Fysic FX-3850 - Reviews

Technologie
analoog

Freddie Bakker 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gemak dient de mens

na dat de vorige telefoon met SOS functie stuk was gegaan hebben we de nieuwe versie gekocht voor mijn moeder.
de eenvoud en gemak van deze telefoon is zeker voor oudere mensen aan te raden.
De bediening is hetzelfde en mijn moeder heeft geen probleem om de nieuwe telefoon te bedienen.

Pluspunten

• Zelfde bediening
  • SOS functie
  • Grote toetsen

J.G 28-08-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijke knoppen ,alarm werkt goed.

Ik heb deze telefoon gekocht voor mijn moeder die 91 jaar is.
Het is een telefoon die duidelijk en heel praktisch is in gebruik.
Het had weinig uitleg nodig en na een paar keer gebruik was ze er al helemaal aan gewend.En ons als kinderen geeft het een veilig gevoel.

Pluspunten

• grote toetsen
  • makkelijk te instaleren

PietjeKoopGraag 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit/Prijs Uitstekend

Dit apparaat heeft vele mogelijkheden en is senioren-vriendelijk.
Altijd jammer dat er weer zoveel batterijen nodig zijn en dat je deze dus tijdig moet vervangen.
Met name voor 'n alarm-telefoon !

W.B.I. 31-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch telefoontoestel

Deze telefoon gekocht voor mijn moeder (90)jaar en kan door reuma slecht een telefoon bedienen,maar nu zij de Fysic FX 3850 heeft die een handsfree functie heeft gaat dit weer goed!.

Maria 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

Prima alarmtelefoon

Deze telefoon voor mijn moeder gekocht. Instellen koste even wat moeite, maar nu is alles ok!
Duidelijke toetsen en scherm! Alarmknop gelukkig nog niet hoeven gebruiken. Wel getest, werkt prima.

Lia 15-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Goede alarmtelefoon

Fijne alarmtelefoon. 1 voor moeder en 1 voor schoonmoeder gekocht in 2013.
Werkt goed.
Voor moeder inmiddels nieuw zelfde toestel gekocht. Vorige is dus 2 1/2 jaar meegegaan. Het toestel bij schoonmoeder werkt nog gewoon.
Toestel is makkelijk in gebruik en geeft aan oudere (alleenstaande) mensen een stukje rust. Als er iets gebeurd kunnen ze zelf iemand inschakelen.

Hetty 26-01-2016 Product maand in bezit

Relatief goedkope oplossing om onze moeder en onszelf een veilig gevoel te geven. Je moet er wel even voor gaan zitten om in te stellen, het verbinden met de noodknop was in eerste instantie niet zo makkelijk. Ergens las ik dat als iemand een voicemail had ingesteld dat de noodoproep dan niet doorgeschakeld zou worden naar de volgende persoon, gelukkig is dit niet het geval en er wordt gewoon doorgeschakeld in alle gevallen. Dmv een splitter voor de telefoonlijn kan mijn moeder ook de oude dectset nog gewoon gebruiken. Wij hebben zelf voicemail bericht ingesproken met advies om eerst een 1 te kiezen en daarna een 6. Dan krijg je een open telefoonverbinding en kan je elkaar spreken. Soms gaat de noodknop per abuis af, krijg je dan niets te horen dan kan je in dat in dat geval dmv een # de verbinding verbreken en zelf bellen om te kijken of alles in orde is ( verbreek je de verbinding niet met # dan krijg je een in-gesprek-toon)

Lia bijpost 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldige uitvinding
Gemakkelijk in gebruik, aansluiting.
Duidelijke gebruiksaanwijzing
Geen alarmcentrale nodig direct contact met familie hulpverlener.
Makkelijk herstel vals alarm.
Meerdere alarmbellen mogelijk.
Vlgs Mij goedkoopste!
Overal je alarm bij de hand.
Ten alle tijden kan je zelf de alarmnummer veranderen.

Katelijne 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijke en leesbare handleiding, makkelijk om in te stellen en te gebruiken. Kochten deze telefoon voor oma, die hem zonder problemen dadelijk in het hart sloot én we kregen nog geen enkele "helpdeskvraag", wat echt wel iets betekent.

marieke 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

Duidelijke telefoon met een heldere gebruiksaanwijzing. Eenvoudig in gebruik. Alles kan naar wens ingesteld en aangepast worden.

fvanderham 15-10-2015 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig in te stellen en te bedienen telefoon. De gesproken hulp is ook makkelijk voor slechtzienden. Alarmknop werk uitstekend, wel een extra watervaste knop voor om de pols meebesteld. Geschikt voor mensen met hoorapparaat Volume hoorn, bel en luidspreker afzonderlijk in te stellen.

tpdelnoy 08-10-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne telefoon voor oudere mensen. Goede handleiding. Hard bel en spreekgeluid. Duidelijke verlichting. Kan hem iedereen aanbevelen

dinydeboer 06-09-2015 Product paar dagen in bezit

een fijne telefoon met een goede en duidelijke handleiding, die voor ouderen zeer prettig is. 1 min puntje maar daar moet ik nog achter zien te komen is dat het lichtje blijft knipperen als iemand gebeld heeft, ondanks dat ik heb opgenomen.

zippertje 03-01-2015 Product paar weken in bezit

Het is een goede telefoon voor ouderen die slecht kunnen horen
Gemakkelijk in gebruik en ook het sos werkt prima