Panasonic KX-TG8052 - Reviews

Nummerherkenning
Technologie
DECT

jan23424 17-02-2012 Product half jaar in bezit

Sinds een half jaar twee van deze sets in gebruik. Twee? Jawel, het is goedkoper een steewe set te kopen en de toestellen aan te melden op de eerste set dan om losse extra toestellen bij te kopen. Vreemd, maar ach, het enige nadeel is dat een van de opladers nu iets groter is.

Bellen gaat prima. Vlotte bediening en prima bereik zonder storingen. Hands-free is goed te gebruiken, niet zo mooi en helder als de Philips die we hebben gehad (weggedaan vanwege het uitermate beroerde bereik), maar heel behoorlijk. In ieder geval veel-en-veel beter dan de Siemens set de we ook hebben gehad. (Die had geen problemen met het bereik, maar de hands-free was eigenlijk onbruikbaar en de toestellen verbruikten veel stroom. Telkens waren de toestellen leeg. Deze Panasonic doet minimaal een week op een lading).

De meegeleverde batterijtjes hebben niet zo'n grote capaciteit. Je kunt bijvoorbeeld Sanyo XX batterijtjes van de dubbele capaciteit kopen (en die cellen worden gemaakt in de, jawel, Panasonic fabrieken). Maar goed, in de praktijk blijken de meegeleverde batterijtjes goed genoeg.

Zoals anderen ook al meldden zijn de ringtones verschrikkelijk. (Je vergelijkt toch met de mogelijkheden van de gemiddelde GSM tegenwoordig). Maar ach, dat went.

Het enige dat ik echt jammer vind is dat er geen "gesprek gemist" ledje is. Er staat wel een aanduiding in het display, maar als een toestel niet op de lader staat is het scherm uit.
Gek genoeg heeft het toestel wel een ledje. Dat gaat branden als het toestel op de lader staat. Zinloos m.i.

elvisisback 19-01-2012 Product kwartaal in bezit

9,6
echt een mooi toestel om te zien.
handsfree gebruik ik best vaak, kwaliteit beter dan vorige telefoon.
kan hem aanbevelen aan een ieder die iets degelijks zoekt, apparaat zit stevig inelkaar.
Antwoord apparaat zit niet op deze versie maar bestaat ook, vind ik niet nodig gebruik hem meer voor als ik lang gratis wil bellen.

Lorenzo71 30-10-2011 Product maand in bezit

9,4
Ik heb dit toestel sinds een maand en ben er erg tevreden over.
De handset ligt goed in de hand, de toetsen voelen prettig aan als je ze indrukt en de geluidskwaliteit tijdens het bellen is prima.

Het overzetten van het de b=nummers in het geheugen van de ene handset naar de andere is in een handomdraai gebeurd en zelfs in de ECO-mode is de verbinding met het basisstation stabiel in het gehele huis.

Het enige wat ik een beetje jammer vindt is dat de beltonen die je kan instellen voor het overgrote deel elektronische riedeltjes zijn (je hebt erg veel keuze maar het is een beetje meer van hetzelfde in mijn optiek).

Al met al is dit een uitstekend toestel wat ik met een gerust hart aan een ieder zou aanbevelen!