Philips D2301 - Single DECT telefoon

3,8 Lees 1 review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

3,8

• Slecht
  • Slecht

E. Beukers 30-01-2016

3,8
Als dit de Philips D450 is (en dat vermoed ik), dan is het werkelijk een waardeloos ding. In mijn apparaat althans functioneert het oplaadsysteem totaal niet goed: ik heb hem helemaal volgens de gebruiksaanwijzing acht uur opgeladen en van batterijen voorzien, maar zodra je het toestel opneemt, begint hij te piepen dat de batterijen bijna leeg zijn, gaat het display op zwart en hoewel je gewoon kunt doorbellen, is een tweede gesprek pas weer mogelijk als hij een aantal minuten in de oplader heeft gestaan. Daar geeft hij eerst aan dat hij helemaal leeg is, maar is hij vervolgens na een aantal minuten opgeteld. Tel daarbij op de uiterst beroerde geluidskwaliteit, en mijn besluit staat vast: voor die paar tientjes ga ik niet eens terug naar de winkel, ik gooi hem gewoon bij de andere afgedankte apparaten.

Corrie 09-08-2016

Juist deze telefoon gekocht. Mijn ervaring komt overeen met de bovenstaande. Na volledig opladen bijna direct maar twee streepjes ipv drie. Geluid van ontvangst te zacht. Zodra hij uit de oplader is springt hij op zoeken en zijn datum en tijd ook gewist. Philips raad gevraagd. Snel en vriendelijk antwoord, maar dat bracht helaas niet een oplossing. Ik breng hem terug. Een teleurstelling.