Prima TV, ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Ambilight
  • Bluetooth

Cor Diemers 02-12-2019

Veel TV voor weinig geld.

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Vandaag aangeschaft via Kamera express. Mooie tv met veel dynamiek in het beeld en erg scherp.
Geluid is niet top maar wel aceptabel, misschien koop ik er wel een soundbar bij. En dat ambilight is heel sfeervol. Zeer tevreden over deze tv.

Pluspunten

• haarscherp beeld
  • Speelt alle videoformaten af

Minpunten

• Niet gevonden

Bart 29-11-2019

Prachtig scherm voor een superprijs

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Philips 7300 series 43PUS7304 gekocht bij Kamera-express. Prima levering, duurde ietsje langer i.v.m. Black Friday week maar was bekend. Makkelijk aan te sluiten en echt een prachtig beeld, we zijn er superblij mee. We hebben hem deze week gekocht dus kan nog niets zeggen over de duurzaamheid.

Pluspunten

• Dunne rand
  • Sherp beeld (ook vanaf de zijkant)
  • Makkelijk te installeren
  • 3-zijdige ambilight

Bramh 26-11-2019

Mooi beeld, perfecte Android TV!

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

Deze heeft in mijn ogen als belangrijkste eigenschap de Android TV mogelijkheid, en het gebruik van een uitgebreid Play store apps mogelijkheden.. Google assistance met spraakopdrachten werkt super leuk. De kwaliteit van het beeld bij 4K afleveringen is zalig. Screen mirroring met android smartphone werkt goed, en youtube casten vanaf smartphone is simpel en snel te doen. Je hebt met deze tv eerder een zeer groooot tablet

Pluspunten

• Beeld en kwaliteit
  • Android smart tv

Minpunten

• GUI van Android smart TV moet je toch even wennen

Henri 30-09-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

Heb de tv nu bijna een maand in gebruik en ben zeer tevreden tot nu toe.
Kamera-express heeft een supersnelle levering. Vrijdag 19.55u besteld en Zaterdag om 09.45u aan huis geleverd.

Pluspunten

• kijkgenot
  • gemak van de bediening

Marion Joha 28-07-2019

groot scherm

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

vrouw 71 jr vond wederom geluk bij een philips 50pus7304/12 makelijk te bedienen afstand bediening. ik hou er van deze uit te proberen en in te stellen.Toestel is naar mijn verwachting
prima en daarbij nog 100,00 euro retour van philips tot september na invulling op PC en gegevens opsturen. BCC heeft hem bezorgt en gemonteerd op draai voet. kan ik hem ook naar mijn zitstoel draaien. kortom goede koop en niet duur.

Pluspunten

• draaivoet
  • makkelijk te bedienen afstand bediening

EV 13-01-2020

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Philips 7300 series 43PUS7304/12

Ik was op zoek naar een grote smarttelevisie met 3-zijdig Ambilight en 4K ultra HD beeldkwaliteit en dat alles voor een leuke prijs. Dit alles heb ik met deze TV zeker gevonden. Leuke bijkomstigheid is toch wel de spraakbesturing. Verder was het makkelijk om alles te installeren. Netflix via afstandbediening makkelijk op te starten. Scherp beeld vanuit iedere hoek en de Ambilight geeft je het gevoel alsof je in de film getrokken wordt. Geluidskwaliteit prima, maar gaat bij mij altijd via de soundbar. Kortom voor deze prijs heb je een prima televisie!

Pluspunten

• 3 zijden ambilight
  • zuiver beeld
  • makkelijk in gebruik
  • prijs

Koos 09-01-2020

Aanrader

Geschreven voor: Philips 7300 series 58PUS7304/12

Prachtig toestel beeld doet volgens mij niet onder voor oled, qua prijsverhouding krijg je waar voor je geld, geluid is wat je verwacht van een platte tv en heb daarom een soundbar erbij gekocht echter de afstandsbediening lijkt op mijn tv van twintig jaar geleden, ook slecht leesbaar.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Beeld
  • Android reageert snel
  • Goede prijsverhouding

Minpunten

• Afstandbediening

Moret 09-01-2020

Waar voor je geld

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

Mooi beeld en goed geluid. Ambilight is prettig en ook in te stellen. Smartfuncties werken ook snel. Vrienden en kennissen willen bij mij film kijken voor de bioscoopervaring.

M. Arends 04-01-2020

Mooi beeld, redelijk geluid

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

Mooi televisie, handige knop op de afstandbediening voor Netflix. Redelijk geluid. Handige draaipoot.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Draaipoot
  • Ambilight

Minpunten

• De tekens afstandsbediening onleesbaar

Wouter 29-12-2019

Mooi groot scherm, Ambilight en met weinig zichtbare randen

Geschreven voor: Philips 7300 series 50PUS7304/12

Al vele jaren ervaring met 2 philips Led en Ambilight tv's. Ook nu weer een genot om tv te kijken door de Ambilight. Helder en scherp beeld zonder al te vel lag in snelle scènes. Levendige kleuren en mooi contrast. Alleen is het lastig en bewerkelijk om de juiste instellingen te vinden voor een mooi beeld. Fabrieksinstellingen zijn nooit mijn smaak. Geluid is beter dan mijn andere 50" (PUS7272, 1,5 jaar oud), maar ik gebruik een soundbar en is dus het geluid van de tv zelf niet belangrijk. Android is duidelijk weer verbeterd in 1,5 jaar en alles reageert soepel plus spraak besturing via de afstandsbediening werkt. Wat minder is het nieuwe app-scherm qua keuzes, wat ik wil zien en wat weg moet. Wellicht dat dat weer via een omweg kan. De ingebouwde Chromecast werkt zeer snel en sneller dan mijn Chromecast Ultra op de oudste tv thuis. De omlijsting van de tv is mischien van plastic, maar zo oogt het niet. En geen merknaam, behalve (amper opvallend) op de voet. Als ik de tv zou ophangen, zie ik dus geen merknaam. Zouden meer fabrikanten moeten doen. Als de tv op de voet staat, is deze iets te draaien van links naar rechts. Super en gebruik ik, zeker door het nadeel van LED panelen met een beperktere zichthoek tov oled. Toch ook nog een negatieve beoordeling, de afstandsbediening. Het voelt goedkoop en is slecht afleesbaar. Maar zeker de voorkeuze knoppen als Rakuten TV?? Storen me. Ik ga daar niets mee doen en had liever de mogelijkheid gehad dat dit een universele sneltoets logo had en die in te kunnen stellen voor een door mij veel gebruikte app. Bijvoorbeeld Youtube oid. Nu schreeuwt de witte knop me als een reclamebanner toe, om toch vooral Rakuten te gebruiken.....
Op de afstandsbediening na ben ik dus zeer tevreden met de tv en is het zijn geld meer dan waard.

Pluspunten

• Beeld
  • UHD (4k)
  • Dunne schermranden
  • Draaibaar scherm bij voetmontage
  • Android met spraakbesturing als extra

Minpunten

• Beeld optimaliseren via omweg
  • App-drawer
  • Afstandsbediening

Rene 24-12-2019

Schitterende tv

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

En wat een schitterende tv is dit. Een mooi formaat met een voortreffelijk beeld. Zelf het geluid is goed te noemen voor een flatscreen. Alleen de afstandsbediening is inderdaad flut. ‘S avonds niet af te lezen zoals eerder beschreven. Staat laag op de draaibare voet, wat ik erg mooi vind

Pluspunten: Zeer mooi scherp beeld; Goed geluid; 55 inch. Perfecte maat; Draaibare voet
Minpunten: Slecht afleesbare afstandsbediening

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Goed geluid
  • Draaibare poot

Minpunten

• Slecht leesbare afstandsbediening

Slotneus 14-12-2019

Veel kwaliteit voor een scherpe prijs

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

Tv nu een aantal dagen geïnstalleerd, wat een toptoestel voor een zeer schappelijke prijs. Alles werk na verwachting of zelfs beter. Ingebouwden chromecast perfect, ambilight prachtig. kortom wanneer u een nieuwe tv zoekt met een bak aan digitale innovaties Voor een schappelijke prijs, aanschaffen zou ik zeggen

Marc L 21-11-2019

Prima tv, wel veel problemen met wi-fi en software

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

Ik heb de tv (65 inch) nu ongeveer een maand geleden bij BCC gekocht en ben erg tevreden over de beeldkwaliteit. Het geluid is wat vlak, dus een soundbar is eigenlijk wel een must. Ambilight is zeker een pluspunt.

De software is ronduit traag en binnen deze 4 weken heb ik ook al meerdere keren gehad dat de tv volledig vastliep en een harde reset nodig was.

Het grootste probleem is helaas de wifi. Ondanks dat de TV naast de router staat en alle andere devices in huis volledige verbindingen hebben wilt de TV geregeld zonder wifi komen te zitten. De enige manier om dat op te lossen lijkt vooralsnog de TV los te koppelen van de stroomtoevoer, maar dat is natuurlijk verre van ideaal.

Is dit probleem bekend en is daar een oplossing voor? Als ik hier geen oplossing voor weet te vinden zal ik de TV helaas weer retour moeten sturen.

Vriend 21-11-2019

Topprestaties voor minder geld

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

TV uit de lagere specs-klasse dan bijv. de OLED POS9002/902K serie (beide TV's in gebruik). Echter, beeldkwaliteit is super. Verschillen alleen merkbaar indien de afgespeelde content top is (4K, HDR)e n dan nog met name (smaak?)verschil a.g.v. LED versus OLED. Als ik eerlijk ben: waarom neig ik toch vaak naar "duurder = beter"? Gelijke specs als het gaat om afspelen van externe spelers (bijv. USB en netwerk).

J.Krijgsman 05-10-2019

afstandsbediening

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7304/12

Ik heb deze week een tv gekocht nl de 43PUS7304/12. Zie er prima uit, werkt ook goed.
Wat ik duidelijk minder vindt is de afstandsbediening. Wit/grijze cijfers, letters en symbolen op een zilveren achtergrond is m.i., geen beste combinatie. Alles is heel slecht leesbaar en ik moet steeds de afstandsbediening draaien om de juiste lichtval te krijgen en dat ding te kunnen bedienen. Zwarte tekens op zilver is m.i. stukken beter te zien en te lezen. Wat een gemier met dit ding.
Als 2e mis ik een gebruikers handleiding in de doos. Kan ik natuurlijk wel downloaden, maar ga maar eens 180 pagina's uitprinten. Ik weet ook dat er op de tv een handleiding staat, maar die is niet erg praktisch om te gebruiken. Ik heb liever een boekje in mijn hand.