Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Beste deals -12% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Charles 30-12-2019

Zeer matig

Geschreven voor: Samsung QE49LS03RAS 2019 QLED

Om 3 redenen een lage waardering:

1) de TV heeft enorm veel last van backlight bleeding, ofwel zwart is niet echt zwart, zeker niet in de hoeken. Sterker nog zelfs bij kleur / normaal TV kijken kan je de “overbelichting” in de hoeken zien. Dit verwacht je bij een TV van onder de 600,- euro, maar zeker niet bij een tv van deze prijsklasse. (Google maar eens Samsung the frame backlight bleeding en bekijk de commentaren en foto’s zelf).
2) De TV werd overal ook bij Samsung zelf met gratis lijst en de welbekende additionele voorwaarden. TV gekocht, blijk de Nederlandse winkel niet mee te doen met deze actie. Stond achteraf ook in de voorwaarden van Samsung (winkel stond niet in de lijst van deelnemers). Naar mijn mening belachelijk of iedereen in die de TV in NL koopt krijgt de lijst of niemand, tenzij je dat ook heel duidelijk in eigen advertenties vermeld en niet met zo’n * waarbij je naar een site wordt doorverwezen en dan vervolgens alles moet gaan lezen of je wel aan de voorwaarden voldoet. Samsung gevraagd om coulance, door bijvoorbeeld de lijst met korting te verkopen, echter standaard mail terug... met nee eigen schuld, jammer!
3) Het is duidelijk dat bij de 43” en 55” een actie is geweest voor reviews op kieskeurig, 200+ reviews en allemaal positief. De vraag die ik mij dan stel; hoe objectief zijn die reacties als er iets te verdienen valt bij positive review....

Positief aan de TV:
Hij hangt erg mooi en strak aan de muur, de art modus is ook super en werkt goed.

De vraag is of je deze vrij dure tv moet kopen..... het hangt er van af, wil je vooral een kunstwerk aan de muur en casual tv kijken, kopen. Nadat je een behoorlijke tijd hebt gespendeerd, de actievoorwaarden te checken en er zeker van bent dat jouw tv er onder valt of je het niet erg vind om nog eens een 100 tot 200 euro extra uit te geven aan de lijst zodat het echt een schilderij lijkt. + je hebt een abonnement nodig voor de art store 5+ euro in de maand. Vandaar de lage waardering voor vormgeving, je moet extra’s hebben zodat de tv een schilderij lijkt.

Wil je meer films en series kijken (zeker de gene met donkere achtergronden) niet doen!

Pluspunten

• Strak aan de muur
  • Lijkt net een echt schilderij

Minpunten

• Ernstige Backlight bleeding
  • Relatief duur
  • Art store abbo duur

hans 18-03-2020

met jouw commentaar op deze TV had ik hem gelijk ingepakt en terug gestuurd en niet eens de moeite genomen om hem strak tegen de wand te monteren.

Bogdan 27-07-2020

Mooi object maar....

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Lang getwijfeld tussen een Philips Ambilight en deze The Frame. Philips Ambilight is een hele bijzondere kijk ervaring en als zou overstappen naar een andere merk dan was het voor een goede reden.
Ik heb mijn nieuwe huis ingericht met kunst op de muur en ik vond The frame (. Ik heb de 55 inch ) perfect passen tussen mijn schilderijen. Het is een plaatje en hij staat super strak tegen het muur. Bijna niet te onderscheiden met de andere schilderijen eromheen.
Ook er plus punt is het dunne doorzichtige kabeltje die makkelijk kan verstopt worden. Dus alles gast via dat.
Apple TV is ingebouwd en het werkt perfect, The Frame wordt meteen gevonden door al mijn Apple devices. Dus geen Apple TV meer nodig om te streamen, scheelt geld en rommel op de tv meubel.
Afstandsbediening is mooi, licht, en heel makkelijk te leren en te bedienen. Beter dan die van Philips naar mijn mening.
Nu kom ik op de min punt. En dat is meteen een grote: beeldkwaliteit! Matig en de bleeding op zwart is dramatisch! Ik heb gewoon ongeveer 6-7 witt/grijze vlekken op mijn scherm wanneer het beeld zwart wordt. Elke vlek groot als een vuist. Schande voor Samsung! Ik overweeg om hem terug te brengen maar het hele gedoe met terug brengen en weer installeren zonder zeker te zijn dat het vervangende zal beter zijn is mij te veel.
Dus ik zal moeten lijden.
Ik wil wel andere waarschuwen

Rogier1976 22-05-2019

Mooie TV, mooie kunst

Geschreven voor: Samsung QE55LS03RAS 2019 QLED

Mooie TV die pas echt tot zijn recht komt als die strak aan de muur gehangen wordt. Dat kan goed met de no gap muurbeugel. Met gebruik van de one connect box gaat er maar 1 dun draadje naar de TV. In de art mode wordt de TV omgetoverd naar een schilderij, fotolijst of ander kunstwerk.

De TV werkt vlot en de bediening is intuïtief. De afstandsbediening is minimalistisch en dat is even wennen. De zwart waardes zijn goed, beeld is mooi helder en bv 4k netflix ziet er erg goed uit. Voor overdag gebruik met redelijk tot veel omgevingslicht doet QLED 2019 niet onder voor OLED qua contrast. Kleuren zien er mooi en natuurgetrouw uit.

Geluid is boven verwachting goed. Voldoende bas en voor normaal TV gebruik meer dan prima, voel geen noodzaak voor een soundbar.

Art mode is de reden dat wij deze TV gekozen hebben. Als een TV normaal uitstaat wordt het een groot saai zwart vlak. Met deze TV hoeft dat niet. Je kan eenvoudig allerlei kunst (bijna 400 downloadbare kunst) of eigen foto's er op zetten. Leuke is dat eigen foto's net echt ingelijst op het scherm verschijnen.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goede zwart waarden en contrast
  • Goed geluid voor platte TV
  • One connect box
  • No gap muurbeugel

Minpunten

• Lijst keuze beperkt
  • Art store is abonnement vorm

Erik 16-07-2020

Samsung QE65LS03RAS QLED

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Magnifieke TV. We hebben deze TV nu 3 maand in bezit.
We komen van een Samsung LED 40 inch en hebben nu een Samsung QLED 65 inch.
Onze kijk afstand is 4-5 meter.

De bedieningsgemak is geweldig. Het is plug & Play. Alle apparaten sluiten erop aan.
De foto app is TOP van The Frame. De app Store voor schilderijen/ foto's is duur en zou ik niet adviseren.
Maak zelf foto's en download deze op je TV. Hiermee zijn de mogelijkheden eindeloos en maakt het grote zwarte vlak dragelijker en zorgt ook voor extra dimensie in je kamer.
De One Connect Box is de uitkomst en in mijn beleving de toekomst.
Strakke montage door de bijgeleverde beugel.
De frame moet apart besteld worden via Samsung nadat de TV is aangeschaft.
Ik adviseer wel een Sound Bar erbij aan te schaffen. Dit zorgt voor een optimale geluid en beeld belevenis. Dit hebben wij ook gedaan.

Pluspunten

• One Connect Box TOP
  • Art Mode - mooie optie geen zwart vlak op de muur
  • Strakke bevestiging aan de muur
  • Plug & Play apparaten. zelfs Apple prod.
  • zelf Foto's / schilderijen up loaden

Minpunten

• Geluid
  • Beugel kan naar voren/kantelen. dus niet zijwaarts

Tien56 02-01-2021

Eindelijk kleur ipv een zwart gat

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Al jaren ergerde ik me aan dat grote zwarte vlak van de TV als deze uitstaat. Met The Frame kan ik elke dag genieten van één van de vele kunstwerken. De kleur is aanpasbaar aan het interieur. Kortom fantastisch!

Sjorske 14-04-2021

Zeer tevreden

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Het is een hele mooie tv, ideaal met als die foto's en afbeeldingen. Ophangen was erg makkelijk, iedereen zou dit kunnen. Ook de doorzichtige kabel is echt goed doordacht. Kortom een top tv, met ook nog mooi beeld en geluid!

Nicolaas64 14-04-2021

goede tv, mooi helder en veel contrast

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

fijne televisie in combinatie met de wand beugel. Ondervind nog wel wat problemen met de status "smarthub aan het bijwerken"

Henk2324 14-04-2021

mooie tv

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Een op zich goed werkende en fraaie TV met een leuk nieuw concept voor het tonen van foto's en schilderijen. De extra lijsten zijn voor het gebodene wel wat prijzig.

Robert en Joyce 13-04-2021

Prachtige tv met schitterend beeld.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

De Tv is eenvoudig te installeren en is een aanwinst voor het interieur.
Bediening van alle functies met een eenvoudige, stijlvolle afstandsbediening. Overdag een mooi schilderij aan de wand en wanneer je tv kijkt is het zeer aangenaam.

A Van zomeren 13-04-2021

Mooi beeld leuke dingen er op.

Is mooie tv.
Even kijken hoe het allemaal moest.
Maar hij hangt goed.
Schilderij is mooi.
Beeld is mooi.

Beau de s 13-04-2021

Geweldig mooi en helder beeld

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Mooie tv in prachtige ral kleur gespoten lijst.
Enige wat is jammer vind is dat als je een Sonos aansluit erop dat je dan hij harder en zachter alleen een plus of min ziet. En niet een cijfer. Zo schat je beter is hoe hard hij de tv staat. Er zouden ook meer gratis schilderijen beschikbaar mogen zijn.

Ritch7 13-04-2021

GE-WEL-DIG!

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Tv kijken doen wij al jaren op een zwarte muur! Met the Frame hebben wij onze eigen thuis bioscoop! Even geen TV, dan toveren we toch een kunstwerk op de muur! Of het nou Artwork is, of een eigen foto, we zijn lekker aan het variëren! Ook de Ambient Mode is erg kunstzinnig in onze woonkamer. Onze woonkamer is nog niet eens helemaal gestyled door een verbouwing, maar door de eindeloze variaties die beschikbaar zijn op the Frame heeft het ook niet veel nodig!

Hauwie 13-04-2021

Geweldig mooi en simpel te installeren

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

We wilden een iets grotere televisie maar er hing al een schilderij aan die muur. Nu beide in één. Je kunt nog een wisselen van afbeelding ook. Verder mooi tv kijken en een simpele bediening.

Anoniem 11-04-2021

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Heel fijne eerste opstart. Vervolgens is de uitgebreide gebruiksaanwijzing downloaden een must om alles goed te kunnen koppelen.

Corne db 11-04-2021

Zeer mooi en strak design, net als het beeld super

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

StrAk design, plat tegen de muur als een schilderij en slechts een dun kabeltje over de muur.
Perfecct scherp beeld, en dan het art gedeelte mooi is dat, nooit meer dat zwarte vlak op je muur als hij uit staat maar een schilderij, gewoon gaaf, en dit alles voor een mooie prjjs

Anoniem 10-04-2021

Het zwartegat is verleden tijd.

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Niet alleen een tv maar ook een schilderij. Menig gast zegt wat een leuk schilderij en dan vertellen dat het een tv is. Snappen ze niks van. Hoe mooi kan het zijn.

Joost4 10-04-2021

Prachtig product en mooi beeld

De Samsung The Frame 43 inch:
- is een echte aanwinst voor het interieur;
- is simpel te bedienen;
- heeft een scherp beeld met prachtige kleuren;
- heeft een mooi geluid.

Geronnimo 09-04-2021

Wat een plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Supermooi toestel! Door de bijgeleverde wandbeugel hangt hij superstrak tegen de muur als een echt schilderij. De kleuren en geluid zijn ook prima. Enigste.aandachtspuntje is dat er overdag redelijk wat spiegeling is wanneer je schuin voor het toestel zit.

Een blije klant 09-04-2021

Plaatje aan de muur

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Echt heel blij met deze blikvanger die ook als hij uitstaat de moeite waard is om naar te kijken. Beeldkwaliteit goed en handig in gebruik

MAvH20 09-04-2021

Bijzonder mooie TV

Geschreven voor: Samsung QE65LS03RAS 2019 QLED

Deze grote TV gaat dankzij zijn montage wijze volledig op in ons interieur. Ondanks zijn grote afmetingen. Montage was super eenvoudig. Het beeld is uitstekend en de bediening is intuitief