Samsung EF-BT810

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung EF-BT810 op Kieskeurig.be.

Pattepie 09-08-2019

Topkwaliteit

Geschreven voor: Samsung EF-BT810

Werkelijk hét beste van hét beste. Ik gebruik er al een 4 jaar. Heel dun maar echt stevig. Oogt elegant en is praktisch (3 verschillende standen, tab schakelt uit bij dichtklappen ...). Voelt ook lekker zacht aan. En nee ik ben geen verkoper van Samsung wel een liefhebber !

OldCar 06-06-2017

Mooie handige cover

Geschreven voor: Samsung EF-BT810

Het plaatsen/monteren gaat vrij moeilijk.
Eenmaal gemonteerd zit hij stevig vast en is vrijwel niet meer los te krijgen.
Bij plaatsen/monteren de tablet op een vlakke ondergrond leggen en de cover dan met de 2 Klik punten aanleggen. Dan stevig drukken totdat de een duidelijk klik hoort, dit voor beide punten zo doen en hij zit echt stevig vast. Kunt hem echt aan cover laten bengelen gaat dan echt niet los.

Maria 25-05-2017

Slecht product.

Geschreven voor: Samsung EF-BT810

Mijn tablet is al 3 keer gevallen, het druksysteem laat bij mijn tablet los.
Ik dacht met een originele cover een goed product gekocht te hebben.
Jammer,

Jan-Paul 04-12-2016

Net als de S2 een top product

Geschreven voor: Samsung EF-BT810

De tab is zeer goed beschermd, maar blijft nog altijd een "slank" product. Het vastklikken van de tablet in deze beschermhoes kost wat kracht, je krijgt bijna het idee dat je de tablet kapot drukt, maar dank klikt ie vast en dan is het een prima bescherming. Bovendien kun je de tablet in verschillende standen zetten en ook handig, bij het openen en sluiten gaat de tablet aan of uit.

HansR49 30-05-2016

Mooie bookcover

Geschreven voor: Samsung EF-BT810

Bij aanschaf van mijn nieuwe Samsung Galaxy Tab S2 9.7" kreeg ik bij BCC de originele Samsung Book cover cadeau t.w.v. € 59,99. Mooi meegenomen en in eerste instantie dacht ik 'dit zou ik nooit uitgeven aan een tablethoes'. Maar nadat ik de tablet met de speciale nokjes in de cover had geplaatst dacht ik daar al snel anders over. In combinatie met de book cover blijft de Tab S2 superdun, te kunt de tablet in 3 verschillende standen neer zetten (dmv ingebouwde magneten) en het scherm wordt automatisch aan- of uitgezet bij het openen c.q. sluiten van de cover. Al met al een prima product en dus toch wel zijn geld waard.