Samsung QE55LS03RAS QLED

Diepte
4.25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

LeonB 04-08-2020

Strak beeld en strak aan de wand

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Schitterend schilderij aan de muur wat verandert in een TV. Daardoor niet te dominant aanwezig in het interieur. Beeld is strak en helder. We zijn er erg tevreden mee.

M de K 03-08-2020

Wat een kwaliteit!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

We zijn ontzettend blij met onze nieuwe aanwinst. Het monteren is eenvoudig en the frame zit strak tegen de muur. Het enkele kabeltje is absoluut niet storend als je het netje afwerkt (of in de muur freest).

MMBB 03-08-2020

Plaatje aan de muur!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Prachtig beeld. Poster of schilderij-effect zo slim gevonden! Handige Apps. Niet teveel gedoe op afstandsbediening, erg prettig.

Anoniem 02-08-2020

Makkelijk maar vooral heel mooi

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wat ging de installatie makkelijk van mijn QLED 43inch frame tv (2020). En wat een mooi helder en scherp beeld. Ik heb deze tv nog maar enkele dagen......... maar nu al zo tevreden waardoor ik anderen graag hiervan deelgenoot van wil maken. Ook een gratis frame aangevraagd bij de huidige extra promotie actie. Nu afwachten op de lijst waardoor mijn tv/schilderij nog persoonlijker wordt. Altijd een Samsung tv gehad en altijd erg tevreden geweest met de kwaliteit en medewerking. TOP !!!!

Zzzzzz 01-08-2020

Ongelovelijke tv frame 2020

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Een prachtige tv the frame 2020 past perfect in het huis. Een mooie lijst erbij en nog 3 maanden art abonnement gratis. Feestelijker kan deze zomer niet zijn!

Anoniem 30-07-2020

Super tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Zojuist nieuwe tv geïnstalleerd.
Alles werkt handig via de afstandsbediening.
Goed beeld en alles is simpel te vinden op de tv.
Echt een aanrader voor iedereen.

Bas23 29-07-2020

Wat een top aankoop

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Geweldig beeld. Zowel de tv zelf als het gehele plaatje aan de muur. Niet de goedkoopste tv. Wel de coolste

Piet en ellen 29-07-2020

mooi uiterlijk, goed beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

bewust uitgekozen zodat de televisie als we hem niet gebruiken niet opvalt. als we hem toch besluiten te gebruiken is het een mooi en helder beeld.

JdHD 27-07-2020

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

De TV is makkelijk te installeren, alles spreekt voor zich. Ophangen blijft spannend met zo'n dunne tv. Maar als hij hangt is het de spanning waard. ;-) enig nadeel en daarom 4 sterren is de nieuwe afstand bediening met een knop voor Rekruten TV. Niet kind vriendelijk. Voor je het weet staat er een horror film op.. :-(

Verder zeer tevreden met deze prachtige TV!

Jack76 27-07-2020

Samsung The Frame

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Prachtige beeldkwaliteit en de Art optie vinden wij erg mooi en uniek.
Fijn in gebruik en installeren is echt kinderspel, de afstandsbediening kan ook voor de media box ingesteld worden en is ook nog eens erg fijn in gebruik en handzaam.

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Niks gelogen aan de verkoop argumenten.
Het is inderdaad net een schilderij die strak tegen de muur hangt. Ook het systeem waardoor je maar 1 dunne kabel heb is een mooi uitvinding. Geen lelijke kabel goten, maar 1 dun kabeltje! Daarnaast is de smart tv van alle gemakken voor zien, kun je diverse apps downloaden en heb je niet geheel onbelangrijk haarscherp beeld.

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Niks gelogen aan de verkoop argumenten.

JVriens 26-07-2020

Ook mooi als hij niet aan is.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mijn zoon en ik wilde een grotere TV voor een mooiere beleving tijdens het kijken van films maar mijn vrouw wilde geen groot lelijk zwart ding aan de muur als hij uit is. Met the Frame zijn we allemaal tevreden. Een prachtig beeld met mooie heldere kleuren als hij aan is en als hij uit is heb je gewoon een kunstwerk aan de muur. Mijn vrouw heeft elke week een ander kunstwerk aan de muur. Dit is een stuk goedkoper dan een abonnement op de kunstuitleen en een enorme keus aan kunstwerken. Hij past zich automatisch aan naar gelang de hoeveelheid licht in de kamer en hij reageert op beweging.

Tv van de toekomst.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wij hadden een keuze uit vele mogelijkheden om een televisie te kopen.

Waarom hebben wij gekozen voor de Samsung frame 50 inch

De meeste televisies hebben een mooie beeld waar deze televisie en unieke uitstraling heeft als een schilderij. Terwijl nu onze televisie hangt denkt men dat het een schilderij is. Beeldkwaliteit 4K ultiem.

De mogelijkheden de installaties zijn zeer eenvoudig. Ben je opzoek naar een leuke televisie met een stukje kunst dan is dit zeker een aanrader.

Wij zijn er heel blij mee.
En genieten van Mooi beeld en interessante kunstwerken en schilderijen.

Peterke 25-07-2020

Prachtige The Frame TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

destijds Samsung 3D tv aangeschaft, die nu op de slaapkamer staat. Nu 50 inch The Frame aangeschaft en dit tot volle tevredenheid. Heel even wennen aan de afstandbediening, maar na twee dagen volledig onder de knie. Via de ingedrukte microfoon zeer gemakkelijk de diverse opdrachten uit te laten voeren. Zeer tevreden, klasse.

Pascalvd 25-07-2020

Tv perfect passend in interieur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Compromis gesloten met vrouw. Stukje kunst aan de muur heeft haar overtuigd om voor zo’n mooie grote maat tv te gaan.

Geetee 24-07-2020

Super mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Zeer mooie tv ook als hij niet aanstaat!
Een erg mooie beleving en ook nog leer je meer van kunst genieten.

Annemiek18 23-07-2020

Ook mooi als hij uit staat!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Op zoek naar een tv die niet alleen tv is, is dit zeker een aanrader. De kwaliteit van het beeld is geweldig, zeker in vergelijking met onze vorige tv.
Een groot pluspunt vind ik toch hoe mooi strak hij aan de muur hangt, in ons geval zonder kabels (wij hebben een buis in de muur voor kabels) dus eigenlijk 1 heel smal transparant kabeltje.

Tha_Essie 21-07-2020

Regemaltig de weg kwijt en leeft zijn eigen leven

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Wij hebben deze tv nu 2 weken en het vertoont al veel kuren. Soms krijgen wij de tv niet uit. Of wij zetten de tv uit en daarna gaat deze uit, aan, uit, aan. Soms als wij de tv uitzetten, dan gaat hij ook echt uit en krijgen wij geen schilderij meer te zien. Maar soms kom ik thuis of 's ochtends beneden en dan staat het scherm al aan, zonder dat er beweging geweest is in een paar uur. De ene keer reageert de tv op de afstandsbediening die erbij geleverd is en soms moeten wij de ziggo afstandbediening pakken. Dus vind het nogal wat kuren voor deze prijs klasse. Beetje teleurgesteld. Qua uiterlijk mooi.