LG 32LM6300PLA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

MLV 10-03-2020

Prima Full HD SmartTV

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Was op zoek naar een 32 inch SmartTV voor op de slaapkamer. Zocht oorspronkelijk naar een Android gebaseerde Full HD SmartTV, maar deze zijn nauwelijks verkrijgbaar in 32 inch. Na wat zoeken op basis van mijn wensenlijstje kwam ik uit op de LG 32LM6300PLA (2019). Deze is gebaseerd op WebOS maar dit voldoet buiten verwachting erg goed. Alle APPS zijn aanwezig in de LG store zoals Netflix, Videoland, Kijk, NLZiet, RTLXL, NPOstart, IPTV, TVcast, Spotify etc. De TV heeft alle mogelijke aansluitingen (HDMI, USB, WIFI AC, BlueTooth, UTP etc). BT vond ik zelf voor de slaapkamer erg handig. De TV ondersteunt als een van de weinige H.265 HEVC. Hiermee kun je IPTV in hoge kwaliteit kijken via de IPTV app. De WIFI werkt prima. Het beeld is fantastisch en is instelbaar per ingang. Het geluid is prima voor een televisie. Wil je concert-zaal geluid hebben dan zul je een externe muziekinstallatie moeten aansluiten zoals een soundbar of Sonos etc. De LG ondersteunt Miracast. Hiermee is het mogelijk om APPS die Miracast ondersteunen direct naar je LG te streamen. Dit zijn onder andere Netflix, Youtube en Spotify. Dus geen geklungel met je afstandsbediening maar direct selecteren en streamen vanaf je telefoon (werkt hetzelfde als Chromecast). Uiteraard ook screenmirroring mogelijk. Vakantie foto's en video's bekijken op TV vanaf je telefoon of tablet. Als laatste puntje kun je de TV ook bedienen met de LG TV Plus app direct vanaf je telefoon of je tablet.

Pluspunten

• Beeld (Full HD) en geluid
  • Veelzuidigheid WebOS APPS
  • Veelzijdighed aansluitingen
  • Bluetooth, WIFI AC
  • Ondersteuning H265 HEVC

Alex 15-11-2019

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Deze tv gekocht voor de slaapkamer, de oude tv was ook een LG en die was goed bevallen, zodoende weer voor een LG gekozen. Het eerste wat opvalt...wat is de doos licht, lijkt net of er geen tv in zit. Het voordeel is dus dat de tv lekker licht is, het nadeel is dat het wat ‘goedkoop’ oogt. Installeren gaat lekker vlot. Beeldkwaliteit vind ik super. Mediaplayer werkt goed, pakt alle formaten.
Met de tv kan je ook programma’s opnemen op een harddisk.
Hou er wel rekening mee dat je eventueel je CI Cam module moet vervangen, deze tv ondersteunt niet meer de oude module’s. Dat kost je dus nog 45 euro extra als je via die manier kijkt. Netsnoer is ook aan de korte kant, als je de tv wilt ophangen. Geluid vind ik echt goed, ook verschillende standen mogelijk.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Reactiesnelheid menu knop traag.
  • Kort netsnoer
  • Oogt plastic achtig.(vooral de pootjes)
  • Tv is wat dikker.

Theo 23-02-2020

Prachtige tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

De LG 32LM6300PLA heeft een prachtig scherp beeld. Makkelijk te installeren, een TV met veel mogelijkheden. Is eenvoudig te bedienen en reageert vlot. Gekocht voor in de slaapkamer. Prima aankoop zeker voor deze prijs!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Makkelijke installatie
  • Veel mogelijkheden
  • Waar voor je geld

Delano 21-03-2020

Super TV voor Budget prijs

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

De prijs kwaliteit verhouding is echt super, gekocht om in de slaapkamer te gebruiken. Dus de enige voorwaardes die er moesten zijn HD en smart waren aanwezig en daardoor hoefde er niet meer betaalt te worden voor extra’s die niet van belang zijn voor een slaapkamer tv.
Ook een super snelle levering van Foka, 22:00 bestelt en volgende dag om 13:00 al in huis.

Pluspunten

• Full HD
  • Smart TV

Minpunten

• Geen smart remote

Enrico 05-02-2021

Mooie kleine Full HD TV voor een goede prijs

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Ik zocht een klein formaat (32" inch) smart TV voor de slaapkamer. Ik was in het bezit van een Samsung TV en deze vertoonde na 5 jaar problemen, natuurlijk buiten de garantie. Ik kwam uit op deze LG 32LM6300PLA. Prima Full HD smart TV met alles erop en eraan voor een prijs rond de 300 euro.
Installeren was geen probleem en het menu liep je door het proces. Mooi beeld en kleuren, geluid is matig, maar kun je instellen. De verwachting is nooit zeer hoog voor speakers ingebouwd in een TV.
Veel apps waaronder Netflix en Disney plus en veel andere apps staan op het toestel. TV voldoet aan mijn verwachtingen. Gekocht bij KameraExpress met 5 jaar garantie

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Veel apps (smart TV)
  • Lage prijs

Heiko de Jonge 01-02-2021

Prachtige TV

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Ik heb hem nog maar net maar het beloofd veel goeds: scherp beeld, betaalbaar, eenvoudig, strak uiterlijk, makkelijk op te hangen aan onze 'universele' TV beugel (schroefopeningen op 200 x 200 mm), want erg licht, eenvoudig te installeren.
Een heel klein nadeel: de Afstandsbediening heeft handige functies die niet op die van de decoder zitten (direct naar Netflix bijvoorbeeld) dus hebben we er weer eentje bij.....
Als je net als ik niet van een joekel van een TV in je woonkamer houdt is dit een aanrader.

Pluspunten

• Scherp
  • Eenvoudig installeren
  • Licht in gewicht
  • Eenvoudig, strak uiterlijk
  • Zeer betaalbaar

Minpunten

• Een A.B. met teveel mooie functies :-)

Thijs 28-11-2020

TV schend privacy. Voldoet niet aan AVG/GDPR

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

TV is qua prestaties in orde. Steekt niet boven of onder gemiddeld erboven uit.
Maar wat wel erg is, is dat je de TV niet kan gebruiken als je niet akkoord wenst te gaan dat gebruikers en gebruiks informatie buiten Europa wordt opgeslagen en gebruikt. Hiermee voldoet die niet aan de GDPR wetgeving van Europa als het om gebruikers data gaat (AVG).

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Lak aan privacywetgeving

Ed 01-03-2020

Mooi beeld.

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Erg mooi beeld, makelijke instalatie.Veel mogelijkheden voor een mooie prijs.Muurbeugeltje Vesa 200x200.

Pluspunten

• mooi beeld
  • instalatie

Matsky 08-01-2020

Eenvoudige menustructuur

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Degelijke TV die eenvoudig in gebruik te nemen is. Had wel gehoopt om Proximus Pickx rechtsreeks te kunnen casten naar de TV, maar dat is jammer genoeg niet mogelijk. Casten van van Youtube is wel mogelijk. Netflix kan zeer eenvoudig opgestart en bediend worden met de afstandsbediening.

Pluspunten

• Eenvoudige ingebruikname
  • Degelijk

Minpunten

• Pickx kan niet gecast worden

gaastra 04-01-2020

no nonsense tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Nadat ik de tv uit de doos had gehaald had ik binnen 5 minuten beeld en geluid. Goed helder beeld, het geluid is wat 'blikkerig'. Mijn draadloze hoofdtelefoon kan ik helaas niet aansluiten.

Pluspunten

• beeld
  • gemak van installeren

Minpunten

• geluid
  • geen aansluiting voor hoofdtelefoon

Mattia 25-12-2019

Super TV, Super prijs en super mooi beeld. LG BLIJFT TOP!

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Na dat wij naar volle tevredenheid het 32 inch model van 2018 al in de slaapkamer hadden, waren we op zoek naar zo'n zelfde televisie voor onze dochter. Toen bij dit model uit 2019 terecht gekomen via Kamera Express. En we kunnen zeker al na 1 dag in bezit zeggen dat het echt een super tv is. Prachtig scherp beeld, heel veel detail zichtbaar, ook de aktieve HDR doet zijn werk erg mooi, heel mooi contrast tussen kleuren. En zelfs het geluid valt echt niet tegen voor een "kleine" tv.
Ook het smart gedeelte van de tv zoals alle apps, Netflix, you tube, etc... Werkt echt heel eenvoudig en super snel.
Kortom echt een aanrader, zeker voor €249 met tijdelijk 5 jaar garantie bij Kamera Express.

Pluspunten

• Super scherp beeld
  • Smart TV gedeelte werkt snel en eenvoudig

Minpunten

• Nog niet gevonden

Stef.net 12-05-2021

LG 32LM6300PLA prima budgetvriendelijke LED TV

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

De LG 32LM6300PLA is een zeer budgetvriendelijke kleinere LED TV met voor de prijs een zeer goede beeldkwaliteit. Andere merken in deze categorie zijn al snel 100euro duurder om een vergelijkbare beeldkwaliteit te kunnen bieden.
De TV heeft naast full HD, netwerk en WiFi connectitviteit ook de mogelijkheid om een smart card te gebruiken wat heel handig is om als tweede toestel te fungeren.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • connectiviteit
  • licht en makkelijk verplaatsbaar/hanteerbaar

Minpunten

• geen Ned-talige gebruiksaanwijzing meegeleverd

Mark 10-04-2021

Mooi beeld en intuïtieve bediening

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Schermen van dit formaat hebben niet de beste beeldkwaliteit, maar voor een extra televisie erbij was ik aangenaam verrast over de beeldkwaliteit.
Het geluid is wel erg vlak en biedt beperkte instellingsmogelijkheden.

Pluspunten

• beeldkwaliteit is toereikend gezien de grootte
  • snelle en intuïtieve bediening/installatie

Minpunten

• geluidskwaliteit

Frans 27-03-2021

Heel scherp beeld, stevige behuizing

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Ik zocht een nieuwe TV als vervanging van mijn oude beeldbuis TV die niet helemaal goed meer werkte. Gezien de plaats waar hij staat in de huiskamer moest het perse een 32 inch zijn. Mijn
eisen waren: 32 inch, Full HD, moet op een voet staan en moet geschikt voor een CI+ module van Ziggo. Internet op een TV is voor mij niet belangrijk, dat doe ik nooit via een TV. Hoewel ik die CI+ op dit moment nog niet heb moest mijn nieuwe TV daar wel geschikt voor zijn. Hoewel dit een smart TV is, gebruik ik hem alleen maar als monitor voor mijn Humax 5300C. Ik gebruik die Humax voor TV , maar ook als radio tuner, dit omdat binnenkort naar het schijnt analoge radio van de Ziggo kabel gaat verdwijnen. Via een scart naar tulp verloop gaat het audio van de Humax naar mijn versterker toe. De TV is door de verkoper gebracht en ge-installeerd. Wat ik in mijn geval heel erg handig vind aan deze TV is, omdat ik hem alleen maar gebruik als monitor voor mijn Humax, Is dat deze tv ook aan en uitgezet kan worden door een verborgen knopje midden onder het scherm. In mijn geval gebruik ik die afstand bediening dus helemaal nooit. Het enige nadeel wat ik kan ontdekken is dat het geluid van de TV minder fraai klinkt als dat van mij oude beeldbuis TV.

Pluspunten

• Heel scherp beeld
  • Volop aansluit mogelijkheden
  • Aan uit knop op de TV zelf
  • Behuizing voelt solide aan

Minpunten

• Geluidskwaliteit kan beter
  • Geen handleiding meegeleverd

André L 21-12-2020

Scherp beeld

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Ik heb deze TV gekocht voor in de slaapkamer; heel decadent, een TV lift aan ons bed ;-)
Het beeld is perfect en de mogelijkheden in het WebOS zijn behoorlijk uitgebreid.
Geluid is ook prima voor normaal gebruik, voor wat beter geluid sluiten we, via Bluetooth, een JBL speaker of een koptelefoon aan.
Ik heb in de slaapkamer alleen een netwerkaansluiting en Wifi.
Voor Netflix etc. prima, alleen jammer dat er geen Ziggo Go app te installeren is.
Dit lossen we dan maar op met een Apple TV HD ;-)
De meegeleverde handleiding is wat sumier maar er zit een heel uitgebreide handleiding in de TV zelf; alles wijst voor zich.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Goed geluid
  • Uitgebreide mogelijkheden in WebOS
  • Makkelijk te installeren
  • Bluetooth

Minpunten

• Mist Ziggo Go app

JeeWee 12-11-2020

Prima 32 inch tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Qua prijs / prestatie verhouding was deze LG de beste die ik kon vinden in 32 inch maat.
De WebOS apps werken prettig en ik kon daardoor mijn media speler opruimen.
Voor de in WebOS aanwezige webbrowser gebruik ik een Logitech wireless touch K400 keyboard.
In combinatie met Ziggo heb je een CI+ v1.3 module nodig.

Pluspunten

• Beeld (Full HD)
  • Veelzuidigheid WebOS APPS

B. Bakker 29-09-2020

Mooie strakke tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

LG: Lekker Gemakkelijk. Niet dus. Een aantal onderdelen van de installatie verliepen vlot, andere onderdelen kostten de nodige moeite. Dit kwam mede doordat de handleiding andere beelden gaf dan de televisie.
Uiteindelijk is alles gelukt. Perfect beeld, uitstekend geluid voor dit formaat tv.
LG: Life’s Good.

Pluspunten

• mooie beeld
  • goed geluid

Minpunten

• handleiding macht niet overal met de tv