Philips MIRA M5501WG/22 - Reviews

Technologie
DECT

kevin1978 27-06-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik heb deze telefoon nu een paar dagen in gebruik. Omdat ik voornamelijk met mijn mobiele telefoon bel, maar toch een vaste lijn thuis heb was ik voornamelijk op zoek naar een mooi design. De telefoon is gemakkelijk in gebruik. Hij heeft een prima geluidskwaliteit tijdens het bellen. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed wanneer je op zoek bent naar zoals gezegd een eenvoudig toestel en een super design.

remsy11 17-04-2013 Product paar weken in bezit

Na een paar weken te hebben gebruikt kan ik zeggen dat het een mooie en een fijne telefoon is. De handleiding is redelijk beknopt maar door zijn gebruiksgemak is het toch makkelijk te bedienen. Wat ik heel fijn vind is dat het niet uitmaakt hoe je de hoorn op de houder legt. (net als bij een ouderwetse telefoon) Dit maakt het ook voor de kinderen een goed te gebruiken telefoon. De accu is ook prima en houd het toch wel lang uit. Wat ik echter een nadeel vind is dat de houder er alleen zo karig uitziet. Daardoor vind ik dat je de hoorn er altijd op moet hebben liggen. Is dat wel zo goed voor de accu?

Al met al een mooie design telefoon die doet wat hij moet doen. Een lust voor het oog.