Samsung QE49LS03RAS QLED

Diepte
4.58 cm dikte
Schermgrootte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Geluid
  • Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

Mahadinges 24-09-2020

Super mooie tv en love the one box!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Ontzettend mooi design en gave functies zoals art mode
Klein minpuntje. De kabel van tv naar ons box had in mijn geval 2meter langer moeten zijn. Maar supervet dat er maar 1 kabeltje naar je tv hoeft!

Frank19660521 23-09-2020

Prachtige TV en muurversiering ineen.

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Vandaag 23/9 hebben wij onze nieuwe aankoop Samsung Frame 43 inch ontvangen. De TV was snel geinstalleerd en je ziet maar 1 kabel lopen tov de 6 kabels die ik eerder had. Prachtig beeld en vormgeving. Meteen bij Samsung de Notenhouten lijst besteld zodat deze nog mooier uit komt in onze huiskamer.

Tuinbeer 21-09-2020

Zo blij mee

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Wat een fantastisch idee om de tv zo te maken dat je er overdag van kan genieten als kunstwerk/ schilderij

Mach 21-09-2020

Super mooie stijlvolle tv

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

We waren op zoek naar een super platte tv voor in een boot. Weinig ruimte dus moest plat aan de muur, maar het liefst niet de uitstraling hebben van een tv. We kwamen uit op The Frame van Samsung. Staat echt super mooi. Overdag is het echt een schilderij, s’avonds kunnen we heerlijk televisie kijken met super scherp beeld! Een aanrader!

AgnesV 18-09-2020

Kunst in je huis

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooie televisie! Boven verwachting mooi beeld. Zeer tevreden met de kunst functie. Ophangen en installeren ging ook zeer professioneel via Samsung en Dynologics.

Anoniem 18-09-2020

Wat een fantastische QLED!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Het begint al bij de vormgeving! Plat tegen de muur als een echt schilderij en aangesloten met een enkel bijna onzichtbaar kabeltje. de beeldkwaliteit van dit scherm is wat je ervan mag verwachten...super scherp en diep contrast. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Klaas57 17-09-2020

Prachtig beeld! Geweldige kunst!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Werkelijk een sieraad aan de muur! Eenvoudige bediening, prachtig beeld. Het zou nog veel mooier zijn als de beloofde lijst zou arriveren. Helaas lukt het Samsung niet om deze toe te sturen.

Henze 16-09-2020

Een plaatje in de huiskamer!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Geweldig mooie TV, aanwinst voor onze huiskamer. Overdag niet zo'n zwart vlak aan de muur en 's avonds een mooie TV. Installatie aan de muur is goed zelf te doen.

Franck1 14-09-2020

Wat een fantastische TV!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Wat een geweldig apparaat is The Frame. TV kijken op zo'n groot scherm is heerlijk en wanneer je klaar bent tover je hem zo in je gewenste schilderij. Je kan instellen dat hij alsnog uit gaat wanneer er voor 5 minuten niemand is. Ook dat er maar een dun kabeltje van de TV naar de One Connect Box gaat is fijn waardoor je deze in een kastje kan plaatsen bij je andere apparaten. In mijn geval heb ik het dunne kabeltje ook in de muur weggewerkt en gaat de bediening door de kast heen waar de One Connect Box in staat. Er hoeft dus geen deurtje open. De afstandbediening voelt wel wat licht en fragiel aan echter de bediening valt me tot op heden reuze mee. Er zitten op het eerste oog weinig en zelfs voor mij een aantal overbodige knoppen op. Hij doet wat ik wil en nodig heb en mijn universele harmony afstandbediening ligt tot op heden nog aan de kant.

Lobloves 12-09-2020

Een televisie en schilderij in 1. Geweldig!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Jaren geleden wilde ik dit al. Een televisie die zou opgaan in mijn woonkamer. Een televisie die niet prominent aanwezig zou zijn. Maar hoe doe je dat? Met kastjes of met deurtjes. Nee, dat bewerkstellig je door “the Frame” aan te schaffen en heerlijk tv te kijken of om te schakelen naar de kunstmodus. Prachtig concept. Werkt prima.

Laurens1234 12-09-2020

Eindelijk mooie kunst aan de muur!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

We hadden jaren geen televisie in de woonkamer omdat we het een lelijk object vonden en dankzij de frame kijken we weer met plezier televisie in de woonkamer. Het kunstaanbod is erg leuk en je kunt ook eigen werk uploaden. Verder viel me op dat het een enorm slimme tv is, hij dimt mee met het licht en gaat uit als er geen beweging is. Televisie kijken is helemaal een genot op dit fantastische apparaat!

Marcelz 09-09-2020

Super mooi scherm

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Voordat ik de frame kocht had ik een 49 inch led van samsung. Mooie design tv maar kan absoluut niet tippen aan de qled technologie van de frame. De helderheid en het vontrast is wat mij het eerste opviel ten opzichte van mijn vorige tv en uiteraard het zwart is zoals het hoort. De ultieme eye candy. Zeer tevreden. Enige minpuntje vind ik de smart afstand bediening, die van mijn vorige Samsung is is van mooi metaal. De kunstoptie vind ik geweldig, erg mooi.

Anoeska95 09-09-2020

Waanzinnig beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Wij hebben de 65 inch. Super mooie tv met goed beeld kwaliteit. Wij hebben er ook een nieuwe soundbar bij die geluid laat horen alsof je in de bioscoop zit. Helemaal tevreden!

Marko K 09-09-2020

Is dat een TV? Wat gaaf!!!

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Echt iedereen die onze Samsung Frame ziet denkt eerst dat het een schilderij is. Hij zit strak op de wand, de wall mount is heel makkelijk te plaatsen (je moet natuurlijk wel vijf gaten boren) maar is heel makkelijk kaarsrecht te positioneren doordat in de wall mount een systeem zit waardoor je hem kaarsrecht kunt hangen. Verder zijn de draden die altijd aan je TV hangen nu weggewerkt door de one connect doos. Ik had hem in een half uurtje helemaal op en top. Verder heel veel extra's (Ambient Mode) om echt een plaatje aan de muur te hebben. 's Nachts gaat hij vanzelf uit dus geen probleem in de slaapkamer. Ook gaat hij uit als er niemand in de kamer is (bewegingsdetectie) dus ik ben niet bang voor enorm veel sluipverbruik. Als TV doet hij het natuurlijk ook prima, goed beeld en geluid.

Jarik 08-09-2020

Fijne TV

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Deze TV gekocht als vervanging van een 8 jaar oude Samsung TV.
Beeld is kraak helder en het geluid via een los aangeschafte Samsung Soundbar is heerlijk. De art mode is ook prachtig!

JMAS 08-09-2020

The frame 2020 55”

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Uniek en fantastisch. Mooi beeld en geluid. En hoe fijn dat je nu naar een schilderij kijkt in plaats van een lelijk zwart object