Samsung QE55LS03RAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Lwji 28-11-2019

Fantastisch beeld en geluid!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De Samsung Frame past zo mooi in mijn interieur met zijn mooie witte lijst. Het beeld is prachtig en het geluid Fantastisch! Heb er super blij mee!!

RA38 28-11-2019

Kunst en speelgoed in 1

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Hoewel het QLED panel in deze prijscategorie niet de beste is, is dit toestel een lust voor het oog. De kleuren springen eruit en zwart is ook behoorlijk zwart. OOTB is de TV al vrij goed afgesteld, maar voor de experts zijn er talloze opties om de kleuren nog levensechter te maken. Hier moet je alleen wel echt de tijd voor nemen, het zijn HEEL veel instellingen.

4K content streamen in Netflix, Amazon Prime en Disney+ werkt super goed.
Of je nou de bijgeleverde afstandsbediening gebruikt om je audio-systeem en TV decoder te bedienen of met een Logitech Harmony remote alles bedient, het werkt gewoon vlot en soepel.
Bij het aansluiten van mijn Chromecast Ultra wist de TV meteen welk apparaat erin geplugd werd en kreeg ik in plaats van "HDMI2" netjes een Chromecast logo in het input menu.

Los van de schilderij-mogelijkheden in de Art Modus is het ook bijzonder eenvoudig om je eigen foto's in een collage en/of diavoorstelling weer te geven.

De televisie voor de eerste keer instellen is met de Samsung SmartThings app super eenvoudig gemaakt; geen gepriegel met de afstandsbediening bij het invoeren van accounts en wachtwoorden.
De optie om via dezelfde app, het geluid (en eventueel ook de beelden) van de televisie door kunnen lussen naar je smartphone was een aangename verrassing; met een koptelefoon aan je smartphone TV kijken als de vrouw en kinderen slapen was een mogelijkheid waarvan ik niet wist dat ik het nodig had.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de mogelijkheden voor het koppelen van je smart home apparaten.
Ook met Apple gebruikers is rekening gehouden door Airplay 2 en Apple TV volledig te ondersteunen.

Al met al is er te veel om te beoordelen en ik verwacht jarenlang met heel veel plezier TV te kijken.

Hendrik54 27-11-2019

Eindelijk een perfecte televisie

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Geweldig product , ophangbeugel is over nagedacht ,zelfs de pluggen en goede schroeven zijn meegeleverd
Beeld en geluid zijn perfect
Eindelijk een afstand bediening met niet teveel toetsen en makkelijke bediening.
En dan maar een dun kabeltje van uit de televisie naar aansluit box
Kort om een geweldig product van Samsung.

Han50 27-11-2019

Een en al lof

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De The Frame hangt nu enkele dagen bij ons in huis, maar wat een luxe, prachtig beeld en goed geluid. Zeer tevreden met deze aankoop, echter een puntje van kritiek is het feit dat we enkele weken moeten wachten totdat we de lijst om de tv kunnen bevestigen en het mooier tegen de wand aansluit. Verder een en al lof.

Anoniem 27-11-2019

echte eyecatcher..

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Sinds September in het bezit van een Samsung the Frame 55" Qled. Deze staat op een studio stand in de woonkamer. Door de one connect box zie je dus alleen de tv op de "ezel" staan. Daardoor wordt is het echt een eyecatcher in ons huis. Het Qled scherm geeft prachtige beelden. De artmodus maakt het plaatje compleet, Vincent van Gogh of Johannes Vermeer of liever moderne kunst? De keuze is aan jou.
Deze tv is echt een aanrader zeker in combinatie met de studiostand.

Anoniem 26-11-2019

samsung Frame tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

wat is dit een prachtige tv was meteen verkocht in de winkel we zouden gaan voor een kleiner toestel maar toen we de 55 inch zagen waren we helemaal verkocht en met de black friday acties was de keus helemaal niet zo moeilijk meer wat een beeld wat een kwaliteit en wat een prijs prachtig hier kunnen we jaren mee vooruit en daarnaast hebben we ook nog eens kunst in huis

Anoniem 23-11-2019

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Dit is precies de televisie die we zochten. Geen zwart scherm op de muur, maar altijd een mooi schilderij of afbeelding in het zicht. En slechts één dun snoertje nodig. Helemaal perfect!

jong05 23-11-2019

super tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb voor de Samsung the frame gekozen en geen moment spijt wat een prachtige tv, mooie kleuren en je hebt echt een schilderij aan de muur ipv een zwart ding aan de muur.

Andre70 22-11-2019

Mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wat een prachtig beeld en wat staan er veel mooie schilderwerken op.
Verder is de werking van de tv heel eenvoudig ik heb hem nu 3 maanden en hij bevals ons prima.

pol2811 21-11-2019

Wat een prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Na wat onder zoek zijn we toch gegaan voor de The Frame 55 inch. Geen aansluitsnoeren aan de tv maar alles mooi weg gewerkt in een apart kastje. De tv komt op een design wand. Deze is nog niet klaar maar komen niet wachten om de tv uit te proberen. En wat een beeld en heerlijke bediening. Echt een top tv ook de art is prachtig...

Onie1968 20-11-2019

Wat een tv, echt super

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Net de nieuwe QLED frame 43 inch tv gekocht en wat een mooie tv.
Echt een kunstwerk letterlijk en figuurlijk.
Geen zwart scherm meer maar kunst aan de muur en als tv super beeld kwaliteit.

Anoniem 20-11-2019

The Frame ZONDER FRAME ???

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Prachtige tv, zeer blij mee maar waarom zit de lijst er niet bij tijdens aankoop?? Belachelijk ook dat het 2 weken moet duren. In unbox filmpjes wereldwijd is te zien dat de lijst er gewoon bij. De Frame excl Frame. Pffffff Geeft toch een bijsmaak als je zo de winkel uit loopt..

Anoniem 19-11-2019

Geweldig mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Erg goed beeld en als deze uit staat mooi kunstwerk aan de wand. Geen lelijke zwarte bak maar een schilderij of foto in je frame. Dit was een mooi argument om mijn vrouw te overtuigen dat een grote tv niet lelijk is

Anoniem 18-11-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Vorige week is mijn nieuwe tv netjes thuis bezorgd en hangt als een schilderij tegen de muur, geweldig beeld en geluid we zijn zeer tevreden, net de lijst besteld dan helemaal compleet

Richiex12 17-11-2019

Geweldige kunsttelevisie

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Gekozen voor de Frame van Samsung omdat mijn vrouw geen andere wou, mooi strak design. Mooi beeld. Ik ben er tevreden mee

ARTVR 16-11-2019

Mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Erg mooie TV. Met name de aansluiting met een bijna onzichtbaar snoer, de verwisselbare lijst zijn een grote plus. De Art modus mag iets gebruiksvriendelijker. Een tool om zelf afbeeldingen te maken zou erg welkom zijn.

Vrouwtje Jas 14-11-2019

mooi interieuritem

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb al jarenlang geen TV meer omdat ik het hele lelijke dingen in het interieur vindt. The Frame is echt een mooie oplossing. Lekker strak en modern. Mooie passepartouts te kiezen

Anoniem 14-11-2019

Heerlijke TV en een plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We hebben 'm net maar het wordt straks een pronkstuk in ons nieuwe interieur, leuk om zelf mooie foto's te laten zien of bijzondere kunst. Daarnaast is het beeld (en 't geluid ook nog) prachtig. Tv is snel te bedienen en heel intuitief! Dikke tien.

Dominic0101 14-11-2019

Erg mooi beeld en over nagedacht!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Via Instagram kwam mijn vrouw deze televisie tegen. Ik heb mij laten verdiepen in deze uitvoering. In eerste instantie gegaan voor een 65 inch maar deze bleek toch wel erg groot in ons huis. Deze omgeruild voor een 55 inch. Dit formaat had ik al maar niet zo mooi als The Frame. Het beeld is erg mooi van kleur, zwart is ook echt zwart. De mogelijkheden van verschillende soorten kunst via je tv aan de muur is echt top! Het is letterlijk een schilderij lijst, plat aan de muur.
Combinatie met Sonos werkt goed alleen ir signaal gaat via de One connect box. Deze staat achter een deurtje dus wat lastig.

Mpb86 13-11-2019

Mooie TV met goed beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

The Frame is een mooie TV, die, door middel van de art functie weg kan vallen in het interieur.

Het beeld is top, erg helder, een goede verversingssnelheid en een mooi kleurbeeld.

De TV heeft een losse kast voor de aansluitingen waardoor er maar 1 draad nodig is voor zowel stroom als beeld. Hierdoor is de TV mooier op te hangen.

De Magic remote is een kleine afstandsbediening met beperkte functies. Dit vraagt wel gewenning. Nu na 2 weken ben ik nog niet overtuigd.

De art-functie is uniek maar gebruik ik in werkelijkheid niet supervaak. Ik zet de tv toch vaak compleet uit. Misschien moet ik hier ook nog even aan wennen.