Philips MIRA M5501WG/22

AEG Solo 10

AEG Solo 10

Thomson Moovy

Thomson Moovy

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

remsy11 17-04-2013 Product paar weken in bezit

Na een paar weken te hebben gebruikt kan ik zeggen dat het een mooie en een fijne telefoon is. De handleiding is redelijk beknopt maar door zijn gebruiksgemak is het toch makkelijk te bedienen. Wat ik heel fijn vind is dat het niet uitmaakt hoe je de hoorn op de houder legt. (net als bij een ouderwetse telefoon) Dit maakt het ook voor de kinderen een goed te gebruiken telefoon. De accu is ook prima en houd het toch wel lang uit. Wat ik echter een nadeel vind is dat de houder er alleen zo karig uitziet. Daardoor vind ik dat je de hoorn er altijd op moet hebben liggen. Is dat wel zo goed voor de accu?

Al met al een mooie design telefoon die doet wat hij moet doen. Een lust voor het oog.

tomkat 30-04-2014

De Philips Mira dect telefoon is enorm mooi en gemakkelijk in gebruik

De Philips Mira dect telefoon is de beste dect telefoon die ik ooit kocht.
Weer een produkt waar ik Philips enorm goed in vind.
De telefoon is zeer handig en heeft een logische manier van instellen,hierdoor gewoonweg prettig en gemakkelijk te gebruiken.
Philips;Bedankt voor het ontwerpen van dit mooie goede toestel.

kevin1978 27-06-2013 Product paar dagen in bezit

7,4
Ik heb deze telefoon nu een paar dagen in gebruik. Omdat ik voornamelijk met mijn mobiele telefoon bel, maar toch een vaste lijn thuis heb was ik voornamelijk op zoek naar een mooi design. De telefoon is gemakkelijk in gebruik. Hij heeft een prima geluidskwaliteit tijdens het bellen. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed wanneer je op zoek bent naar zoals gezegd een eenvoudig toestel en een super design.

yageoman 23-06-2013

goed

het design is prima en de bediening van het toestel is gemakkelijk voor de rest is het een leuk ding

Ibiza 19-06-2013

zeer mooi design/groot bereik

Het toestel is zeer mooi en degelijk. De hoorn houdt fijn vast, ook bij lange gesprekken. Het bereik is groot. Zolder en/of tuin is geen probleem. Het menu wijst zichzelf en het onderhouden van je adresboek is daardoor vrij eenvoudig. Wat verder ook fijn is dat je de bellijst zo kunt in stellen dat je alleen de gemiste oproepen ziet. Het toestel is wel op zijn mooist als je de hoorn op het basisstation zet.

Remsy 02-04-2013

Mooie telefoon en makkelijk in gebruik

Na een week te hebben gebruikt kan ik zeggen dat het een mooie en een fijne telefoon is. De handleiding is redelijk beknopt maar door zijn gebruiksgemak is het toch makkelijk te bedienen. Wat ik heel fijn vind is dat het niet uitmaakt hoe je de hoorn op de houder legt. (net als bij een ouderwetse telefoon) Dit maakt het ook voor de kinderen een goed te gebruiken telefoon. De accu is ook prima en houd het toch wel lang uit. Wat ik echter een nadeel vind is dat de houder er alleen zo karig uitziet. Daardoor vind ik dat je de hoorn er altijd op moet hebben liggen. Is dat wel zo goed voor de accu?

HettyH 15-03-2013

prima toestel we hebben er 3 in het hele huis, perfect!

Uitstekend toestel en goed koppelbaar als huiscentrale, goed bereik.
1 klein min puntje is het menu waar we soms wat problemen mee hebben