Samsung QE55LS03RAS QLED

Diepte
4.25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Geluid
  • Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

Anoniem 11-08-2020

Een sieraad in mijn huis

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Ik ben zo ontzettend blij met mijn tv. Hij is echt helemaal super. Ophangen ging goed. Beeld en geluid is fantastisch.

Uncomplicated 10-08-2020

TV als kunstwerk, geweldig!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wat The Frame mooi maakt is dat er alleen maar internet nodig is om al TV te kijken en te genieten van kunst aan de muur. Hangt echt als een lijst aan de muur en geeft in Frame modus geen lelijke zwarte plaat in de woonkamer. Geweldig om naar 15 jaar een standaard Samsung over te zijn naar deze TV / lijst aan de muur.

LINDYvh 09-08-2020

Strak model

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

wij zochten een tv die platte tegen de muur hangt om zo het effect van onze roomdivider te behouden. En dat is met deze tv goed gelukt. Hij hangt straks in het meubel en lijkt net een fotolijst.

SjaakHe 07-08-2020

Prachtige TV! Prachtig schilderij!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Naast een goede beeldkwaliteit ook een waardevolle aanvulling door de mogelijkheid om kunst in huis te brengen. Tevens prima service bij aankoop door Samsung en partner.

Anoniem 07-08-2020

Mooi Design

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Stijlvol Product.Waar door de aansluit bekabeling weg gewerkt kan worden. Wat algemeen een rommelig aanzicht geeft .

Anoniem 06-08-2020

Geweldige televisie EN schilderij!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

De beste televisie tot dusver en niet langer een zwart gat aan de muur als de televisie uit staat. Er zijn diverse 'schilderijen' gratis beschikbaar. Er is ook een Art-abonnement, daar ben ik persoonlijk minder van gecharmeerd vanwege een maandelijks bedrag wat je moet betalen. Maar goed, dat is optioneel.

De televisie zelf heeft meer dan genoeg functies en met SmartThings kun je via je smartphone van alles doen.

Verder handig dat je geen kastjes/apparaatjes meer nodig hebt om bijvoorbeeld Netflix te kijken, alles is geïntegreerd. Verder loopt er slecht een zeer dun draadje naar de televisie, dat is de OneConnect wat het geheel weer wat mooier staat in de woonkamer.

Al met al een echte aanrader om te kopen!

RobinV013 05-08-2020

Fantastische TV, echter werkt eARC niet i.c.m. ARC

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

De tv voldoet aan mijn verwachtingen. Hij werkt snel maar een minimaal minpuntje, eARC werkt niet in samenwerking met mijn Sonos ARC. Het zijn beide nieuwe en moderne producten, waarvan je uit zou mogen gaan dat dit naadloos werkt met elkaar. De Sonos ARC wordt herkend en het geluid lijkt ook naar de ARC gestuurd te worden, echter krijg ik totaal geen geluid.. via optisch geluid geen enkel probleem. Ik hoop dat Samsung snel met een update komt zodat ik hier gebruik van kan maken.

Jeremy01 05-08-2020

Uitstekende TV , Prima beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

De tv heeft uitstekend beeld en ziet er mooi uit , zelfs als je niet tv aan het kijken bent , dan schakelt hij mooi over naar schilderij-modus . Dus als je een unieke tv zoekt met strakke vormgeving zou ik deze aanraden.

Nicky Z 05-08-2020

Top beeldscherm

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wij zijn zeer blij met deze tv. Beeldscherm hebben levensechte kleuren. Hij is mooi strak tegen de muur te monteren, zodat je er niet achter kunt kijken. En de One connect box is een uitkomst. Geen HDMI kabels over de muur. .Leuk dat de lijst verwisselbaar is. Ga er zeker nog een andere kleur lijst bij bestellen.

LeonB 04-08-2020

Strak beeld en strak aan de wand

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Schitterend schilderij aan de muur wat verandert in een TV. Daardoor niet te dominant aanwezig in het interieur. Beeld is strak en helder. We zijn er erg tevreden mee.

PeterVrw 04-08-2020

Design stuk in ons interieur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Erg duidelijk omschrijving, handleiding en eenvoudige installatie. Erg mooi beeld. Jammer dat de lijst niet direct werd meegeleverd.

M de K 03-08-2020

Wat een kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst. Het monteren is eenvoudig en the frame zit strak tegen de muur. Het enkele kabeltje is absoluut niet storend als je het netje afwerkt (of in de muur freest).

MMBB 03-08-2020

Plaatje aan de muur!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Prachtig beeld. Poster of schilderij-effect zo slim gevonden! Handige Apps. Niet teveel gedoe op afstandsbediening, erg prettig.

Anoniem 02-08-2020

Makkelijk maar vooral heel mooi

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wat ging de installatie makkelijk van mijn QLED 43inch frame tv (2020). En wat een mooi helder en scherp beeld. Ik heb deze tv nog maar enkele dagen......... maar nu al zo tevreden waardoor ik anderen graag hiervan deelgenoot van wil maken. Ook een gratis frame aangevraagd bij de huidige extra promotie actie. Nu afwachten op de lijst waardoor mijn tv/schilderij nog persoonlijker wordt. Altijd een Samsung tv gehad en altijd erg tevreden geweest met de kwaliteit en medewerking. TOP !!!!

Zzzzzz 01-08-2020

Ongelovelijke tv frame 2020

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Een prachtige tv the frame 2020 past perfect in het huis. Een mooie lijst erbij en nog 3 maanden art abonnement gratis. Feestelijker kan deze zomer niet zijn!

Anoniem 30-07-2020

Super tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Zojuist nieuwe tv geïnstalleerd.
Alles werkt handig via de afstandsbediening.
Goed beeld en alles is simpel te vinden op de tv.
Echt een aanrader voor iedereen.

Bas23 29-07-2020

Wat een top aankoop

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Geweldig beeld. Zowel de tv zelf als het gehele plaatje aan de muur. Niet de goedkoopste tv. Wel de coolste