Samsung QE55LS03RAS QLED

Diepte
4.25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Ipek 12-05-2020

Prachtige stuk aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Deze TV biedt een prachtige oplossing voor een groot zwart object in je kamer. Ik heb nu een mooie Monet aan de muur hangen op het moment dat ik geen TV kijk. Ook het geluid is prima. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Pluspunten

• Kunst aan de muur
  • Goed geluid

Minpunten

• Kabel van TV naar box had langer gekund.

Daniel 10-05-2020

Gebruiksgemak onder één knop!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Een heerlijk groot scherm, die past in elk interieur! Strak tegen de muur en geen grote zwarte plaat door de art-modus.

Pluspunten

• One connect box
  • Strak tegen de muur

Jorick 07-05-2020

Mooi design, fijn gebruik

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Top TV met mooi design. het dunne draadje voor de one connect box is helemaal super. Perfect om op te hangen. Niet kopen als je hem "gewoon" neerzet

Pluspunten

• goed beeld
  • mooi design
  • one connect box

Minpunten

• duur tov kwaliteit
  • vooral mooi om op te hangen

NVT 07-05-2020

Mooie tv, helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

wij hebben een 2019 model gekocht, omdat voor ons het 2020 model geen extra hadden die wij graag wilden. Wij hadden nog een oude tv van 13 geleden, dus voor ons is dit een mooie vooruitgang. Ben nog steeds zoekende hoe alles werk, maar hoe lekker is dat je alles op de tv kan zien!

Pluspunten

• Helderbeeld

Minpunten

• Het geluid vind ik vrij zacht

P&S 07-05-2020

Mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

We zijn heel blij met dit super strakke schilderij en TV ineen. Scherp beeld met een mooi mat scherm, waardoor ook goed beeld als je er niet recht voor zit.

Pluspunten

• plat
  • kunst aan de wand
  • goede service van dealer

William 06-05-2020

A piece of Art and Technic

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS QLED

Design en kwaliteit. Pure designers object met goede kwaliteiten. Gekocht vanwege design en schilderij optie. Niet gekocht voor grootte/specs maar op looks.

Fridosse Aoufoh 05-05-2020

mooie tv en mooie beelden

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

ik ben niet teleurgesteld met deze aankoop. de tv hangt mooi op de muur en het geluit is super goed ( wat ik niet verwacht had). de QLED display is verbluffend.

Dennis 04-05-2020

Mooi scherm, fijn dat er geen kabels zichtvaar zijn

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Mooi scherm, nergens kabels in het zicht dus echt ideaal.
Pas net geinstalleerd dus nog uitzoeken wat de mooiste Art mode is.
Afstandsbediening heeft weinig knoppen, dat is wel even wennen omdat je soms een paar keer moet drukken om een functie te benaderen

Pluspunten

• Goed beeld
  • Geen kabels

Minpunten

• Eenvoudige afstandsbediening

Judith 02-05-2020

Lijkt echt op een schilderij

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS QLED

Prachtig beeld als de TV uitstaat. Goed geluid en een genot om naar te kijken. We zijn heel blij met de aankoop.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Mooi beeld bij waakstand
  • Audio
  • Hangt netjes aan de muur

Ronald 30-04-2020

Fantastisch scherp beeld, goed geluid.

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Fantastisch scherp beeld, onopvalland als kunstwerk in het interieur op uitstand. Perfecte installatie service door Expert Dieren

Pluspunten

• Fantastisch scherp beeld
  • Onopvallend in interieur

Diana 30-04-2020

Een kunstwerk in huis

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Wij hebben een schildersezel thuis staan en daar moest natuurlijk een mooi kunstwerk in en dat is de art television van Samsung geworde.
deze staat echt geweldig met zijn loepzuivere scherm in de ezel!

Anoniem 30-04-2020

TV is een kunstobject

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Samsung the Frame is meer dan een TV, het is een kunstobject. Het is als een kunstfoto in je huis. Het mat effect is mooi, maar wil nog niet zeggen dat je niet ziet dat het een tv is. Dat leek op de woonbeurs eerder anders, maar ik vind het erg tof. Was leuk geweest om er een extra lijst bij te ontvangen.

Pluspunten

• tv is kunstobject
  • smart tv werkt top

Minpunten

• is wel tv als licht erop staat
  • blijft soms hangen

Frans van t Hof 29-04-2020

Super scherm met veel accessoires

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Het beeld is echt briljant en de Art mode is heerlijk. Maar wat het echt een super aankoop maakt is dat de aansluitingen slim weggewerkt zijn en er een TV beugel voor de muur meegeleverd is.

Pluspunten

• Volledige set accessoires
  • Goede beeldkwaliteit
  • Gemakkelijke bediening.

Minpunten

• Maximaal volume is wat beperkt

Wilko 29-04-2020

Vaarwel zwarte vlek op de muur

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

Omdat ik niet zoveel televisie kijk maar mijn oude beeldbuis het na 15 jaar welletjes geweest vond, heb ik in Samsung The Frame de oplossing gevonden.

Schitterend design, grandioos beeld en intuïtief in gebruik.

• Beeldkwaliteit
  • Gebruik

L. Christianen 28-04-2020

Groot scherm. mooi beeld, mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Wij hebben gekozen voor deze TV omdat deze ook mooi hangt in de kamer. Installatie is eenvoudig. Het systeem werkt heel handig.

Pluspunten

• De looks van de TV
  • Het beeld

D-nice 28-04-2020

Mooie tv!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Ik zag de tv in de winkel en door de schilderij functie is het net wat meer dan een gewone tv. Daar zitten en nog wat snufjes op die ik op mijn vorige Samsung niet had.

Pluspunten

• Scherp
  • Scherm past zich aan aan het licht

Trace 27-04-2020

Samsung frame 43 inch

Geschreven voor: Samsung QE43LS03RAS QLED

In eerste instantie super blij mee, alleen die blijdschap was van korte duur. Na het aasluiten van de playstation 4 en de kpn box via hdmi is het niet mogelijk om tussen doe 2 te schakelen, omdat de hdmi poorten niet herkend worden. Dus telkens na het spelen op de playstation moeten de hdmi kabels opnieuw worden aangesloten om herkend te worden. Dit verstoord behoorlijk het gebruiksgemak. Bijkomend geeft de televisie sinds 10 minuten helemaal geen beeld meer, alle stekkers er weer uit en na 2 minuten weer alles aangesloten....mooie tv maar dankzij al deze kuren zeer ongebruiksvriendelijk , belachelijk voor een tv van deze prijs klasse. Wachten tot morgen de winkel weer open is dan kunnen we hem weer terug brengen...

Minpunten

• Hdmi poorten worden noet herkend
  • Tv valt volledig uit en gaat niet meer aan
  • Te duur voor zoveel mankementen

DTCsander 27-04-2020

Onze eerste TV die bij het interieur past

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS QLED

Onze vorige TV's pasten nooit mooi bij het interieur. De tv valt nu helemaal niet op als deze in de art mode staat. Ook de beeld en geluidkwaliteit zijn erg goed. Dankzij de one connect box zijn ook alle kabels en randapparatuur netjes en uit het zicht weggewerkt.

Pluspunten

• Afwerking
  • Ophanging
  • Aansluitin