Samsung QE55LS03RAS

Diepte
4,25 cm dikte
Schermgrootte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

The big apple 08-11-2019

Een tv of toch een schilderij?

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Eindelijk een tv die niet storend in de kamer staat/hangt als een zwart gat, maar de mogelijkheid geeft om zich te camoufleren als een schilderij of een foto lijst. Prachtig design en beeldkwaliteit. Reageert snel op opdrachten en ook Bixby is van de partij. En ook nog eens een goede interactie met de smart phone!

Sander rr 06-11-2019

Schitterende stijlvolle tv

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Ik heb de tv 55 inch een week en kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben! Schitterend beeld, ziet er mooi uit qua design. Echt een aanraders

silvester24 03-11-2019

Artistiek

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Vandaag gekocht, makkelijk op te hangen en mooi afgewerkt. Het is een innovatief concept en de beelden die worden weergegeven zijn fijn en artistiek. De tv heeft een grote toegevoegde waarde aan ons huis. Halen dus!

Jaap12 02-11-2019

Mooi tv qua uiterlijk en prestaties

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie TV met prachtig beeld, maar het leuke is dat wanneer de tv uit is je een mooi schilderij hebt in plaats van zwart beeld

Ella62 02-11-2019

Moest wel zoeken

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Om de lijst voor de nieuwe Frame tv te bestellen, is nu een inclusief product bij de frame tv, heb Ik moeten zoeken op de site. Gelukkig kon de winkel waar ik de tv gekocht heb mij verder Helpen via de Samsung site. Nu maar hopen dat de lijst naar me opgestuurd wordt.

Leo S 02-11-2019

Fantastisch Frame

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Dankzij dit ontwerp nu toch een grote tv aan de muur, maar dan zonder groot zwart vlak. En met de fantastische foto's ziet het er echt mooi uit.
We hadden een Samsung uit 2009 waarvan het geluid echt niet mooi was maar dit model levert heel goed geluid. Soundbar is voor niet nodig, en dus hangt er een mooie "fotolijst" nu in de kamer

Yvonne19 02-11-2019

Mooi toestel prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Vrijdag de Samsung frame gekocht. Wij zijn zeer tevreden over het toestel past mooi in het interieur top

Jean Paul D 01-11-2019

In 1 woord: WOW !!

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Sinds 2wkn in het bezit van de Frame 65 inch voor in ons nieuwe huis.. ophangen, installatie alles werkt gewoon zo simpel en makkelijk.. instellen zeer duidelijk en dan is het gewoon; genieten.. haarscherpbeeld, de juiste afstandsbediening werkt gewoon heel prettig en met de lijst eromheen (wij hebben de zwarte) en i.c.m. een aantal andere fotolijsten die we opgehangen hebben zijn der gewoon al een aantal mensen bij ons thuis geweest die vragen.. joh hebben jullie geen tv ?? (als die in de artmodus dan ook staat natuurlijk).Dat is dus waarom we voor de wel iets wat duurdere Frame hebben gekozen. En geen moment spijt van. Thx Samsung voor deze unieke ervaring van Art & Tv.

EdGeest 31-10-2019

Prachtige Televisie op veel punten uitstekend

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Deze TV is echt een aanrader! Er waren wat twijfels op andere websites maar die gelden niet voor de laatste versie (model 2019). Installatie super eenvoudig en de bediening werkt erg eenvoudig.

Skep 31-10-2019

Prachtige beelden.

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Deze maand gekocht en het is een geweldige kijkervaring.
Prachtige kleuren en beelden( prachtige art beelden)
Alles zeer overzichtelijk .

Anoniem 31-10-2019

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooie t.v., perfect aan de muur bevestigd en weinig kabels, waarvan 1 doorzichtige. Geluid van de t.v. is ook goed. Prettige bediening. Even nog een "probleem" om foto's via USB stick op de t.v. te projecteren, waarschijnlijk stick formatteren. Met The Frame heel mooie beelden op t.v. zodat je niet tegen een zwart vlak hoeft aan te kijken.

Anoniem 31-10-2019

Sieraad in de woonkamer

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Begin oktober The Frame 55" ontvangen. Installatie ging goed en voorspoedig. Leuke en mooie functionaliteiten. Prachtig beeld en leuke combinatie met kunst of eigen foto's. Kanalen installeren, aansluiten op NAS, koppeling met telefoon (-bediening) gaat vliegensvlug. Jammer dat voice-functie niet in Nederlands is (software update?). Geleverd inclusief beugel. Perfect.

Kleine onaangename verrassing was dat kastje op alles aan te sluiten; dacht dat dit optioneel was. Enerzijds slim om met nagenoeg onzichtbaar snoer alles centraal te sluiten. Anderzijds onhandig, want de TV kabel moet er ook in en die hangt bij de TV, dus kastje is sta-in-de-weg... Registreren voor extra garantie en additioneel frame gaat niet Apple computers (welkom in 2019?!)...moest waarschijnlijk via Windows 3.11 ;-). Tot slot zie ik 3 weken later dat ie al goedkoper is geworden. Ondanks dat genieten we er elke dag van.

Pieter82 30-10-2019

Strak design en erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Recent een 43 inch QLED Samsung The Frame gekocht. Het model ziet er strak uit en kan met de beugel strak tegen de muur worden gehangen. Het installeren is erg makkelijk en de afstandsbediening en menu's zijn erg gebruiksvriendelijk.

Mavh 30-10-2019

Goede toevoeging

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

De frame aangeschaft na redelijke twijfel tussen oled of qled doorslag was het makkelijkere menu en het èèn kabel systeem zeker een mooie aanwinst had wel van mij groter gemogen maar ja de ...... wilde niet

Remmes 30-10-2019

De ideale TV

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Dit weekend deze TV gekocht en wat een plaatje is het. Geen 'zwart vlak' meer in de huiskamer als je aanwezig bent. Ben je er niet dan kan het scherm 'gewoon' op zwart. QLED scherm is super scherp, alsof je daadwerkelijk aanwezig bent, zo'n diepte zit erin.
Via de intuïtieve afstandbediening is alles zeer gemakkelijk in te stellen.
Tot zover enorm tevreden!

Blije minimalist 29-10-2019

The frame is altijd mooi

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Mooi beeld tijdens een film, maar ook als er geen TV wordt gekeken. Spotify luister ik nu ook (met mijn telefoon als bediening, bluetooth) via the frame. Het beeld kan dan spotify laten zien of het schilderij van mijn keuze. Erg blij mee.
Voor het mooi ophangen is alles bijgeleverd, zelfs de pluggen. Een mooie, complete investering.

Anoniem 28-10-2019

Buy now or cry later

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Wat een fantastische tv, of beter gezegd kunstwerk.... Superstrak design, beeld en diepte effect. Een lust voor het oog, en zelfs het geluid is top! Het mooiste is nog dat er slechts één nagenoeg onzichtbaar kabeltje naar het scherm gaat! Buy now or cry later!!!!

Postkantoor 28-10-2019

Thuis bioscoop zonder zwart vlak aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Tot voor kort hadden we een bescheiden tv die in een dichte kast stond. Juist omdat ik dat grote zwarte ding zo lelijk vind. En toen zag ik bij vt wonen de frame voorbij komen.. dat leek de oplossing voor een esthetisch tv op bioscoop formaat. Het is een prijzig toestel dus er moest even gespaard worden, maar hij is iedere eurocent meer dan waard. Wat een mooi beeld! En er hangt gelijk een eigen kunstexpositie in de woonkamer. Door ziekte zit een museumbezoek er even niet in, maar de kunstwerken komen zo gewoon naar mij!!

Hil81 27-10-2019

Supermooi beeld

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS

Gisteren een Samsung The frame gekocht met een one connect box. Super makkelijk te installeren en prachtig beeld. Helemaal blij mee. Nu nog de lijst thuis ontvangen en dan helemaal af☺️