Samsung EF-CG920P

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung EF-CG920P op Kieskeurig.be.

nellyca 03-04-2017

Mooi, maar gaat niet lang mee.

Geschreven voor: Samsung EF-CG920P

Ik heb begin februari 2017 dit hoesje gekocht en binnen een maand waren alle hoekjes kapot, één zelfs afgebroken. Ik heb het hoesje begin maart 2017 geruild voor een ander exemplaar en het hoekje linksonder is alweer kapot. Voor de prijs is het geen goed artikel, ik had beter verwacht.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Iris Bouma 26-03-2017

Schade

Geschreven voor: Samsung EF-CG920P

Heb mijn telefoon nog maar net gekocht met dit hoesje , voor een iets prijziger hoesje gekozen zodat ik zeker wist dat mijn telefoon beschermd was , na een maand alle hoekjes al stuk en daar door een barst aan de achterkant van mijn telefoon , heb de telefoon niet laten vallen dus voor deze prijs valt de kwaliteit heel ergs tegen.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

bert2004 27-10-2015

Ik had deze s-view cover voor mijn Samsung S6 gekocht en tot mijn verbazing is er zonder dat hij gevallen is drie van de vier hoeken gebarsten en ik weet niet hoe dit kan.
Ondanks cover kijk ik altijd waar ik mijn telefoon leg of waar ik hem staak, zodat hij niet met andere voorwerpen in aanraking kan komen.
Het is een mooie cover, maar koop hem niet, want die van mijn vrouw heeft ook 1 gebarsten hoek. Hoeken die kapot gaan, terwijl je ze niet stoot, dit moet toch niet mogen. Kortom: ik stuur hem terug naar de winkel die inspecteert hoe het kan en waarschijnlijk dit gaat vergoeden. Het verbaast mij enigszins dat er zo weinig over op internet te vinden is.