Samsung EF-CG920P

Just in Case Huawei P Smart 2019 Hoesje To the Moon voor P Smart 2019 To the Moon

- Case voor de AirPods - Transparant

- Case voor de AirPods - Transparant

Apple MRXR2ZM/A

Apple MRXR2ZM/A
Bekijk alle Telefoonhoesjes

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung EF-CG920P op Kieskeurig.be.

nellyca 03-04-2017

Mooi, maar gaat niet lang mee.

Geschreven voor: Samsung EF-CG920P

Ik heb begin februari 2017 dit hoesje gekocht en binnen een maand waren alle hoekjes kapot, één zelfs afgebroken. Ik heb het hoesje begin maart 2017 geruild voor een ander exemplaar en het hoekje linksonder is alweer kapot. Voor de prijs is het geen goed artikel, ik had beter verwacht.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Iris Bouma 26-03-2017

Schade

Geschreven voor: Samsung EF-CG920P

Heb mijn telefoon nog maar net gekocht met dit hoesje , voor een iets prijziger hoesje gekozen zodat ik zeker wist dat mijn telefoon beschermd was , na een maand alle hoekjes al stuk en daar door een barst aan de achterkant van mijn telefoon , heb de telefoon niet laten vallen dus voor deze prijs valt de kwaliteit heel ergs tegen.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com