Profoon PDX-6500

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

George 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

Veel mogelijkheden voor weinig geld, goede telefoon.

Bij Wehkamp was deze telefoon in de aanbieding voor maar 12 euro! Een los handset kost meer, dus 2 besteld en ééntje bij het andere basisstation aangemeld: onderling gratis bellen dus. Heel veel beltonen, grote toetsen, gemakkelijk invoeren van gegevens, met voor ieder nummer een eigen beltoon, wat wil je nog meer? Nou: de telefoon kan ook handsfree, maar de speaker kan niet erg hard. Verder geen minpunten!

Pluspunten

• Goedkoop
  • veel mogelijkheden
  • grote toetsen
  • mooie beltonen

Minpunten

• Zacht geluid bij handsfree

ineke korver 01-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

slecht geluid en slecht leesbaar scherm

dit product valt me erg tegen vanwege slechte geluids- en leesbaarheidskwaliteit vh display. binnen korte tijd deden de problemen zich al voor.

Officiele reactie van Hesdo 02-02-2017

Beste Ineke,
vervelend dat u een negatieve ervaring met onze telefoon heeft. Gelukkig heeft u 24 maanden garantie, neemt u aub even contact op met ons Service Center ( 073-6411355 of service@profoon.nl) dan zullen wij het snel oplossen voor u.

Schotman 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Handige telefoon

Handige eenvoudige telefoon die precies doet wat er nodig is.
Goed geluid, 50 nummers kunnen opslaan.
Perfect, goede keuze

RDriessen 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Prima draadloze telefoon

7,4
Lichte draadloze dect-telefoon met prima bereik. Basisstation staat in woonkamer, volledig bereik op de tweede verdieping. Handsfree bellen. Grotere toetsen, makkelijk in te stellen telefoon voor nog geen 20 euro bij Wehkamp gekocht. Aanrader.

H.K. 15-03-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en goed toestel

Duidelijke beschrijving, niet te groot wel grote toetsen, handig in gebruik, alles zit erop zelfs handsfree bellen.

Juut 25-02-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Prima telefoon. Zeker voor de kwaliteit-prijsverhouding. Er zat echter enkel een "ouderwetse" telefoonaansluiting bij. Gelukkig bezat ik zelf een plug-in om aan te sluiten op het modem.

TS 15-02-2016 Product paar dagen in bezit

Handzaam toestel met een hoog gebruiksgemak en klantvriendelijkheid voor een lage prijs en daar ging het mij allemaal om.

R.C 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Een fijne telefoon met grote toetsen en handig in te stellen. Het geluid is prima en instelbaar, er zit ook een handige speakerfunctie op. Een aanrader!