Samsung QE55LS03RAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Elijah 02-12-2019

Mooi beeld en past perfect in iedere ruimte

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie tv met prachtig beeld dankzij de QLED technologie en het geluid die uit de ingebouwde speakers komt is zeer goed vergeleken met zijn concurrenten en zal je verbazen hoe goed het geluid is ( een soundbar is aan te raden als je het geld hebt) deze tv past oprecht in iedere ruimte: of het nou de woonkamer is of de slaapkamer of de kinderkamer hij past in iedere kamer

e korving 01-12-2019

Erg mooie Qled en zeer goede prijs-kwal.verh

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Gisteren de 43# binnen gekregen. Tot dusver kunnen we (gezin) allen alleen maar pluspunten bedenken:
- geen overbodige installatieboekjes: wat er bij zat was kort en duidelijk.
Installatie van de tv was dan ook erg gemakkelijk. Alles werkte binnen 10 minuten.
- de (bijgeleverde) no-gap wallmount was ook makkelijk te bevestigen. Zelfs mijn vrouw lukte dit. :-)
- Beeld in Art-mode is erg mooi. Mooier dan ik dacht. Schilderijen zijn aan te passen met een lijst (rand) eromheen. Licht past hij automatisch aan. Erg prettig; als we bijvoorbeeld de gordijnen van de woonkamer dichtdoen gaat het beeld mee. Werkt erg goed.
- Geluidskwaliteit (nog geen films gekeken) is prima.
- Gemakkelijk te bedienen via App op de telefoon. En gemakkelijk, in Art-mode muziek via telefoon te beluisteren.

Wel ben ik benieuwd of ik mn NAS (wdmycloud) eraan gekoppeld krijg; wel handig met foto's.
Al met al erg tevreden. En wat ons betreft prima prijs-kwaliteit verhouding.

Paul Louis 01-12-2019

Prachtige TV - uitzonderlijk mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Deze TV is de mooiste TV-uitvinding van deze eeuw. Door zijn extreem platte vorm en zijn uitzicht als een schilderij is een prachtstuk om in huis te hebben. Bovendien heeft deze TV een bijzonder scherp beeld. De indienststelling en de bediening is bijzonder goed gedocumenteerd en goed bestudeerd.
Platte TV biedt een zeer goede service en prijs. Vlotte levering.
Ik ben meer dan tevreden met deze aankoop.

Daan met Frame 01-12-2019

Heerlijke TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Nu een week aan de muur en zeer tevreden. Schilderij-functie valt ietsje tegen. Je blijft toch wel duidelijk zien dat het een beeldscherm is door de achtergrond verlichting. Verder is de snelheid, functionaliteit, in werking stelling etc.helemaal prima. Unboxing is wel een beetje spannend. Alle beugels, kabeltjes, doosjes en handleidingen komen vrij intimiderend over, terwijl het uiteindelijk allemaal wel mee valt.

MarkH 01-12-2019

Eindelijk een stijlvolle tv!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb deze tv nog maar enkele dagen in mijn bezit en ik ben erg onder de indruk! Prachtig scherp beeld, goede apps waardoor je makkelijk YouTube en Spotify kan 'casten' en eenvoudig in gebruik. Eindelijk ben ik af van een groot zwart vlak in mijn kamer, in plaats daarvan hangt er een stijlvolle (foto)lijst aan de muur.

Reinier65 30-11-2019

Een sieraad aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Het is een prachtige tv. Scherp beeld en veel mogelijkheden. Vlak tegen de muur, alsof het een schilderij is.

mijbo 30-11-2019

Super mooi apparaat!!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wow wat een aanwinst in de woonkamer! Geluid is best heel goed zonder soundbar!
Gratis frame erbij besteld

R061N 30-11-2019

Uniek in zijn soort

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Nu een paar dagen in het bezit en ben zeer tevreden.

De art modus is echt zo goed als op reclame te zien is. Je moet jezelf wel goed afvragen hoe vaak je van de optie gebruik gaat maken ivm energiekosten. Het mooie is dat je ook eigen foto's kunt gebruiken.

Geluid van tv is goed, geen soundbar nodig.
Het is zelfs mogelijk dmv optische kabel voor geluid om het volume van de Onkyo receiver te regelen met tv afstandsbediening.

De mooi vormgegeven losse unit is 5m van de tv te plaatsen dmv de bijna transparante alles in één kabel. Geen opzichtige logo en voorzien van de nodige aansluitingen. USB aansluiting is geschikt om USB stick / hdd aan te sluiten voor opname en weergave.

Afstandsbediening is mooi vormgeven en werkt ook als je niet op de tv richt. Logisch menu met de nodige opties.
Persoonlijk mis ik de mogelijkheid tot "down graden" van beeldkwaliteit(had mijn vorige tv wel). Het is zo scherp dat ik soms het idee heb dat ik op de set van de film aanwezig ben. Voor programma's, sport en documentaires is dit perfect voor film vind ik persoonlijk niet.

De ophanging werkt echt simpel en perfect(ook op gipsplaat) . Ook al is de muurbevestiging ietsje schreef, dit corrigeer je als hij hangt eenvoudig.

Heb nog geen foto omdat ik nog bijpassende fotolijsten moet aanschaffen om er één geheel van te maken (idee voor Samsung, verkoop bijpassende fotolijsten?).

Jean Paul123 30-11-2019

Geweldig mooi uitstraling

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Geweldig mooie uitstraling heeft The Frame. Een mooi stukje kunst aan de muur dat ook nog als tv gebruikt kan worden. Top

Clement1984 30-11-2019

Echt een geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Prachtig beeld, heel gebruiksvriendelijk. De afstandsbediening werkt naadloos met alle andere apparatuur, waardoor je er nog maar een nodig hebt. En de schilderij functie maakt het een prachtig onderdeel van het huis.

Jeroen1977 30-11-2019

Ben niet snel onder de indruk , maar dit is te gek

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Of nooit zoveel geld uitgegeven aan een tv ,maar dit is elke cent waard . Heel erg indrukwekkend hoe het werkt met de art modus . Hebben een muur vol schilderijen en daar hangt hij tussen. En valt helemaal weg . Totdat je hem aan zet op de tv modus om een film te kijken. de kleuren spatten van het scherm . In een woord ,geweldig

David S 29-11-2019

Een acceptabel object als het uit staat

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We hebben al 10 jaar geen tv in beeld staan omdat we het gewoon te lelijk vinden die zwarte lelijke bakken. The Frame bied de oplossing en bevalt ons goed. Het ophangen is wel even uitzoeken, neem er goed de tijd voor. De Art functie is leuk en zorgt ervoor dat het apparaat niet opvalt. We gaan er nog andere schilderijtjes omheen hangen zodra we de lijst ontvangen hebben zodat het geheel nog minder opvalt.

ErikH 29-11-2019

Mooie TV en goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Pas de TV gekocht en aan de muur gehangen. Hangt mooi, echt als een schilderij. Beeld is goed en het geluid is beter dan ik had verwacht. Snelheid van de TV is niks op aan te merken, behalve voor het uitschakelen moet je de aan-/uitknop relatief lang indrukken. Fijn dat de de (KPN) ontvanger wordt herkend en daarmee ook uit het zicht gehouden kan worden ECHTER werkt het switchen van zenders/indrukken van getallen niet zo goed. Hopelijk verbetert dit nog in de toekomst.

Wat ik wel mis in de SmartThings App die je kan installeren op je telefoon, is een toetsenbord waarmee je makkelijk tekst zou kunnen typen; maar dat heeft weinig met de TV te maken :-)

AnneS 29-11-2019

Wat fantastisch bedacht Samsung!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Eindelijk geen lelijike zwarte tv meer in mijn mooi ingerichte huis. Ik verheug me op het zoeken van art!

Angelart 29-11-2019

Geweldig stijlvol kunstwerk

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Zat vaak te mijmeren over een grote televisie, fijn film kijken met perfect beeld kwaliteit maar ik vond zo,n groot zwart rechthoek aan de muur niet zo mooi. Nu met de frame is dit probleem opgelost en met de ruime keuze aan kunstwerken hebben we ook nog eens een geweldig kunstwerk aan de muur

Maik67 28-11-2019

The Frame in een woord: Geweldig

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mijn vrouw had qua televisie één wens. Weg met dat zwarte scherm in de woonkamer. Wij hadden een Samsung curve TV van 55 inch met een prima beeld en geluid. Maar dat zwarte vlak wanneer de tv uit stond was een doorn in haar oog. Toen zagen we wat Samsung in 2019 te bieden had. Een tv die opgaat in je interieur en zelfs als schilderij gebruikt kan worden. Echt een aanwinst voor de kamer met een stukje artdesign waarmee we de ene dag de nachtwacht en de andere dag een Mondriaan in de kamer hebben hangen. En dit alles op een 65 inch Frame tv. Te groot? Helemaal niet, deze valt door zijn speciale bevestiging als een schilderij tegen de muur. En door één bijna onzichtbare kabel wordt het apparaat bediend.Geweldig, ik kan niet anders zeggen. Dat geldt ook voor het beeld en geluidkwaliteit. De lichtsterkte stemt automatisch op de omgeving af en met de Qled van 4 K heb ik een heel scherp beeld dat er voor die prijs zeker mag zijn. Geen kat in de zak, maar een Geweldige TV

RoelofH 28-11-2019

Mooi en onopvallend, ook als hij niet aan staat !

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

2 weken geleden gekocht, zelf snel een eenvoudig gemonteerd. Duidelijke handleiding. Nu leuke reacties van vrienden en familie. Van wat een mooie moderne schilderij als Gaaf ! hij valt helemaal niet op !

Anoniem 28-11-2019

Top scherm!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Een supermooi, helder en scherp beeld. Kan strak tegen de muur worden opgehangen. Keurig verpakt net mooie beugel.

Lwji 28-11-2019

Fantastisch beeld en geluid!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De Samsung Frame past zo mooi in mijn interieur met zijn mooie witte lijst. Het beeld is prachtig en het geluid Fantastisch! Heb er super blij mee!!