LG 32LM6300PLA

Diepte
8.29 cm dikte
Schermgrootte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,9

MLV 10-03-2020

Prima Full HD SmartTV

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Was op zoek naar een 32 inch SmartTV voor op de slaapkamer. Zocht oorspronkelijk naar een Android gebaseerde Full HD SmartTV, maar deze zijn nauwelijks verkrijgbaar in 32 inch. Na wat zoeken op basis van mijn wensenlijstje kwam ik uit op de LG 32LM6300PLA (2019). Deze is gebaseerd op WebOS maar dit voldoet buiten verwachting erg goed. Alle APPS zijn aanwezig in de LG store zoals Netflix, Videoland, Kijk, NLZiet, RTLXL, NPOstart, IPTV, TVcast, Spotify etc. De TV heeft alle mogelijke aansluitingen (HDMI, USB, WIFI AC, BlueTooth, UTP etc). BT vond ik zelf voor de slaapkamer erg handig. De TV ondersteunt als een van de weinige H.265 HEVC. Hiermee kun je IPTV in hoge kwaliteit kijken via de IPTV app. De WIFI werkt prima. Het beeld is fantastisch en is instelbaar per ingang. Het geluid is prima voor een televisie. Wil je concert-zaal geluid hebben dan zul je een externe muziekinstallatie moeten aansluiten zoals een soundbar of Sonos etc. De LG ondersteunt Miracast. Hiermee is het mogelijk om APPS die Miracast ondersteunen direct naar je LG te streamen. Dit zijn onder andere Netflix, Youtube en Spotify. Dus geen geklungel met je afstandsbediening maar direct selecteren en streamen vanaf je telefoon (werkt hetzelfde als Chromecast). Uiteraard ook screenmirroring mogelijk. Vakantie foto's en video's bekijken op TV vanaf je telefoon of tablet. Als laatste puntje kun je de TV ook bedienen met de LG TV Plus app direct vanaf je telefoon of je tablet.

Pluspunten

• Beeld (Full HD) en geluid
  • Veelzuidigheid WebOS APPS
  • Veelzijdighed aansluitingen
  • Bluetooth, WIFI AC
  • Ondersteuning H265 HEVC

Theo 23-02-2020

Prachtige tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

De LG 32LM6300PLA heeft een prachtig scherp beeld. Makkelijk te installeren, een TV met veel mogelijkheden. Is eenvoudig te bedienen en reageert vlot. Gekocht voor in de slaapkamer. Prima aankoop zeker voor deze prijs!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Makkelijke installatie
  • Veel mogelijkheden
  • Waar voor je geld

Alex 15-11-2019

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Deze tv gekocht voor de slaapkamer, de oude tv was ook een LG en die was goed bevallen, zodoende weer voor een LG gekozen. Het eerste wat opvalt...wat is de doos licht, lijkt net of er geen tv in zit. Het voordeel is dus dat de tv lekker licht is, het nadeel is dat het wat ‘goedkoop’ oogt. Installeren gaat lekker vlot. Beeldkwaliteit vind ik super. Mediaplayer werkt goed, pakt alle formaten.
Met de tv kan je ook programma’s opnemen op een harddisk.
Hou er wel rekening mee dat je eventueel je CI Cam module moet vervangen, deze tv ondersteunt niet meer de oude module’s. Dat kost je dus nog 45 euro extra als je via die manier kijkt. Netsnoer is ook aan de korte kant, als je de tv wilt ophangen. Geluid vind ik echt goed, ook verschillende standen mogelijk.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Reactiesnelheid menu knop traag.
  • Kort netsnoer
  • Oogt plastic achtig.(vooral de pootjes)
  • Tv is wat dikker.

Delano 21-03-2020

Super TV voor Budget prijs

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

De prijs kwaliteit verhouding is echt super, gekocht om in de slaapkamer te gebruiken. Dus de enige voorwaardes die er moesten zijn HD en smart waren aanwezig en daardoor hoefde er niet meer betaalt te worden voor extra’s die niet van belang zijn voor een slaapkamer tv.
Ook een super snelle levering van Foka, 22:00 bestelt en volgende dag om 13:00 al in huis.

Pluspunten

• Full HD
  • Smart TV

Minpunten

• Geen smart remote

Matsky 08-01-2020

Eenvoudige menustructuur

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Degelijke TV die eenvoudig in gebruik te nemen is. Had wel gehoopt om Proximus Pickx rechtsreeks te kunnen casten naar de TV, maar dat is jammer genoeg niet mogelijk. Casten van van Youtube is wel mogelijk. Netflix kan zeer eenvoudig opgestart en bediend worden met de afstandsbediening.

Pluspunten

• Eenvoudige ingebruikname
  • Degelijk

Minpunten

• Pickx kan niet gecast worden

gaastra 04-01-2020

no nonsense tv

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Nadat ik de tv uit de doos had gehaald had ik binnen 5 minuten beeld en geluid. Goed helder beeld, het geluid is wat 'blikkerig'. Mijn draadloze hoofdtelefoon kan ik helaas niet aansluiten.

Pluspunten

• beeld
  • gemak van installeren

Minpunten

• geluid
  • geen aansluiting voor hoofdtelefoon

Mattia 25-12-2019

Super TV, Super prijs en super mooi beeld. LG BLIJFT TOP!

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Na dat wij naar volle tevredenheid het 32 inch model van 2018 al in de slaapkamer hadden, waren we op zoek naar zo'n zelfde televisie voor onze dochter. Toen bij dit model uit 2019 terecht gekomen via Kamera Express. En we kunnen zeker al na 1 dag in bezit zeggen dat het echt een super tv is. Prachtig scherp beeld, heel veel detail zichtbaar, ook de aktieve HDR doet zijn werk erg mooi, heel mooi contrast tussen kleuren. En zelfs het geluid valt echt niet tegen voor een "kleine" tv.
Ook het smart gedeelte van de tv zoals alle apps, Netflix, you tube, etc... Werkt echt heel eenvoudig en super snel.
Kortom echt een aanrader, zeker voor €249 met tijdelijk 5 jaar garantie bij Kamera Express.

Pluspunten

• Super scherp beeld
  • Smart TV gedeelte werkt snel en eenvoudig

Minpunten

• Nog niet gevonden

Ed 01-03-2020

Mooi beeld.

Geschreven voor: LG 32LM6300PLA

Erg mooi beeld, makelijke instalatie.Veel mogelijkheden voor een mooie prijs.Muurbeugeltje Vesa 200x200.

Pluspunten

• mooi beeld
  • instalatie