LG 32LM6300PLA

Diepte
8,29 cm dikte
Schermgrootte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mattia 25-12-2019

Super TV, Super prijs en super mooi beeld. LG BLIJFT TOP!

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Na dat wij naar volle tevredenheid het 32 inch model van 2018 al in de slaapkamer hadden, waren we op zoek naar zo'n zelfde televisie voor onze dochter. Toen bij dit model uit 2019 terecht gekomen via Kamera Express. En we kunnen zeker al na 1 dag in bezit zeggen dat het echt een super tv is. Prachtig scherp beeld, heel veel detail zichtbaar, ook de aktieve HDR doet zijn werk erg mooi, heel mooi contrast tussen kleuren. En zelfs het geluid valt echt niet tegen voor een "kleine" tv.
Ook het smart gedeelte van de tv zoals alle apps, Netflix, you tube, etc... Werkt echt heel eenvoudig en super snel.
Kortom echt een aanrader, zeker voor €249 met tijdelijk 5 jaar garantie bij Kamera Express.

Pluspunten

• Super scherp beeld
  • Smart TV gedeelte werkt snel en eenvoudig

Minpunten

• Nog niet gevonden

Alex 15-11-2019

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Deze tv gekocht voor de slaapkamer, de oude tv was ook een LG en die was goed bevallen, zodoende weer voor een LG gekozen. Het eerste wat opvalt...wat is de doos licht, lijkt net of er geen tv in zit. Het voordeel is dus dat de tv lekker licht is, het nadeel is dat het wat ‘goedkoop’ oogt. Installeren gaat lekker vlot. Beeldkwaliteit vind ik super. Mediaplayer werkt goed, pakt alle formaten.
Met de tv kan je ook programma’s opnemen op een harddisk.
Hou er wel rekening mee dat je eventueel je CI Cam module moet vervangen, deze tv ondersteunt niet meer de oude module’s. Dat kost je dus nog 45 euro extra als je via die manier kijkt. Netsnoer is ook aan de korte kant, als je de tv wilt ophangen. Geluid vind ik echt goed, ook verschillende standen mogelijk.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Reactiesnelheid menu knop traag.
  • Kort netsnoer
  • Oogt plastic achtig.(vooral de pootjes)
  • Tv is wat dikker.

Matsky 08-01-2020

Eenvoudige menustructuur

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Degelijke TV die eenvoudig in gebruik te nemen is. Had wel gehoopt om Proximus Pickx rechtsreeks te kunnen casten naar de TV, maar dat is jammer genoeg niet mogelijk. Casten van van Youtube is wel mogelijk. Netflix kan zeer eenvoudig opgestart en bediend worden met de afstandsbediening.

Pluspunten

• Eenvoudige ingebruikname
  • Degelijk

Minpunten

• Pickx kan niet gecast worden

gaastra 04-01-2020

no nonsense tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Nadat ik de tv uit de doos had gehaald had ik binnen 5 minuten beeld en geluid. Goed helder beeld, het geluid is wat 'blikkerig'. Mijn draadloze hoofdtelefoon kan ik helaas niet aansluiten.

Pluspunten

• beeld
  • gemak van installeren

Minpunten

• geluid
  • geen aansluiting voor hoofdtelefoon