Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

2048 x 1536 pixels
Schermgrootte
9,7 inch scherm
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 111 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB op Kieskeurig.be.

Patricia777 06-06-2017

Mijn allereerste tablet de Samsung Galaxy Tab S3!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ook ik kon natuurlijk niet achterblijven en ben overtuigd om een tablet aan te schaffen, mijn keuze was snel gemaakt want ik ben een enorme Samsung-fan. Daarnaast is bijna alles hetzelfde als op mijn Samsung Galaxy A5 2017, dus ideaal.

De installatie van de S3 gaat supersnel. Na het openen van je Google-account, en het openen van je Samsungaccount, kun je direct aan de slag. Overzetten van je apps van je telefoon van je Google-account naar de S3 gaat snel.

De batterij gaat verrassend lang mee, hij kan tot wel 12 uur video of 102 uur audio afspelen. En de oplader kan supersnel opladen.

De vernieuwde S-pen is ideaal voor het maken van notities of tekeningen. Of je gebruikt de pen om te typen i.p.v. je vingers.
Beeldkwaliteit is zeer mooi, mooie kleuren, helder en rustig voor de ogen.

De tablet kan zeker ook als e-reader gebruikt worden, ideaal daarin is het blauw licht filter wat hoofdpijn en vermoeide ogen voorkomt.

Het geluid van de S3 is geweldig d.m.v. 4 boxen.

Met de ingebouwde vingerafdrukscanner ontgrendeld je de tablet direct en de blauwe licht filter zorgt ervoor dat je ook tot in de late uurtjes van je tablet kan genieten.

De S3 heeft een 13-megapixel camera waarmee je foto's of 4K-video kunt maken en een 5-megapixel camera voor videochats en selfies.

Ook is het mogelijk om tegelijk een film te kijken terwijl je op de andere helft van het scherm een app gebruikt.

Doordat de voor- en achterkant gemaakt zijn van gehard glas heb ik er een beschermhoes en screenprotector bijgekocht want ik wil hem zo lang mogelijk mooi houden. Ik moet wel zeggen dat de S3 inclusief beschermhoes best zwaar is. Maar dat komt misschien omdat ik geen tablet gewend ben.

Ik ben verliefd op de S3!

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Snelle oplaadtijd
  • S-pen
  • Beeldkwaliteit
  • Vingerafdrukscan

tom_v_dalen 21-07-2018

sorry maar deze review lijkt zo overgenomen uit een commercial van samsung`.
dat je verliefd bent op een tablet geeft overigens aan dat je iets te kort komt verliefd op je hond of je vriend ok maar op een tablet ????

BartTilburg 01-06-2017

De Samsung Galaxy Tab S3, de sportwagen onder de Tablets!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Het elegante premium design valt direct op als je de Samsung Galaxy Tab S3 in je handen hebt. Prachtig de combinatie van glas en metaal. Het tablet is flinterdun en ligt perfect in de hand, evenals de meegeleverde S-Pen. Knap stukje vakmanschap van de heren van Samsung.

Onder de kap vinden we een Qualcomm Snapdragon 820-processor, 4GB werkgeheugen en 32GB opslagruimte, deze is eenvoudig uit te breiden naar 250GB via het MicroSD kaartslot aan de zijkant. Tevens beschikt hij over een 13 megapixel camera aan de achterkant en 5 megapixel camera aan de voorkant. De accu is krachtig, maarliefst 6.000 mAh, hiermee kan je 12 uur video kijken. De krachtige accu kan je snel opladen met de meegeleverde USB-C kabel.

Met slechts één druk op de vingerafdruksensor opent het apparaat. Het beeldscherm is werkelijk fantastisch, een 9,7-inch Super Amoled-scherm, met een beeldschermresolutie van 2.048 bij 1.536 pixels. Super scherp beeld met prachtige kleuren, het mooiste scherm dat ik ooit op een tablet ben tegengekomen, chapeau Samsung!

De S-Pen is heerlijk om te gebruiken, het is net alsof je met een echte pen schrijft, zelfs het geluid van de penstrepen zijn nagebootst, aan alles is gedacht. Super handig voor het maken van notities, presentaties of het maken van de mooiste tekeningen. De S-Pen hoeft ook niet opgeladen te worden.

Met de Samsung Galaxy Tab S3 heb je écht iets moois in handen, hij heeft de kracht van een Italiaanse sportwagen, de elegantie van een ballerina en de Samsung Galaxy S-Pen heeft de precisie van een hartchirurg.

Samsung heeft met de Galaxy Tab S3 wederom de concurrentie een flinke slag toegebracht. Ik durf te stellen dat dit het beste tablet is wat er te krijgen is, en dat voor een zeer scherpe prijs ten opzichte van de concurrent.

I LOVE IT

Pluspunten

• Prachtig design
  • Snelheid is subliem
  • Accuduur is erg goed
  • Samsung S-Pen is erg handig
  • Beeldscherm is geweldig mooi

tom_v_dalen 21-07-2018

weet niet wat ik van de ophemeling moet zeggen maar als aspirant koper moet ik van de eerste 2 reviews behoorlijk overgeven.
ik heb in het verleden een samsung gehad en die ligt nu ergens stof te vergaren omdat de batterij ermee gestopt is kan hem alleen nog gebruiken als hij aan de stroom hangt.
o en ik denk dat err bij samsung ook dames werken.

Frederik 29-06-2017

Een van de betere, maar ook duurdere tablets van het moment.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Als lid van een consumentenpanel mocht ik de Galaxy Tab S3 een aantal weken testen. Met een wat oudere iPad (iPad 4 van ruim vier jaar oud) en alleen maar iPhones in ons huishouden waren we wat bevooroordeeld, maar ik ben positief verrast. Natuurlijk is een nieuw merk met een ander besturingssysteem even wennen, maar uiteindelijk werkt alles best fijn. Toch gaat hij binnenkort weer terug, ondanks dat ik hem voor de helft van de adviesprijs had mogen houden. De vooruitgang ten opzichte van onze oude iPad is voor mij gewoon te beperkt en bepaalde eigenaardigheden willen maar niet wennen. Bovendien is hij een stuk duurder dan de iPad destijds, wat hij voor mij niet kan verantwoorden.

De eerste indruk: Bij het openen van de doos valt het strakke design op, hij is erg dun en relatief licht van gewicht. Het glas van voor en achter geeft een zeer hoogwaardige indruk, maar daardoor is hij wel wat glad en gevoelig voor vingerafdrukken. Een aluminium achterkant voelt wellicht wat fijner, omdat het wat koeler is en meer grip geeft.
Er zit zoals wel vaker geen standaard hoesje in de verpakking, maar het papieren zakje waar hij in komt werkt prima om hem zonder krassen op te kunnen leggen. 's Avonds doe ik hem daar meestal ook weer in terug. Let wel op de plakstrip van dit hoesje, want die zat al meteen vast aan mijn tablet.
Jammer is dat het pennetje niet in de tablet opgeborgen kan worden, al ontdekte ik laatst wel dat de linkerkant van de tablet magnetisch is, dus je kan hem daar wel tussendoor even vastklikken.

Nadat ik de Tab voor de eerste keer had aangezet, wilde hij meteen een software-update installeren. Dit ging best vlot, maar het feit dat hierbij allerlei tekens over de zwarte achtergrond gleden, deed me wel erg aan de oude MS-DOS pc's denken. Niet erg overtuigend in elk geval. Ook leek hij na de installatie even vast te hangen.

Het eerste dat ik gedaan heb toen alles eenmaal geïnstalleerd was, is een muziekvideo op YouTube kijken. Samsung jubelt over de beeld- en geluidskwaliteit, en dat is zeker niet overdreven. Het beeld is erg helder en scherp. Het geluid is prima voor een tablet en omdat hij uit vier speakers kan kiezen, heeft de stand van de tablet geen invloed op de luisterervaring. Wel merk ik dat de Tab bij intensiever gebruik aan de achterkant op een bepaalde plek best warm wordt.

Wat na de eerste weken opvalt is dat de Samsung toch echt minder intuïtief werkt dan de iPad. Zo zit ik regelmatig vast op een pagina of in een functie waarbij de knop links onderaan (buiten het scherm dus) de enige optie is om terug te keren, waarbij op een iPad meestal gewoon opzij geswiped kan worden of er nog een gewone terugknop op het scherm te vinden is. Zeker als je de Tab rechtop op je buik laat rusten, zit dit knopje net buiten bereik. Ook is het in het donker even zoeken omdat de knoppen pas verlicht worden als je er al op geklikt hebt. Daarnaast valt het op dat de achtergrondverlichting in de schemering steeds op een neer gaat. Hij lijkt dan te twijfelen tussen twee instellingen.
De vingerafdruksensor werkt ook niet altijd even goed. Die is blijkbaar nogal ongevoelig afgesteld. Ook kunnen er maar vier afdrukken in opgeslagen worden, wat met gemeenschappelijk gebruik wel wat beperkt is. Je wijsvinger instellen betekent namelijk dat hij je duim niet herkent.

Lang heb ik gezocht naar het menu met instellingen. Ik klikte wel op de icoontjes bovenin, maar het schermpje dat dan verschijnt, verdwijnt ook meteen weer. Blijkbaar moet je van bovenin het scherm naar beneden swipen om alle functies zichtbaar te maken. Een knop op de startpagina is toch handiger.
De typfunctie waarbij je woorden maakt door over het toetsenbord te swipen werkt prima, al zitten er vaak dubbele spaties tussen en blijft hij soms woorden steeds weer corrigeren terwijl je bijvoorbeeld één letter anders wil hebben.
Waarschijnlijk zijn bovenstaande eigenschappen voor iemand die altijd met Android heeft gewerkt veel minder relevant. Ik kan er na een paar weken in elk geval nog niet geheel aan wennen.

Tevreden ben ik over de snelheid van de tablet. Apps starten snel op en wisselen tussen apps gaat probleemloos. Films afspelen gaat zonder haperingen. Wel heeft hij soms wat moeite met het laden van zware internetpagina's of bijvoorbeeld grote foto-albums op Facebook. Daar had ik eigenlijk meer van verwacht van zo'n high-end apparaat. Het opladen van de accu gaat dan wel weer veel sneller dan 'vroeger'. Ook verloopt werken in Word of Excel een stuk beter dan via de iPad.

Samenvattend is de Tab S3 een uitstekende tablet met een prachtig scherm, mooi geluid en een aantal fijne opties, waar je wel een forse prijs voor betaalt. Als je er je huidige tablet mee wil vervangen, moet je daar wel erg op uitgekeken zijn, of gewoon een gadget freak zijn. Vervanger van de laptop is het voor mij ook nog niet, al heb ik het los verkrijgbare (en dure) toetsenbord niet kunnen gebruiken.

• Uitstekende beeldkwaliteit
  • Goed geluid
  • Prettige functies

Minpunten

• Beperkte intuïtie
  • Prijzig

Ivar 26-07-2018

Top aankoop. Geld dubbel en dwars waard, zeker met de acties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Super mooi amoled screen, goede accuduur tot 6 uur intensief gebruik. Mooie glazen finish. Super snel reageren en multitasking. En met de cadeau geleverde toetsenbord een echte vervanging van mijn laptop. Tevens de HDR content via Netflix is super mooi. Top aankoop

Pluspunten

• amoled screen
  • HDR netflix content
  • accuduur
  • actie mediamarkt met toetsenbord en cashback
  • reactie vermogen en multitasking

Anitafold 20-06-2017

Super fijne tablet, snel en mooie beeldkwaliteit

Wat een perfecte tablet!
Na het uitpakken valt het strakke design meteen op. Het opstarten gaat snel en dan kijk je naar een scherp en contrastrijk scherm met heldere kleuren. Het 4:3 beeldformaat is prettig om mee te werken.
Het geluid is zeer goed en komt uit 4 luidsprekers. Als je de tablet draait dan draait het geluid mee.

Er zit in de 'home'knop een onzichtbare vingerafdrukscanner, eenmaal je vinger ingeleerd werkt deze perfect en echt snel.
Het opstarten van apps gaat snel en lijkt de tablet er geen moeite mee te hebben. Er is genoeg geheugen aan boord (32Gb) en deze is nog uit te breiden met een sd kaartje.

Er zit een pen bij zodat je makkelijk en precies kunt werken in diverse apps. Deze pen kun je alleen niet opbergen bij de tablet.
Een goed hoesje is wel aan te raden, de tablet heeft een krasvrije achterkant en dat maakt hem ook glad.

Kortom, het is een perfecte tablet waar je nog jaren plezier van zult hebben

Simone 16-06-2017

Mooie tablet met makkelijk pennetje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Geweldig, gebruiksvriendelijk, mooi en bijna elke minuut in gebruik. Ik doe er zelf heel veel mee. Ben een paar dagen met mijn moeder van in de 70 weggeweest en heb haar ook dingen laten doen en uit vinden op de tablet. Ze heeft zelfs geen mobiel dus ze was in het begin een beetje vreemd maar daarna had ze spelletjes ontdekt en moest ik vragen aan mijn moeder of ik mijn tablet terug mocht. Nu weet ik hoe de kinderen zich voelen als ik aan het spelen ben. Ik ben er echt super blij mee. Voor al het scherm vind ik een fijne verbetering. Het pennetje vind ik een grote plus. Ook het geluid zowel bij films als bij Skype gesprek vind ik het een verbetering ten opzichte van mijn ander tablet.

Pluspunten

• Pennetje
  • Geluid

Dennis wijker 15-06-2017

Echt een geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Dit apparaat heeft het mooiste scherm van alle tablets
Is super snel en makkelijk ik gebruik
Laat snel op
Licht lekker in de hand
Met de pen kan je makkelijk schrijven als je notities maken

Pluspunten

• Supper scherm
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Weer een ander aansluitsnoer

Silviapas 15-06-2017

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Als echte samsung fanaat ben ik weer zeer enthousiast geworden van deze tablet.
Hij heeft een super scherp scherm en zeer geschikt om boeken op te lezen. Ook tv kijken gaat perfect. Het scherm is in het zonlicht goed te zien .
De s pen is een fijne aanvullingen op deze tab.
Het design ziet er mooi uit en hij is heel licht.
Een min puntje dat de lader weer een andere aansluiting heeft als andere samsung producten.
Ook mis ik er oordopjes bij.
Verder een mooie tablet zoals we van samsung gewend zijn.

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Accu
  • Gewicht
  • Super geluid

Minpunten

• Geen oordopjes

Pinniewooh 11-06-2017

Tablet met super geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Sinds 2 weken in het bezit van de Galaxy tab s3. Mooi slanke, snelle tablet met een 9.7 inch
scherm waar je het beeld ook in de zon nog goed van kunt zien. De Galaxy tab s3 heeft opvallend goed geluid.
De S pen is erg fijn en gemakkelijk mee te werken. Wat minder is dat je de s pen niet in je tablet kwijt kunt. Ook in mijn originele Samsung cover is helaas geen opbergmogelijkheid om de s pen goed op te bergen. Ik maak zelf veel gebruik van spraak naar tekst en dit liep in het begin niet vlot waardoor ik de woorden moest typen. Was even zoeken maar uiteindelijk via een instelling kunnen oplossen. Batterij gaat ongeveer 5 uur mee en met de usb c oplader is het 1,5 uur opladen. Batterij vind ik dus tegenvallen. Maar al met al zeker niet ontevreden over deze tablet.

Pluspunten

• Super geluid uit 4 boxen
  • Scherm goed te zien in de zon

Minpunten

• Batterijduur

Lilie 07-06-2017

Gebruiksvriendelijke tablet voor iedereen

Veder licht
Eenmaal het pakket in handen valt meteen op hoe licht de tablet moet zijn die erin zit. Dat belooft wat!

Uitpakken maar
Eenmaal thuis is het tijd om het pakketje uit te pakken. De Samsung verpakking is voorzien van een strak design. De zwarte doos ziet er degelijk uit, de opdruk is duidelijk. Omdat de verpakking strak in elkaar zit kost het wel wat moeite om hem goed open te maken. Eenmaal geopend valt meteen op dat de tablet met zorg is verpakt. Naast de tablet bevat de verpakking de S-Pen, een oplader en een gebruiksaanwijzing in verschillende talen.

Eerste indruk tablet
Na het uitpakken van de tablet is het gewicht het eerste wat indruk maakt! Het heeft daarnaast een groot glanzend scherm met toetsen op de plekken waar je het van verwacht. Denk aan het oplaadpunt, de volumeknoppen de aan/uit knop en de start knop. Het scherm is ook nog eens super slank!

Klaar voor de start
Nadat de tablet volledig is opgeladen kan het feest beginnen. Eenmaal opgestart valt direct op dat de kleuren echt van het scherm af spatten! De helderheid is subliem en het contrast is prettig. Omdat ik ook een Samsung smartphone heb kan ik makkelijk mijn bestaande accounts koppelen.

Er is al een standaard set aan apps geïnstalleerd (o.a.veilige map) - hier is goed over nagedacht. Nadat ik heb opgestart pas ik mijn persoonlijke instellingen erg makkelijk aan. De onderwerpen zijn gebruiksvriendelijk en overzichtelijk gegroepeerd. Makkelijk is ook de blauwfilter.

Snelheid & Koppelingen
De snelheid van de installatie is erg goed, in een rap tempo heb ik verschillende zaken geïnstalleerd, zonder problemen!

Geluid
Over de kwaliteit van het geluid kan ik duidelijk zijn, dit is gewoon goed – ook wanneer je van een gekoppeld soundsysteem terugkoppelt naar de tablet is het geluid prettig. Het volume is goed genoeg al is de maximale stand niet super hard – geen probleem: ik koppel er een soundsyteem aan als ik het nodig acht.

Beeldscherm - behuizing
Zoals eerder benoemd valt het gewicht van de slanke beeldscherm op, de tablet ligt daardoor fijn de hand. Het gebruik van glas is mooi, maar heeft twee nadelen: de vingers die er op te zien zijn en de breekbaarheid.

S-Pen
Deze multifunctionele pen ligt goed in de hand en heeft een goede grip door de rubberachtige coating. Er is een schat aan mogelijkheden zo blijkt maar dit is niet direct duidelijk na het eerste gebruik. Even oefenen dus.

Batterijduur
Nadat de batterij gaat een dag mee - opladen gaat ook erg snel. Prima!

Pluspunten

• Helderheid scherm
  • Geluid
  • Accuduur
  • Gewicht

Minpunten

• Gebruik S-Pen
  • Glazen behuizing (breekbaar)

Zed_no1 06-06-2017

Galaxy Tab S3 beste Android tablet en future proof

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

De Galaxy Tab S3 is een luxe tablet met indrukwekkende specificaties onder de motorkap. Door ondersteuning van de stylus en een toetsenbord kun je er veel meer mee dan alleen films en spelletjes. Daardoor is de Galaxy Tab S3 de beste Android Tablet die je op dit moment kunt kopen.

De Samsung Galaxy Tab S3 is de beste android tablet die je op dit moment kun aanschaffen. Door de de S Pen en keyboard ondersteuning, het prachtige HDR scherm en de vier speakers is dit een tablet die nog wel even op de markt blijft. De prestaties zijn prima de tablet reageert snel, laad snel en bij geen enkele app heb ik een hapering bespeurd. Doordat Samsung heeft gekozen voor een populaire processor is lange ondersteuning van apps bijna gegarandeerd. De tablet is licht in gewicht en heeft door gebruik van glas en metaal een luxe uitstraling. Enige nadeel is dat je voor futureproof zaken betaald waar je op dit moment nog geen profijt van hebt.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Premium bouwkwaliteit van glas en metaal
  • 4 speakers met top geluid door AKG
  • Ondersteuning HDR en 4K beeldmateriaal
  • Ultra snelle processor en uitbreidbaar geheugen

Minpunten

• USB-C kan een nadeel zijn met oude kabels
  • Geen mogelijkheid tot het opbergen van de S Pen
  • Geen standaard toetsenbord meegeleverd
  • Geen mogelijkheid tot wireless fast charging
  • Standaard geheugen van 32GB

luigino 02-06-2017

Congratzz Samsung beste Tab tot heden!

Unboxing:

Mooi design ***** ( 5sterren)

Je hebt echt het gevoel dat je waar voor je geld krijgt. De tablet voelt stevig aan en heeft echt een mooi design. Dit wil ik uiteraard zo houden ben dus direct opzoek naar hoesje. (Tip aan Samsung e.v.t. flipcover met doorzichtige backcover, mooi design wil je niet verstoppen). Heb nu gekozen voor de Clip-on book cover, deze is plat en minimalistisch.

First Look ad Feel:

Beeldscherm ***** (5 sterren)

Hier had ik hoge verwachting van. En ja Samsung kom zijn belofte na het scherm is erg mooi en zwart is inderdaad echt diep zwart. Ook in direct zonlicht is de tablet nog prima bruikbaar en leesbaar.

Geluid *** (3 sterren)

Samsung geeft aan 4 speakers te hebben voor fantastisch geluid. Helaas had ik op meer gehoopt. Het geluid is goed maar hier heeft Samsung zich niet overtroffen. Het leek me ook te mooi om waar te zijn, 4 "fantastische"speakers in een tablet die maar 6mm dik is.

Stylus/ Pen ***** ( 5 sterren)

Ik heb zelf nooit met een slylus gewerkt, dacht persoonlijk dat dit meer iets was voor mensen met te "dikke vingers". Wrong! De Stylus is echt handig, druk gevoelig hierdoor kun je er echt mee tekenen, wil je dikkere lijn, dan moet je simpelweg harder drukken. Ook gebruik ik vaak de functie om te knippen en plakken. Handig wanneer je bijvoorbeeld bij een artikel van een website. wil bewaren of doorsturen. d.m.v. de sneltoetsen op het scherm werkt dit snel en makkelijk.

Klein minpuntje vandaar geen 5 sterren. Ik zou de pen altijd mee willen nemen, helaas zit er geen ruimte in de tablet, maar ik ben wel erg blij dat de tablet zo dun is gebleven. Zo blijft er altijd wel iets te zeuren over toch?

Software ****(4 sterren)

Er zitten zoveel mogelijkheden op Android 7.0 (Nougat), dat ik deze nog steeds aan het ontdekken ben. Maar de software voelt stabiel en samsung lijkt over alles nagedacht te hebben. Wel heb ik het gevoel dat er m.b.t. hardware nog veel meer uit deze krachtpatser gehaald kan worden. Samsung moet echt in gesprek met game-/ Fotovideobewerking- en andere software ontwikkelaars om nu echt het maximale uit deze machine te halen.

De hardware is er klaar voor!

Pluspunten

• beeldscherm
  • stylus

Minpunten

• geluid

wuogedt 15-11-2018

multifuntioneel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ik heb de S3 nu enkele maanden. Via de USB C poort kun je met een verloopstekkertje allerlei apparaten (externe harddisk; camera; muis etcetc) moeiteloos met de S3 verbinden. Het wordt hiermee vrijwel een PC. Het S3 toetsenbord is geweldig; maar dat kreeg ik er via een samsung actie gratis bij. Kijk eventueel op Youtube wat de S3 allemaal kan.

Rob Dwingeloo 08-08-2018

Prachtige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

De Samsung tablet tab 3 9.7 heeft een prachtig beeldscherm met haarscherpe heldere beelden. De processor is razendsnel.

Frans 03-08-2018

Mooi design, goede prestaties, en inclusief pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Het is een mooi vorm gegeven tablet, flink zitten zoeken naar een geschikte nieuwe tablet en deze gekozen vanwege prestaties, pen voor aantekeningen. Nog niet veel gebruikt maar eerste indruk is super!

• hoge performance
  • inclusief pen
  • Android OS
  • mogelijheid om uit te breiden met SD kaart

Minpunten

• Geen vakje oid waar je je pen aan/in kwijt kan
  • Geen hoesje bijgeleverd

Jos 30-07-2018

Lekker snel en soepel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ziet er gelikt uit, werkt supersnel met een super scherp beeld.
Makkelijk in te stellen, met de duidelijke handleiding zo aan de praat.

Pluspunten

• Voelt goed aan
  • Scherp beeld

werken op reis 30-07-2018

Ligt goed in de hand, ideaal om mee te nemen op reis.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Werken op afstand is altijd een gedoe als je op reis bent. Met de tablet kan je heel eenvoudig en langdurig werken terwijl je onderweg bent. Een echte aanrader dit als je een eigen webshop/merk hebt en hiervoor vaak weg moet maar je bedrijf niet los kan laten.

Pluspunten

• zeer handzaam
  • lange batterijduur
  • pen is meegeleverd
  • ideaal voor snelle fotoshopjes

Minpunten

• De pen kan niet in de tablet gestoken worden

Monique 29-07-2018

Mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Makkelijk in gebruik, Bij eerste keer opstarten kan je gelijk aan de gang!
Mooi helder scherm, super dun van formaat!

Joacim 29-07-2018

Samsung Galaxy Tab S3, Top Tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Super mooi scherm (amoled), Reageert super lekker en snel.
Had hiervoor een Tab Pro 8.4 (al 4 en een half jaar) welk helaas kuren begint te krijgen, dus tijd om wat anders te zoeken. Na veel uitzoekwerk ben ik toch weer beland bij Samsung, gewoon een van de beste tablets van dit moment. Dat in combinatie met de MediaMarkt CashBack actie en de Keyboard Cover actie van Samsung zelf, werd de keuze makkelijker gemaakt. Ben heel blij :) !

Pluspunten

• Scherm
  • Formaat
  • sPen
  • Gewicht
  • Snel

Minpunten

• Accuduur

Ilse 29-07-2018

Ik moet nog ondervinden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S3 9,7 inch / zilver / 32 GB

Ik moet nog compleet ondervinden hoe of wat, maar in de winkel zag ik al enorme vergelijkingen met mijn Samsung telefoon verleden. Ik ben een Samsung gebruiker en wil absoluut niets anders. Zo makkelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Snel en makkelijk
  • Overzichtelijk
  • Heel toegankelijk