Samsung QE55LS03RAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Alexisje 05-12-2019

Schitterend beeld,

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb thuis in de woonkamer een Frame 43 2.0 zonder QLED. Ik heb deze QLED in de slaapkamer en deze 3.0 heeft een nog scherper beeld.

WimN 04-12-2019

Een hele mooie Televisie

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb deze tv nu een week in huis en ben er erg tevreden mee. Vooral de artmode is erg leuk. Ik ben alleen nog een beetje aan het stoeien met de bewegingssensor maar dat zal wel goed komen . Mooi scherp beeld en voldoende apps om tv kijken nog leuker te maken.

Corjon 03-12-2019

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We hebben de tv op blackfriday gekocht. Wat een mooi beeld (43inch) en geluid is ook prima! Alles zit erbij om de Tv te installeren . Prima aankoop. En dan de de kunst....mooie weergave van een "echt" schilderij! Dikke aanrader!

Willem211 03-12-2019

Prachtige functie 'kunst'

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Lang getwijfeld maar vorige week de knoop doorgehakt. De 55 inch The Frame aangeschaft. Eerst op de pootjes geplaatst en later hang ik de tv op aan de muur.
Im heb The Frame gekocht omdat ik geen zwart vlak aan de muur wil. De tv installeert zich eigenlijk van zelf, erg makkelijk!
Het beeld van de tv functie is ook super.
Erg blij met deze aankoop.

John83 03-12-2019

Een plaatje aan de muur!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Vanmorgen The Frame 65 inch binnen gekregen. Meteen opgehangen aan de muur. Wat een plaatje! Het aansluiten ging super snel door de one connect box. Nu lekker geniet van een super mooi TV!

dagoosemusic 03-12-2019

Heel gave TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Na bijna 12 jaar gaf de oude LCD TV het op, dus tijd voor wat nieuws. Omda we geen TV wilde die prominent in het zicht hing, gekozen voor een 43 inch the frame. Erg blij met het beeld en de looks, zelfs als de TV uitstaat. Mooi ook dat er maar 1 klein dun kabeltje aan de TV zelf zit e alles via de blackbox werkt. Nu alleen nog wat ruzie in het gezin over welke schilderij zichtbaar is als hij uitstaat, de kinderen willen wat anders als ons. :)

Nick73 02-12-2019

Juweeltje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De TV nu 5 dagen in bezit en tot nu toe een schitterend apparaat. Even was ik bang dat ik mijn Sonos Beam niet aan de praat kreeg (issue met afstandsbediening), zoals op vele forums rondgaat, maar, met een paar keer proberen, lukte dit ook.
De "Frame" mode waarbij je het scherm tot schilderij omtovert is fantastisch en met een paspartout en de automatische aanpassing van de helderheid van het scherm is het of je een echte foto/schilderij aan de muur hebt hangen.
Het enige dat jammer is, is dat wanneer je de tv mode aanzet, er een soort van status menu verschijnt dat het halve scherm vult en pas na enkele seconden verdwijnt, of je moet het handmatig doen. Kun je nu nergens instellen dat je dit menu helemaal niet wilt zien?
Verder blijft soms een app zoals NPO gemist hangen. Je moet dan de applicatie cache leeggooien (net een echte computer...) Dat is me nu één keer gebeurd.

De connectbox is een uitvinding, geen snoeren meer te zien en met een USB disk gekoppeld heb je nog een "video"recorder ook.

Elijah 02-12-2019

Mooi beeld en past perfect in iedere ruimte

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie tv met prachtig beeld dankzij de QLED technologie en het geluid die uit de ingebouwde speakers komt is zeer goed vergeleken met zijn concurrenten en zal je verbazen hoe goed het geluid is ( een soundbar is aan te raden als je het geld hebt) deze tv past oprecht in iedere ruimte: of het nou de woonkamer is of de slaapkamer of de kinderkamer hij past in iedere kamer

Roel78 02-12-2019

Lust voor het oog en interieur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Onlangs deze mooie televisie aangeschaft. Hij heeft ons interieur echt een klase hoger getrokken, precies in de sjieke maar ook Industriëlestijl die we zochten. We zijn er zeer content mee.

Jobo 02-12-2019

instalatie heel makkelijk

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Bijzondere tv. Eindelijk van dat zwarte gat in de woonkamer af. Met het serienummer kun je een lijst bestellen. Installatie makkelijk. Let even op welk type wand je hebt. Je kunt hem met pluggen ophangen als de muur stevig is, maar ook voor een gipswand worden speciale pluggen meegeleverd om het toch stevig op te hangen.

e korving 01-12-2019

Erg mooie Qled en zeer goede prijs-kwal.verh

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Gisteren de 43# binnen gekregen. Tot dusver kunnen we (gezin) allen alleen maar pluspunten bedenken:
- geen overbodige installatieboekjes: wat er bij zat was kort en duidelijk.
Installatie van de tv was dan ook erg gemakkelijk. Alles werkte binnen 10 minuten.
- de (bijgeleverde) no-gap wallmount was ook makkelijk te bevestigen. Zelfs mijn vrouw lukte dit. :-)
- Beeld in Art-mode is erg mooi. Mooier dan ik dacht. Schilderijen zijn aan te passen met een lijst (rand) eromheen. Licht past hij automatisch aan. Erg prettig; als we bijvoorbeeld de gordijnen van de woonkamer dichtdoen gaat het beeld mee. Werkt erg goed.
- Geluidskwaliteit (nog geen films gekeken) is prima.
- Gemakkelijk te bedienen via App op de telefoon. En gemakkelijk, in Art-mode muziek via telefoon te beluisteren.

Wel ben ik benieuwd of ik mn NAS (wdmycloud) eraan gekoppeld krijg; wel handig met foto's.
Al met al erg tevreden. En wat ons betreft prima prijs-kwaliteit verhouding.

Paul Louis 01-12-2019

Prachtige TV - uitzonderlijk mooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Deze TV is de mooiste TV-uitvinding van deze eeuw. Door zijn extreem platte vorm en zijn uitzicht als een schilderij is een prachtstuk om in huis te hebben. Bovendien heeft deze TV een bijzonder scherp beeld. De indienststelling en de bediening is bijzonder goed gedocumenteerd en goed bestudeerd.
Platte TV biedt een zeer goede service en prijs. Vlotte levering.
Ik ben meer dan tevreden met deze aankoop.

Daan met Frame 01-12-2019

Heerlijke TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Nu een week aan de muur en zeer tevreden. Schilderij-functie valt ietsje tegen. Je blijft toch wel duidelijk zien dat het een beeldscherm is door de achtergrond verlichting. Verder is de snelheid, functionaliteit, in werking stelling etc.helemaal prima. Unboxing is wel een beetje spannend. Alle beugels, kabeltjes, doosjes en handleidingen komen vrij intimiderend over, terwijl het uiteindelijk allemaal wel mee valt.

MarkH 01-12-2019

Eindelijk een stijlvolle tv!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb deze tv nog maar enkele dagen in mijn bezit en ik ben erg onder de indruk! Prachtig scherp beeld, goede apps waardoor je makkelijk YouTube en Spotify kan 'casten' en eenvoudig in gebruik. Eindelijk ben ik af van een groot zwart vlak in mijn kamer, in plaats daarvan hangt er een stijlvolle (foto)lijst aan de muur.

Reinier65 30-11-2019

Een sieraad aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Het is een prachtige tv. Scherp beeld en veel mogelijkheden. Vlak tegen de muur, alsof het een schilderij is.

mijbo 30-11-2019

Super mooi apparaat!!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wow wat een aanwinst in de woonkamer! Geluid is best heel goed zonder soundbar!
Gratis frame erbij besteld

R061N 30-11-2019

Uniek in zijn soort

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Nu een paar dagen in het bezit en ben zeer tevreden.

De art modus is echt zo goed als op reclame te zien is. Je moet jezelf wel goed afvragen hoe vaak je van de optie gebruik gaat maken ivm energiekosten. Het mooie is dat je ook eigen foto's kunt gebruiken.

Geluid van tv is goed, geen soundbar nodig.
Het is zelfs mogelijk dmv optische kabel voor geluid om het volume van de Onkyo receiver te regelen met tv afstandsbediening.

De mooi vormgegeven losse unit is 5m van de tv te plaatsen dmv de bijna transparante alles in één kabel. Geen opzichtige logo en voorzien van de nodige aansluitingen. USB aansluiting is geschikt om USB stick / hdd aan te sluiten voor opname en weergave.

Afstandsbediening is mooi vormgeven en werkt ook als je niet op de tv richt. Logisch menu met de nodige opties.
Persoonlijk mis ik de mogelijkheid tot "down graden" van beeldkwaliteit(had mijn vorige tv wel). Het is zo scherp dat ik soms het idee heb dat ik op de set van de film aanwezig ben. Voor programma's, sport en documentaires is dit perfect voor film vind ik persoonlijk niet.

De ophanging werkt echt simpel en perfect(ook op gipsplaat) . Ook al is de muurbevestiging ietsje schreef, dit corrigeer je als hij hangt eenvoudig.

Heb nog geen foto omdat ik nog bijpassende fotolijsten moet aanschaffen om er één geheel van te maken (idee voor Samsung, verkoop bijpassende fotolijsten?).

Jean Paul123 30-11-2019

Geweldig mooi uitstraling

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Geweldig mooie uitstraling heeft The Frame. Een mooi stukje kunst aan de muur dat ook nog als tv gebruikt kan worden. Top

Clement1984 30-11-2019

Echt een geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Prachtig beeld, heel gebruiksvriendelijk. De afstandsbediening werkt naadloos met alle andere apparatuur, waardoor je er nog maar een nodig hebt. En de schilderij functie maakt het een prachtig onderdeel van het huis.