Samsung QE55LS03RAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Han50 27-11-2019

Een en al lof

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De The Frame hangt nu enkele dagen bij ons in huis, maar wat een luxe, prachtig beeld en goed geluid. Zeer tevreden met deze aankoop, echter een puntje van kritiek is het feit dat we enkele weken moeten wachten totdat we de lijst om de tv kunnen bevestigen en het mooier tegen de wand aansluit. Verder een en al lof.

Anoniem 26-11-2019

samsung Frame tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

wat is dit een prachtige tv was meteen verkocht in de winkel we zouden gaan voor een kleiner toestel maar toen we de 55 inch zagen waren we helemaal verkocht en met de black friday acties was de keus helemaal niet zo moeilijk meer wat een beeld wat een kwaliteit en wat een prijs prachtig hier kunnen we jaren mee vooruit en daarnaast hebben we ook nog eens kunst in huis

Anoniem 23-11-2019

Fantastisch!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Dit is precies de televisie die we zochten. Geen zwart scherm op de muur, maar altijd een mooi schilderij of afbeelding in het zicht. En slechts één dun snoertje nodig. Helemaal perfect!

jong05 23-11-2019

super tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb voor de Samsung the frame gekozen en geen moment spijt wat een prachtige tv, mooie kleuren en je hebt echt een schilderij aan de muur ipv een zwart ding aan de muur.

Andre70 22-11-2019

Mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wat een prachtig beeld en wat staan er veel mooie schilderwerken op.
Verder is de werking van de tv heel eenvoudig ik heb hem nu 3 maanden en hij bevals ons prima.

pol2811 21-11-2019

Wat een prachtige TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Na wat onder zoek zijn we toch gegaan voor de The Frame 55 inch. Geen aansluitsnoeren aan de tv maar alles mooi weg gewerkt in een apart kastje. De tv komt op een design wand. Deze is nog niet klaar maar komen niet wachten om de tv uit te proberen. En wat een beeld en heerlijke bediening. Echt een top tv ook de art is prachtig...

Onie1968 20-11-2019

Wat een tv, echt super

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Net de nieuwe QLED frame 43 inch tv gekocht en wat een mooie tv.
Echt een kunstwerk letterlijk en figuurlijk.
Geen zwart scherm meer maar kunst aan de muur en als tv super beeld kwaliteit.

Anoniem 20-11-2019

The Frame ZONDER FRAME ???

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Prachtige tv, zeer blij mee maar waarom zit de lijst er niet bij tijdens aankoop?? Belachelijk ook dat het 2 weken moet duren. In unbox filmpjes wereldwijd is te zien dat de lijst er gewoon bij. De Frame excl Frame. Pffffff Geeft toch een bijsmaak als je zo de winkel uit loopt..

Anoniem 19-11-2019

Geweldig mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Erg goed beeld en als deze uit staat mooi kunstwerk aan de wand. Geen lelijke zwarte bak maar een schilderij of foto in je frame. Dit was een mooi argument om mijn vrouw te overtuigen dat een grote tv niet lelijk is

Anoniem 18-11-2019

Geweldige kenmerken

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Vorige week is mijn nieuwe tv netjes thuis bezorgd en hangt als een schilderij tegen de muur, geweldig beeld en geluid we zijn zeer tevreden, net de lijst besteld dan helemaal compleet

Richiex12 17-11-2019

Geweldige kunsttelevisie

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Gekozen voor de Frame van Samsung omdat mijn vrouw geen andere wou, mooi strak design. Mooi beeld. Ik ben er tevreden mee

ARTVR 16-11-2019

Mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Erg mooie TV. Met name de aansluiting met een bijna onzichtbaar snoer, de verwisselbare lijst zijn een grote plus. De Art modus mag iets gebruiksvriendelijker. Een tool om zelf afbeeldingen te maken zou erg welkom zijn.

Vrouwtje Jas 14-11-2019

mooi interieuritem

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb al jarenlang geen TV meer omdat ik het hele lelijke dingen in het interieur vindt. The Frame is echt een mooie oplossing. Lekker strak en modern. Mooie passepartouts te kiezen

Anoniem 14-11-2019

Heerlijke TV en een plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

We hebben 'm net maar het wordt straks een pronkstuk in ons nieuwe interieur, leuk om zelf mooie foto's te laten zien of bijzondere kunst. Daarnaast is het beeld (en 't geluid ook nog) prachtig. Tv is snel te bedienen en heel intuitief! Dikke tien.

Dominic0101 14-11-2019

Erg mooi beeld en over nagedacht!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Via Instagram kwam mijn vrouw deze televisie tegen. Ik heb mij laten verdiepen in deze uitvoering. In eerste instantie gegaan voor een 65 inch maar deze bleek toch wel erg groot in ons huis. Deze omgeruild voor een 55 inch. Dit formaat had ik al maar niet zo mooi als The Frame. Het beeld is erg mooi van kleur, zwart is ook echt zwart. De mogelijkheden van verschillende soorten kunst via je tv aan de muur is echt top! Het is letterlijk een schilderij lijst, plat aan de muur.
Combinatie met Sonos werkt goed alleen ir signaal gaat via de One connect box. Deze staat achter een deurtje dus wat lastig.

Mpb86 13-11-2019

Mooie TV met goed beeld!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

The Frame is een mooie TV, die, door middel van de art functie weg kan vallen in het interieur.

Het beeld is top, erg helder, een goede verversingssnelheid en een mooi kleurbeeld.

De TV heeft een losse kast voor de aansluitingen waardoor er maar 1 draad nodig is voor zowel stroom als beeld. Hierdoor is de TV mooier op te hangen.

De Magic remote is een kleine afstandsbediening met beperkte functies. Dit vraagt wel gewenning. Nu na 2 weken ben ik nog niet overtuigd.

De art-functie is uniek maar gebruik ik in werkelijkheid niet supervaak. Ik zet de tv toch vaak compleet uit. Misschien moet ik hier ook nog even aan wennen.

Pimxaja 13-11-2019

Strakke tv.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Een strakke TV, mooie lijst en een zeer gebruiksvriendelijke afstandbediening. De tv is goed te bedienen. Het beeld is vol van kleur, natuurlijk en zeer helder. Hij hangt bij ons prachtig aan de muur en de bijgeleverde art is mooi. De TV past prima in ons huis.

Anoniem 12-11-2019

Fantastische Smart TV een echt kunstobject

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De 65 inch TV neemt een prominente plaats in, maar is met zijn ART een waar genot om in je huiskamer te hebben. Het aansluiten van extra tools zoals een Sonos is eenvoudig. Ook extra tools als Netflix is eenvoudig te ontdekken. Kleuren zijn werkelijk boven verwachting.

Rednorb 12-11-2019

Super blij met onze nieuwe 65' Samsung The Frame

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Twee weken geleden via een erg goede webshop voor een mooie prijs onze nieuwe 65' Samsung The Frame QLED gekocht. Na ruim 11 jaar heeft onze 40' Samsung LED plaats gemaakt voor een nieuwe Samsung. We twijfelden erg tussen een 55' of een 65' uitvoering van The Frame maar uiteindelijk toch maar voor de grote uitvoering gekozen. Toen de TV werd thuis bezorgd schrokken we aanvankelijk van het formaat maar toen de TV aan de muur hing waren we al heel snel overtuigd dat we de juiste keuze hadden gemaakt, wat went dat snel zo'n grote TV, we zouden echt nooit meer anders willen.

Echt een genot om nu TV te kijken, of we nu naar een film kijken of bv naar een voetbal wedstrijd we genieten nu altijd van een prachtig scherp, glas helder beeld. Ook de smart functies van de TV zijn erg handig en praktisch te gebruiken, zoals bv de youtube, netflix of Disney+ app.

We waren echt verbaasd over de mooie kwaliteit en design van de TV , Samsung heeft echt heel goed nagedacht over het ontwerp van de TV en alle details zijn goed doordacht en uitgewerkt. We zijn erg blij met de meegeleverde "no gap" muur bevestiging, bij de muurbevestiging worden zelfs verschillende schroeven en pluggen meegeleverd zodat er voor verschillende muur types altijd een geschikte solide bevestiging mogelijk is, daar is dus heel goed over na gedacht. De TV hangt hierdoor eigenlijk als een schilderij, strak tegen de muur.

En dan natuurlijk de Art Mode, waardoor we nu iedere dag kunnen genieten van prachtige en wisselende kunstwerken aan de muur, deze functie maakt voor ons deze TV echt een topproduct waar geen enkele ander TV aan kan tippen. Door het gratis abonnement van 6 maanden hebben een enorme keuze uit schilderijen en foto's er is echt voor ieders smaak genoeg te vinden in de Samsung Art store en we hebben ook een paar eigen foto's aan de galerij toegevoegd, eenvoudig via de samsung smartThings app op de telefoon, waarmee je telefoon ook nog als afstandsbediening voor de tv kan gebruiken. Wij hebben nu geen groot zwart vlak meer in de kamer hangen maar genieten van wisselde mooie afbeeldingen aan de muur die naar keuze zijn aan te passen aan bv het seizoen, je interieur, etc ook de interval waarmee afbeelding elkaar afwisselen is eenvoudig in te stellen. De TV heeft een ingebouwde sensor waardoor de ART mode naar keuze kan worden uitgeschakeld als er niemand in de kamer aanwezig is, maar ook met de afstandsbediening kun je ook de Art mode ook eenvoudig uitzetten.

Inmiddels hebben we ook gratis een extra omlijsting besteld, waardoor de TV een mooie lijst krijgt passend bij ons interieur.

Het installeren van de TV is echt een fluitje van een cent, de TV herkende zelfs direct onze KPN setupbox en met de afstandsbediening van de TV kun je ook de belangrijkste functies van de KPN setupbox bedienen, zoals volume, zenderkeuze, tv gids etc

Een high end extra is de one connect box, waardoor er uiteindelijk maar 1 dun snoertje naar de tv loopt en alle randapparatuur eigenlijk onzichtbaar met de TV verbonden is en er geen storend zichtbare kabels naar de TV lopen.

Voor ons is de Samsung The Frame QLED echt een top kwaliteit TV!