Apple iPad 2 zwart

64 GB
Asus ZenPad Z500M-1H012A grijs, titanium
4,0 (1)

T.veld 23-07-2014 Product half jaar in bezit

Ik ben bijna 14 jaar dan heb ik mijn ipad alweer een jaar. Ik had een Samsung gallay ace werkt gewoon niet! Dus ben Ik ben begonnen met een iPod touch werkt prima maar die deed het Naarden tijdje niet 'homeknop' stuk na 2 weken wachten kreeg ik een nieuwe van Apple.op mijn 13e had ik besloten om een ipad te nemen en ben er nog steeds blij mee. En heb nog besloten om iPhone te nemen en een Mac mini TOP spul is erg snel!!!

rgvv 27-09-2013 Product jaar of meer in bezit

Beter niet kopen is heel vervelend door allerlei Apple beveiligingen om mee te werken. Heb Samsung gekocht.

peter1966schuringa 07-03-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze Ipad nu ongeveer 1,5 jaar en hij bevalt nog steeds prima.
Loopt nooit vast en blijft razendsnel.
Ook het opstarten gaat snel.
Werkt perfect in combinatie met mijn Imac.
Accu is ook nog steeds perfect en gaat zeker 10 uur mee.
Ik gebruik hem elke dag en met volle tevredenheid.
Ook op onze boot gebruik ik hem met geinstalleerde waterkaarten en dat gaat zeer goed.
Voor mij geen android en windows rommel meer.

Milan. 06-01-2013 Product paar weken in bezit

Ik heb de iPad 2 nu ongeveer 2 weken, ik ben 14 jaar en heb hem zelf betaald van mijn krantenloopgeld. Bij de mediamarkt was de iPad maar 379 euro. As je de ipad opstart moet je een apple ID en alles aanmaken, dit gaat heel simpel en snel, dus ik kon na een kwartiertje al bezig. Twiiter, facebook, games, allemaal leuke dingen geinstalleerd. Dit is me eerste Apple product, en zeker niet mijn laatste! Ik heb hiervoor een Samsung galaxy tab 7" gehad, nou geloof mij, APPLE IS VEEEEEEEL BETER EN SOEPELER! Apple besturingssysteem begrijp je ook veel sneller dan een android-toestel. Je zit niet met een menu met dingen waar je niks mee doet, het is gewoon veel beter. Oke oke, de ipad is wel veel duurder dan Samsung, maar geloof me, je hebt waar voor je geld als je het vergelijkt met Samsung. Safari (internet) werkt ook veel soepeler, loopt nooit vast, hij is bijna net zo snel als mijn laptop, die nu dus eigenlijk overbodig voor mij is geworden. 16 GB is genoeg geheugen, je kan er superrrrrr veel opzetten. De graphics en beeldkwaliteit zijn ook echt heel mooi, ik heb de ipad 2 en de ipad 3 met elkaar vergeleken in de mediamarkt, en ik zag helemaal geen verschil. Dus je kunt beter een ipad 2 kopen als je nog nooit een apple product hebt gehad. Deze review schrijf ik ook nu via mijn ipad, en het toetsenbord is bijna gewoon hetzelfde als op een computer, je kan er net zo snel op typen! De accuduur is trouwens ook vele malen beter dan van Samsung, ik kan gewoon 2 dagen met de accu van de ipad doen, terwijl ik dat bij mijn samsung tablet bijna nog geen dag volhoudt. Het is gewoon een wonderbaarlijk goed ding! Als je vragen hebt over de iPad, beantwoord ik ze graag!

EenRealist 29-11-2012 Product kwartaal in bezit

Vreselijk tablet en een slecht en onvriendelijk besturingssysteem. Teer, vlek en kras gevoelig, onhandig in gebruik en alles is met DRM omgeven. Het is dan ook op de lange duur gewoon goedkoper en beter voor jezelf om een vriendelijker tablet aan te schaffen. Dat heb ik dan ook gedaan, een 'Asus 10" Transformer Pad TF300T - 32GB'.
Werkt vele malen beter, is sneller, betere applicaties die niet van de DRM doorspekt zijn en een veel betere gebruikerservaring. De iPad ligt nu te stof te vangen als aandenken aan de (dure) fout van mezelf om ook eens op een hype te reageren.

De iPad is gewoon net zoals alle dure producten die men koopt naar aanleiding van een hype of niet objectieve recensies. Wanneer dat product niet deugt, durft de gemiddelde mens dit niet alleen niet toe te geven maar ze gaan het ook nog eens promoten (daarmee wordt de dure blunder echt niet zachter).

Durf eens toe te geven dat je een miskoop hebt gedaan en leer er mee leven.

En de argumenten die hier rondvliegen; 'op de bank je bank zaken doen'? Goeiendag, dat kan ik al jaren, daar heb je echt geen tablet voor nodig en zeker niet een tablet van een bedrijf dat niet alleen bij jouw geld uit je zak trekt maar ook nog eens bij de aanbieders van al die applicaties.

Word eens wakker!

devlo 18-10-2012 Product paar dagen in bezit

Een schitterend apparaat erg snel en een scherp beeld mooie foto's en een prima geluid
Geen spijt van deze aankoop gewoon een topper

elroy90 11-10-2012 Product maand in bezit

Ik heb de iPad nu volgens mij twee maanden.
Mensen zeggen ook dat de iPad duur is.
Ik geef ze gelijk.
Maar eerlijk is eerlijk: Het werkt gewoon.
Kijk ik heb hiervoor de Samsung Galaxy Tab gehad.
Die werkte ook goed.
En na een tijdje werd die al trager.
Dat is dus een nadeel, de iPad wordt niet trager.
Flash ondersteunde hij gewoon, dit heeft de iPad weer niet.
Dat is weer een nadeel van de iPad.
Maar HTML5 is in opkomst.
Wat betekent het nou? Nou heel simpel.
De meeste websites werken nog met Flash.
Als alle sites HTML5 ondersteunen, kan je met de iPad alle websites bekijken.
Kijk de meeste Youtube filmpjes kun je gewoon kijken.
Er zijn natuurlijk al sites die HTML5 ondersteunen, het is er dus al, maar niet alle sites zijn overgestapt.
Ik heb voor jullie nog een tip.
Mocht je je iPad als tweede laptop of computer gebruiken.
Mail je veel, chat je veel.
Koop dan een extern toetsenbord.
Ikzelf heb er ook eentje besteld.
En dan heb ik hier de link: http://www.megagadgets.nl/ipad-2-keyboard-case.html
Ik heb dit toetsenbord ook.
Het is even wennen, maar uiteindelijk werkt het prima.
Dat was het voor vandaag.
Met vriendelijke groet, Elroy.

imark1987 10-10-2012 Product maand in bezit

Ondanks dat de Ipad een dure aanbesteding is is hij zeker het geld waard. Apple levert voor meer geld dus wel een betere duurzaamheid/kwaliteit. Wat ik ook al ondervond met de iPods.

Dit is mijn eerst tablet 'computer' dus echte ervaring met tablets had ik nog niet, evenmin met het principe touchscreen als volledige navigatie. Ik moet zeggen dat alles kinderlijk eenvoudig functioneert als je je er even in verdiept.

Tot nu toe heb ik nog geen enkele app gekocht simpelweg omdat het gratis aanbod met wat speurwerk en de AppStore keuze te over biedt.

Wat ik een beetje nadelig vind tot nu toe is dat met het corrigeren van een spel of typefout lastig de cursor in het woord kunt zetten. Nog even beter oefenen denk ik.

Ik zal de ipad voornamelijk thuis gebruiken en voor mijn werk/hobby webdesigner. Een app ontwikkelen zit er dan ook aan te komen.

Ook lees ik hieronder reviews waarvan ik denk "heeft u de ipad wel eens echt gebruikt" en beweringen als een tegenvallende accuduur en opstart tijd... Geef mij eens een alternatief op tablet gebied dat dit overtreft? Daarnaast lijkt het er ook soms op dat dit mensen zijn die liever ongenuanceerd mopperen dan echt verder kijken dan hun neus lang is.

Review getypt van een Ipad 2 / 16gb zwart incl smart case.

elroy90 05-10-2012 Product maand in bezit

Apple is duur, dat klopt.
Maar je krijgt zeker waar voor je geld.
Het opstarten gaat zeer snel.
Op websites kun je niet alles kijken.
Als je naar facebook.com gaat, kun je bijna alles behalve chatten, dat is geen minpunt want via de app kan het gewoon.
De camera is niet heel erg goed.
Maar ik vind een iPad gebruik je daar niet voor, daar heb je dan weer de compactcamera voor.
Internetten gaat heel goed.
Muziek luisteren ook.
En iTunes werkt ook prima, maar je moet het maar net weten, als je het eenmaal weet werkt het zeer goed.
Het schermtoetsenbord is redelijk.
Ik gebruik de iPad ook om te mailen, en ik heb daarom ook een draadloos toetsenbord gekocht.
En dat gaat zeer goed.
Qua internetten: Niet alle site's werken, maar met de komst van HTML5 gaat het goed werken.
Youtube filmpjes kijken gaat gewoon.
Facebooken gaat ook prima.
Twitteren gaat ook prima.
Mijn tip: Mocht je via Facebook willen chatten: Download dan gelijk de App van Facebook.
Hiervoor had ik de Samsung Galaxy Tab P7510.
Qua werkgeheugen had die meer.
Maar qua snelheid is deze veel beter.
Eindelijk geen vastlopers meer.
Een tablet die wel doet wat ik wil.
En over een Apple account: Je hoeft niet je rekeningnummer in te voeren.
Dit kan je gewoon overslaan.
Als je dan een App download, kan je alleen maar gratis Apps downloaden.
Betaalde Apps kan je ook downloaden, maar ook dat kan je weer instellen.
Daar heb je een iTunes giftcard voor nodig, heb je die, dan kan je betaalde Apps downloaden.
Geluidskwaliteit is ook prima.
Met een koptelefoon is het nog beter.
Nou dat was het wel zo'n beetje.
Wat ik vooral wil zeggen: Dit is een tablet die gewoon prettig in gebruik is.
Die goed is met multitasken, en die gewoon zeer snel is.
Groetjes, Elroy.

HansPee 18-08-2012 Product paar weken in bezit

Leuk, maar niet heel bijzonder t.o.v. de concurrentie. Zeker duur in vergelijking met deze (Samsung/Asus). Met handen en voeten gebonden aan Apple, daar waar de andere merken veel meer vrijheid boeden. Kortom: miskoop? Nee, dat ook weer niet maar wel (veel) te duur t.o.v. vergelijkbare tablets... Apple maakt z'n naam nietr waar...

Nsf 14-08-2012 Product paar dagen in bezit

6,7
Het lijkt een mooi ding maar is niet erg handig. Enorm moeilijk om b.v. Een fotoalbum van pc naar iPad over te brengen. Ja ja, ik ken dropbox en zolang je bij een wifikit netwerk bent gaat dat al is het soms wat traag. Maar als ik een dropbox album bij mijn buurvrouw zonder wifikit wil bekijken ben ik uren bezig om het ofline op mijn ie pat te krijgen.
Voorlopig vind ik het ding zijn geld zeker niet waard.

aml15076 27-07-2012 Product maand in bezit

Ipad 2 mooi apparaat, mooi scherm en reageert goed. De nadelen zijn er echter ook. Alles gericht op Apple. Dingen werken door extra apps en aanpassingen.

Apple is een hype geworden en Apple-gebruikers hebben altijd zo sterk de behoefte uit te leggen waarom hun dure apparaat het beste is. Apple marketing doet dat goed. Mensen zijn trend-gevoelig, lees hier de meningen en reacties maar. Apple mensen zouden eens hun blik moet verruimen, dan zien ze dat de andere merken niet hebben stilgezeten. Voor minder geld tablets die zonder extra aanpassingen werken en niet hoeft aan te passen zoals de Ipad.

Ik denk dat als de Apple arrogantie blijft de hype met enkele jaren over zal zijn.

aml15076 19-07-2012 Product half jaar in bezit

De ipad is een geweldig apparaat op zichzelf. Het is alleen jammer dat hij duur is. Met de nodige aanpassingen, extra adaptertjes en bepaalde apps, kan je er net zoveel mee als andere tablets, deze kunnen echter al vanuit de winkel. De Ipad is hip en trendy en daar zijn de meeste mensen (ook hier) erg gevoelig voor. Het beste aan Apple vind ik hoe ze de I-pad aan de man brengen. Apple liefhebbers hebben altijd erg de behoefte te verklaren waarom de dure tablet die vanuit de winkel onvoldoende kan zo goed is. De Ipad was nieuw maar inmiddels ingehaald door andere merken. Apple is teveel een eng clubje geworden, als ze niet oppassen is de hype met een aantal jaar over.

martmarbus 16-07-2012 Product half jaar in bezit

Ik geef een 8 voor het beeldscherm omdat de resolutie gewoon zeer goed is. Het kijkt zeer rustig en het aanraken reageerde direct.
Het opstarten, vanuit uit stand, mag wel sneller.
De accuzuur vind ik met zijn 10 uur wel wat weinig. Zeker omdat de IPad geen elektrisch aangedreven onderdelen heeft, zoals cd speler, externe luidsprekers enz.

P.T.M. Zuiderwijk 08-07-2012 Product paar weken in bezit

6,7
Teleurgesteld over deiPad 2. Het synchroniseren van foto's werkt niet naar wens. De foto's worden door elkaar gegooid en zijn dan niet meer op de gewenste volgorde te brengen. Bij het synchroniseren worden ook mappen verwijderd, die helemaal niet weg mogen. Sommige mappen welke ik wel wil verwijderen zijn niet te verwijderen. Kortom ik ben maar niet verder gegaan. Het handboek geeft hierover zo goed als geen informatie. Spijt van de aankoop.

Denny Hopper 12-06-2012 Product jaar of meer in bezit

De iPad! Een woord. Superhandig!

Waar het in het verleden altijd geupdate moest worden via iTunes, is het nu niet meer nodig. Aanzetten, een paar simpele vragen doorlopen, updaten en gaan met die banaan.

Waarom de iPad? Met visite, zonder visite, even wat opzoeken op internet. Als de pad van een man is dan zal hij ongetwijfeld last hebben van een reeks webshops welke openstaan in de browser voor vrouwenkleding en accesoires! ;)

Een gadget? Ja! Ideaal? Ja. Opstarttijd is nihil vergeleken met een laptop, windowscomputer en/ of zelfs de Mac (standaard specs).

Een vraag? Zoek het op de iPad. Een weetje? Zoek het op de iPad. Een spelletje? Doe het op de iPad.

Tuurlijk zullen er nadelen zijn, zoals geen usb stick aansluiting, resolutie lager dan de iPad 3 en concurrentie etc. Het is een heerlijk ding om mee te nemen op vakantie.

Wifi en GEEN 3g? Met een mobiel abonnement van bijvoorbeeld KPN kun je met je persoonlijke hotspot internet 'koppelen' aan je ipad! Let wel op dat je je eigen datalimiet niet overschrijdt ;)

Beeldscherm: prima, resolutie is oke, gevoeligheid is subliem.
Opstartsnelheid: ligt eraan hoe snel JIJ de smartcover kan openen ;)
Accuduur: voorbeeld. Een busreis naar Spanje, 7 films kijken, af en toe een spelletje en eenmaal in spanje aangekomen nog steeds 65% batterij. Ik zeg subliem.

Conclusie:
Kopen! Jong, oud, Maakt niet uit.

Verschil met andere tablets? Het is Apple ;)

Marcel Molenaar 28-05-2012 Product kwartaal in bezit

Ios beperkt je teveel.
De ios werkt wel vlot en soepel maar nogmaals het is erg beperkt.
Vele websites kunnen niet getoond worden omdat flash niet wordt ondersteund.
Adobe ( de programmeurs van oa flash ) wilde wel ondersteuning voor de ipad leveren, maar is geweigerd door apple. Vele apps ( die de mogenlijkheden zouden kunnen uitbreiden ) worden geweigerd door apple.
Apps kan je alleen uit de 'appstore' halen tenzij je je ipad zogenaamd jailbreaked.
De ipad 2 is niet te jailbreaken.
Een vebinding maken via bleutooth met niet apple apparaten is niet mogenlijk.
Het is dat ik mijn ipad2 heb gewonnen maar ik zal m zelf nooit aanschaffen.

Zuurpruim 28-05-2012 Product jaar of meer in bezit

---------- update review 28-05-2012 ----------
Prima apparaat als je er geen probleem mee hebt dat het bijna niets kan.
Veel websites kunnen niet worden weergegeven (adobe flash player).
Geen tekst editor.
Geen bestandsbeheer.
Google afbeeldingen werkt niet behoorlijk.
Geen videos in wmv afspelen ( is wel een omslachtig appje voor)
Geen bestanden in netwerk raadplegen ( is wel een appje voor, maar dat mag je zelf uitzoeken van de Apple verkopers).
Applee verkopers weten niet wat er in hun appjes winkel te koop is. Hoeft ook niet, kan ook niet vinden ze. Dit is volgens mij een heel nieuw winkel concept.
Is ook niet als afstandbediening te gebruiken, want er zit geen infrarood op.
Ik zit met smart te wachten op de Samsung Galaxy Note 10.1
Gebruik hem eigenlijk alleen om te patiencen, tv kijken (soms), googlen, telegraaf en nu.nl en wat mail. De criteria heb ik allemaal op 1 gezet, anders komt er een hele rare beoordeling uit trivialia.

---------- 1e review 10-01-2012 ----------
Enerzijds een fantatisch apparaat, anderzijds een ramp vanwege het grote aantal websites dat niet kan worden geraadpleegd.
Het is mij ook nog niet gelukt om bestanden in het netwerk te raadplegen.
Doet al met al een beetje autistisch aan.

subaru4444 08-05-2012 Product jaar of meer in bezit

Hallo allemaal!! Even mijn mening wat betreft de ipad 2,ik heb nu een klein jaar een ipad 2 en ik kan alleen maar zeggen wat een geweldig stukje techniek,het is allemaal zooo simpel als maar wat. Ik hoor hier iedereen roepen dat het moeilijk is met Itunes etc etc etc. 1 goede raad,verdiep je eens echt in de ipad,want echt het is allemaal kinderspel!!
Zelf heb ik ook een iphone en dat werkt zooo mooi samen met mijn ipad.
Mijn huis pc heb ik weggedaan,doe alles via mijn ipad of iphone,mailen,printen internetbankieren tot vakanties boeken toe!! Alleen maar lof over apple,ik kan niets anders zeggen,een " dikke tien" wat mij betreft!!!!

W. Driessen 23-04-2012 Product maand in bezit

We hebben 'n ipad van apple gekocht en we verbazen ons wat we er allemaal mee kunnen.
Het is voor ons iets nieuws wat we spelerderwijs moeten leren.We zijn geen jonge mensen meer maar we vinden ons toch niet te oud om iets nieuws te leren.
Dan is zo'n ipad echt iets om toch weer iets nieuws te leren. Leuk om foto's te bekijken of 'n boek te lezen. Ook heel handig om snel iets op te zoeken op internet omdat het supersnel gaat, sneller dan de laptop die toch eerst moet opstarten. 'n Super handig hebbedingetje