Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

HarryNaaldPT 20-02-2020

Slechte tv

Geschreven voor: Philips 6500 series 70PUS6504/12 2019

Deze tv nu 10 dagen in huis. Aanstaand weekend gaat ie retour Mediamarkt. Waarom? Lees verder.

Mijn 52"Sony kreeg wat kuren en ik wilde graag een nog groter scherm. Dan kom je onder de 1000 euro terecht in 65 inch tv's. Behalve Philips die dus deze 70" inch aanbiedt. En daarom ook deze gekocht.
Meteen bij de installatie viel al op dat de interface onhandig is. En op het moment dat de tv daadwerkelijk in gebruik genomen kan worden loop je daar nog meer tegenaan. Er is geen snelle toegang naar de instellingen, je moet altijd via het menu iets aanpassen. En dat gaat nog traag ook. Net als de smart-functie via Saphi. Te langzaam en niet gebruiksvriendelijk, kan niet zo anno 2020. En waarom wel zo'n grote lelijke Netflixknop op de Afstandsbediening voor rechtstreeks toegang tot de app? Hoeft van mij niet. Had ik liever voor snelle beeldinstellingen gezien. Verkeerde keuze.

Maar dan het beeld. Met alle goede wil van de wereld is dat niet goed te krijgen! De kleuren zijn niet sprankelend, de helderheid is niet hoog genoeg, en alleen met alle hulpverbeterende functies ingeschakeld is er nog een beetje normaal tv te kijken. Want anders heb je enorm last van clouding en ghosting. En dan nog is het beeld alleen bij gebruik van blu-ray of nog beter 4K het beste. Niet goed, wel het beste van wat je eruit kunt halen. Want ook het laten uitvoeren van een professionele kalibratie maakt het niet beter. Scherpte en diepte en vloeiende kleuren blijven een probleem. En ruis.

Nee ik kende Philips van vroeger als een producent van hele goede tv's. Maar de huidige eigenaar TP-Vision heeft daar niets van heel gelaten. Ik ga weer voor een Sony, LG of Panasonic.

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• Erg slechte beeldkwaliteit en kleuren
  • Onhandige interface en traag

Zuiderling66 13-05-2020

Scherp beeld en goede service!

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

Ik heb 2 TV's gekocht bij Kamera-express en ben onder de indruk in deze Coronatijd van snelle en correcte levering. Verder heb ik deze TV gekocht op basis van de specificaties. Het is een mooi groot en scherp beeld. De kleuren in verhouding tot mijn vorige 4K TV van Samsung zijn iets flets in de standaardmodus, maar kunnen gepersonaliseerd worden. Verder deze TV gekocht vanwege de 5 jaar garantie van Kamera-express. Let wel goed op de juiste wijze van uitpakken en optisch en technisch controleren. Maar er is een duidelijke instructie bij!

Pluspunten

• groot scherm
  • duidelijke installatie-instructies
  • scherp beeld
  • goede prijs

Minpunten

• trage afstandsbediening

Remko 19-01-2021

Tv slaat regelmatig vast

Geschreven voor: Philips 6500 series 65PUS6504/12 2019

Het beeld is goed , de prijs kwaliteits verhouding ook, ik heb thuis een ps4 een xbox en een een multimediasyteem met blueray en home cinema, hij At regelmatig vast en start dan niet meer op, er is al een monteur geweest maar toen deed hij het opeens weer. Nu wederom zwart beeld en hij start weer niet op, ook niet nadat de stekker er een uur uut is geweest en alles is losgekoppeld. Begin langzamerhand te balen van deze tv....

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Van alle gemakken voorzien

Minpunten

• Slaat heel vaak vast
  • Start soms helemaal niet op

66KTV 19-01-2021

Philips 58PUS6504-12 4K UHD LED Smart TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

ik ben echt niet helemaal tevreden...beeld is niet 100% 4K en het geluid is zwak daarom wou ik een sound bar aansluiten en dat word ook niet herkent door de tv.

Eric86 17-12-2020

TV is derde keer stuk

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

Mijn tv is voor de derde keer kapot die is vandaag terug van herstelling 08/12/20 (twee keer hersteld geweest en nog steeds dezelfde probleem)ik kreeg zwarte beeld en ik kan niet verder met afstandsbediening voor mij is genoeg geweest met Philips ik moet dit TV NIET MEER HEBBEN ik zou graag mijn geld terug krijgen ,herstellen is geen optie .

Hr C Janssen 13-12-2020

Philips 43PUS6504

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12 2019

De Philips 43PUS6504 heeft een uitstekende beekd kwaliteit met veel mogelijkheden, mooie vormgeving en hoog gebruikersgemak.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Vormgeving
  • Mogelijkheden
  • Gebruikersgemak

André 10-12-2020

Teleurgesteld

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Tv nu 7 maand oud .Voor je kan starten ben je al uurtje zoet . Kleurinstellingen !
Bij klaar beeld is dit veel te lichtgevend , ogen doen pijn . Donkere beelden zijn dan echt donker.
Vergeet regelmatig de gebruikte HDMI ingang . Dien je in andere ingang te steken .
Dan ok . Nadien steek je terug in de zogezegde slechte HDMI ingang en werkt terug.
Reageert regelmatig niet op afstandsbediening. Tv ziet signaal ( rood lampje op tv knippert)
Al 2 maal zwart beeld , tv herstart en speelt dan weer verder. Nu retour winkel . Afwachten maar.

Pluspunten

Minpunten

• Kleurinstellingen
  • Afstandsbediening

Simsim96 08-12-2020

Smart TV pas si smart que ça

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

Bel écran, belles images, joli design mais c'est bien tout ce qu'il y a retenir et ce n'est pas suffisant quand on pense avoir acheté une Smart TV. Le système d'exploitation est d'un niveau exaspérant : impossible d'installer Spotify ou Disney+, il faut se satisfaire des applications déjà installées et les mises à jour n'apportent rien de neuf. Inconcevable pour une télé actuelle. La télécommande n'est pas très agréable non plus. Je suis très déçu de mon achat et je changerai de marque la prochaine fois. Si seulement les mises à jour changeaient quelque chose, ça changerait tout !

Chris Janssen 25-08-2020

Zeer goede beeld kwaliteit

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6504/12 2019

De Philips 43PUS6504/12 TV heeft een zeer goede beeld kwaliteit and ook zeer goede smart funkties. Wij zijn erg tevreden over de aankoop van de Philips 43PUS6504/12.

Pluspunten

• Beeld
  • Smart functies

pauwelsrobert 08-06-2020

groot scherm ,

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

heb dit toestel gekozen voor lage prijs in promo .
bij uitpakken en plaatsing , ( wat zeer vlot ging door heldere en bondige voorschriften en GEWICHT ) en installatie was ik verrast door de mooie beeldkwaliteit en vlotte bediening.
ben zeer tevreden.

Pluspunten

• bekend betrouwbaar merk ( Philips )
  • goede prijs

John 24-04-2020

Schitterende tv.

Geschreven voor: Philips 6500 series 65PUS6504/12 2019

Na een avond zitten googlen kwam ik op deze Philips uit bij Kamera-express. Zoveel tv voor een schitterende prijs. Snel besteld, volgende dag al gebeld voor bezorgafspraak, en netjes de volgende dag op tijd geleverd. Top geregeld Kamera express.
Snel gemonteerd en aangesloten,en dan heb je geen spijt dat je deze Philips hebt besteld.

Pluspunten

• Schitterend beeld en geluid.
  • Handig instelmenu.

Minpunten

• Geen handleiding meegeleverd.
  • Kon er niet meer vinden.

Barnevelder 08-04-2020

Nieuwe TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Zo blij met onze nieuwe TV!! Wij gaan altijd voor Philips. De TV is groot en mooi. Het is wel even wennen omdat onze vorige TV iets kleiner was.

Pluspunten

• Perfecte beeld
  • Geluid is mooi

Lebruxellois 11-03-2020

Débit pourri

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

Impossibilité de régler le rétro-éclairage, beaucoup d'image saccadé malgré l'achat de câble à 50€ en HDMI 2.0B à 21gbps. Mode plein écran qui bug quand y'a un ecran noir entre les pub par exemple, télé qui réagit très lentement, son à peine potable, s'est déjà éteinte toute seul une fois sans raison apparente après une semaine d'utilisation, bref: à ne pas acheter ni celle ni aucune autre de ce fabricant

karamanstar-recordz 12-02-2020

geweldig tv

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

super goed beeld zaols ik gewend ben van philips, en ook goed geluid.
alleen de software en interface is wel te ingewikkeld mocht wel van deze tijd geupdated worden.
en jammer geen ambilight

jins 12-01-2020

Great picture and sound quality, No ambilight

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

The picture quality is excellent. Also the sound quality is superb, gives a real home theater effect. Though the menu shows ambilight, this model does not have this feature - which is confusing.

Saviopas 30-12-2019

Mooie degelijke 4k tv voor correcte prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 58PUS6504/12 2019

Het beeld is erg goed bij 4K UHD video's ook op PS4, blu-ray, YouTube.
Smart tv werkt zonder problemen maar van sommige apps zie ik het nut niet in Vlaanderen.
Mooi groot scherm, lichte tv makkelijk ophangbaar of te zetten als je een grote tv-kamer/leefruimte hebt.

Herman 10-12-2019

Prima TV voor top prijs

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6504/12 2019

Op zoek naar een goede tv voor zijn prijs deze tv uitgezocht.
Prima beeld ,geluid niet kunnen beoordelen want via dolby set.
Makkelijke instellingen en voldoende aansluitingen voor alle apparatuur.

Pluspunten

• scherpe prijs
  • mooi beeld
  • eenvoudige bediening