Samsung QE55LS03RAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

Felix F 09-01-2020

Mooie TV ... maar

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We hebben The Frame aangeschaft voor de keuken. We zijn heel tevreden over de TV maar die "One Connect Box" en de bijbehorende kabel zijn in ons geval minder goed ontvangen. We hebben een nieuwbouw woning en hebben vooraf loze leidingen laten leggen zodat er geen kabels zichtbaar zouden zijn. Helaas zijn de pluggen bij de kabel erg groot en moesten we de nieuwe sleuven freezen om de bekabeling alsnog weg te werken.

Theodor 09-01-2020

Een aanwinst!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Zonder twijfel gekozen voor een 49" The Frame tv met vele mogelijkheden. Een echte aanwinst voor de inrichting met mogelijkheid tot het vertonen van kunst en/of eigen foto's. Het tv beeld beeld is scherp met natuurlijke kleuren zoals je van Samsung mag verwachten.

MariaZaal 08-01-2020

Prachtig beeld en mooie schilderijen

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Het is een prachtige tv, mooi rustig beeld. De installatie is heel makkelijk. Maar het echte bijzondere effect zijn natuurlijk de schilderijen. Ik probeer zelf ook af en toe wat te schilderen en dan is zo'n TV wel een inspiratiebron.

Walther237 08-01-2020

Smaakvolle TV!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We zagen Samsung The Frame met Art bij familielid en waren meteen zo onder de indruk dat we er zelf ook een hebben gekocht. Dit is de eerste TV die mooi is als hij 'uit' staat. En hij kan ook de open haard vervangen.

Yigit K 07-01-2020

Amazing

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We been using the TV for only a week feels like we had it for a long time very happy with the product

Super apparaat

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Super TV, montage en installatie erg duidelijk en ook voor de amateur goed te volbrengen. Happy customer

Anoniem 06-01-2020

Fijne televisie, afstandsbediening en goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wij hebben sinds deze kerst de Frame 65inch hangen en zijn erg blij met de tv. Dingen die positief opvallen zijn de bediening, het beeld en het geluid van de tv (via de tv speakers).

Zowel ik, mijn vrouw en dochters konden meteen hun eigen ding doen met de tv, dus scheelde weer een hoop vragen.

Omdat wij een tv een groot zwart gat vinden hebben wij gekozen voor de Frame en voor ons werkt het zeker. Ook leuk dat je de lijst kunt laten aansluiten bij andere elementen uit je interieur (in ons geval wit, lijst vandaag besteld). Met de inbegrepen muurbeugel kunt je de tv gemakkelijk strak tegen de muur hangen. Let op, wel even met 2 personen doen anders kun je meteen een nieuwe bestellen ;).

BTW wij hebben de tv in onze serre hangen en daar is veel licht, toch kunnen wij overdag goed kijken. Dus zeker geschikt voor lichte ruimtes, succes met je keuze.

eindelijk.....

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

eindelijk een product gevonden waar over is nagedacht
eenvoud in bediening
alles doet het gewoon
one connect is DE uitvinding
combi met de service van platte tv en de begeleiding van samsung is super.
eindelijk bedrijven die snappen dat elke aankoop van een consument voor de consument dopamine moet aanmaken, maw geluk moet brengen...

ps en mijn vrouw blij met het schilderij ipv een zwart gat op de muur...……..

TheFrameReview 06-01-2020

Geweldig mooie TV, aan én uit!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wij hebben The Frame in eerste instantie vooral gekozen om hoe deze is als hij uit staat: een mooie dunne lijst, plat tegen de muur, met alleen een heel dun draadje naar de connectbox (die netjes onzichtbaar in een kast staat). Dankzij de Art Mode is de TV geen onooglijke verstoring meer, maar een prachtige aanvulling in het interieur.

Waar we zeer aangenaam verrast door waren, is hoe mooi de TV ook is als deze aan staat. We hadden al een (iets kleinere) 4K smart TV, maar de kwaliteit van het beeld én het geluid zijn echt van een ander niveau. Dit terwijl de specificaties op papier niet zo verschillend zijn...

Het operating system werkt goed en intuïtief. De bijgeleverde afstandsbediening heeft ons blij verrast: ook deze is mooi ontworpen én werkt prettig

Al met al hadden wij al hoge verwachtingen van The Frame, maar zijn deze toch nog overtroffen!

FredvdV 05-01-2020

Prachtig beeld en makkelijk te installeren

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik was al tijden op zzoek naar een nieuwe TV, 55 " leek ons wat groot maar The Frame is een uitstekende oplossing. overdag heb je een kunstwerk aan de wand (art mode) en een ruime selectie. Scherm bevalt ons zeer goed, het installeren van de TV ging zeer makkelijk met de meegeleverde instructies. Kwaliteit van het geluid is ook beter dan verwacht we overwegen nog wel om een soundbar toe te voegen. Al met al zeker aan te bevelen

Frits 01 05-01-2020

Klasse A TV !

Slechts 1 verbindingsdraad (one connect box),
scherm is alleen scherm, daardoor dun en geeft geen warmte af.
Draadloze scherm verbinding met laptop na slechts 2 klikken met de muis !!!
Art Store goed, nadeel alleen dat slideshow minimaal na 10 min. is, zou ook 1 min. of 2 sec. moeten zijn: misschien dat Samsung dit zou kunnen aanpassen in de software.
Beeld zeer goed.
Bluetooth koptelefoon werkt goed.
Airplay van iPhone werk ook goed.

Diana2000 04-01-2020

Super gave TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Vorige week deze tv gekocht . Ben er super blij mee. Heb hem in de winkel gezien en verlang om er naar te kunnen kijken. Hij zit helaas nog in de doos,omdat we 15 januari pas de sleutel krijgen van ons nieuwe huis :-)

rwamsterdam 04-01-2020

Prachtig ontwerp

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Fantastisch slimme en mooi ontworpen tv. Gekocht vanwege het design van de art functie. Het geeft een zo veel rustiger beeld in de woonkamer dat we ondanks dat we al een 4k TV hadden er toch voor gekozen hebben om deze aan te schaffen.

Wilhelmien 04-01-2020

Met kunst op tv elke dag genieten!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Sinds twee maanden geniet ik van prachtige kunst aan de muur met The Frame, geen tv maar internationale kunstwerken hangen hier!

RianneR 04-01-2020

Een kunstwerk aan de muur!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wij zijn heel blij met onze Frame tv. Wat voorheen een zwart bakbeest in de kamer was, is nu een mooie eyecatcher. Steeds weer andere kunst erop uit de Art Store, we hebben al vele kunstenaars aan de muur gehad de afgelopen maanden. Precies wat we ervan verwachtten, een top aankoop!
Ook over de tv functie zijn we helemaal tevreden.

Anoniem 03-01-2020

fantastische TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De TV is allereerst heel goed verpakt. Verder is de handleiding voor het installeren zeer duidelijk. Als belangrijkste : De TV heeft een prachtig beeld en het grote vooreel van deze TV is dat je niet naar een groot zwart vlak hoeft zitten te kijken als hij uit staat.

AnnieP 03-01-2020

Mooie tv en mooi 'schilderij'

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Het beeld en geluid van de tv zijn gewoon van prima kwaliteit. De staffuncties werken zoals het zou moeten en de one-connectbox is echt een uitkomst. (Zelfs de ziggo-box kan achter een gesloten deurtje). Kortom, prima tv!
Maar wat ik bijna net zo belangrijk vind is dat de tv er niet uit ziet als een tv als hij uit is. Zelf zonder de bestelde lijst lijkt het of een je een schilderij aan de muur hebt hangen. Ik ben blij!

Pim88 03-01-2020

Zeer goed!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Erg tevreden: installatie was makkelijk, goed strak op de muur en de kunst modus werkt goed. Wel nog even puzzelen met de instellingen, maar alles werkt zeer intuïtief.