Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

8,8 (112)

8,9 (380)

8,9 (380)
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB op Kieskeurig.be.

8,9

Cor 26-07-2016

Coole tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

De tablet is licht qua gewicht en is makkelijk mee te nemen. Hij ziet er mooi uit en heeft een goede, duidelijke resolutie. De tablet werkt snel en maakt mooie, superscherpe foto's
Samengevat: een coole tablet voor iedereen

Sjaak 30-12-2016

Mooi vorm gegeven Tablet en lekker plat en niet zwaar.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

Na bijna een jaar mijn noname (kruidvat) tablet niet meer gebruikt te hebben.
Voor deze Samsung gekozen vele malen beter dan een te duur appel product.
Ben nu een zeer tevreden gebruiker van deze Samsung Tablet Tab 2 9.7 SM T813
Er mee werken is verslavend niet te vergelijken met mijn vorige tablet.
Deze Samsung is echt een aanrader.

Pluspunten

• Intern geheugen groot 32gb
  • Mooi groot scherm hoge resolutie
  • Mooie platte behuizing
  • Ziet er gewoon helemaal prima uit
  • Makkelijk uit te breiden met extra geheugen

Minpunten

ro.es 06-03-2016
  • Product half jaar in bezit

Na maanden gebruik ben ik nog steeds tevreden met de Tablet. Het Amoled beeldscherm is beslist mooi en gaat de batterij makkelijk een paar dagen mee bij dagelijks enkele uurtjes gebruik. Er zijn handige micro USB adaptors te koop waarmee je de tablet via HDMI op een TV kan aansluiten. De adaptor accepteert ook USB sticks en SSD cards. Handig dus mee op reis ook vanwege het lichte gewicht en de slanke vormgeving van deze Tablet.

Alleen zou Samsung sneller met zijn Android updates moeten komen voor hun telefoons en tablets in het topsigment van de markt. Als we voor iedere nieuwe Android update een nieuwe tablet moeten aanschaffen, schiet niet echt op. Sony is daar veel sneller mee.

benjy 04-04-2016

welke zijn die adapters waarmee je de tablet op een tv kunt aansluiten en waar zijn ze verkrijgbaar?

Anne 26-10-2016

mooi duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

mooi product. goed beeld, snelle opstart. uitbereidbaar geheugen. helemaal goed voor mij.
nexus 7 voldeed niet meer dus voor mij een grote vooruitgang.
ordernummer 2016107622063

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • mooi scherm

ro.es 17-04-2016
  • Product half jaar in bezit

Probleemloze tablet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

Gebruik de tablet dagelijks en neem deze naast de laptop altijd mee op vakantie. Na maanden gebruik ben ik nog steeds tevreden. Beeldscherm is erg goed en is de accuduur prima. Menu navigatie werkt ook lekker snel. Gewoon een goede tablet.

Bert 30-05-2016

Een prima vervanger

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

Na vier jaar een Apple Ipad2 gebruikt te hebben, raakte deze door een val onbruikbaar. In eerste instantie ging ik voor een nieuwe Ipad naar de winkel. Na de Ipad en de Samsung een tijdje naast elkaar bekeken te hebben, ging de voorkeur toch naar de Samsung. Het beeldscherm is kristalhelder, hij is aanzienlijk sneller en er past een microSD-kaartje in. Kijk dan ook naar het prijsverschil en de keuze is snel gemaakt. Als IOS-gebruiker is de overstap naar Android in deze versie vrij eenvoudig. Dat valt alleszins mee. Ook voor de meeste apps zijn gelijkwaardige of soms zelfs prettiger versies verkrijgbaar. Kortom, dik tevreden.

Sjaak 19-04-2017

Accu opladen duurt te lang

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

Fijne tablet goed scherm snel Maar meer dan 24 uur opladen accu vind ik niet normaal meer dat is een heel groot nadeel!!!!

Pluspunten

• Scherm
  • Snel

Minpunten

• Accu opladen

SM77 07-01-2016
  • Product maand in bezit

Razendsnelle en lichte tablet. Scherm is jammer genoeg wel wat kleiner als zijn voorganger. Speaker had ook wat luider mogen zijn.

JBR 02-07-2016

Snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

Tablet is snel en zeer geschikt om films en TV mee te kijken. Een zeer goede kwaliteit-p[rijs verhouding wat hem volgens mij in de top 5 tablets brengt.

lindavetje 29-05-2016

Goed product, maar slecht geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / wit / 32 GB

Zeer tevreden over de tablet met alle functies. Helaas is het geluid wel slechter dan de Ipad air.
Toch heb je meer functies zoals gedeelde scherm, office pakket en makkelijk documenten overzetten van en naar je computer

Jan Marc 09-01-2016

Voor deze S2 2 andere tablet gehad nml ASUS en Samsung 7inch. Beide voldeden niet meer aan mijn wensen. Na enig onderzoek welke nu te nemen. bij deze uitgekomen en in alle opzichten een perfecte tablet. Niets is traag. Kleur is zeer goed en scherp. WIFI geen enkel probleem.

JP 07-01-2016

Zeer helder scherm, prachtige kleuren en zeer snel.
erg licht in gewicht.
gewoon een prima apparaat.

J2000 03-01-2016

Werkt lekker snel !
Dun en licht.
Als er een 12 inch versie zou komen koop ik hem direct.
Mooi scherp beeld.

A en D 03-01-2016

Dit is nu eens een top tab goed zicht ook bij zonlicht snel opstarten en doet alles wat ik er mee wil doen wat met de I-pad van apple niet gaat deze dan ook gauw weggedaan echt een aanrader

Galaxy Tab S2 01-01-2016

Een geweldig apparaat ,heel snel en makkelijk te bedienen.Ik zou het iedereen aanraden om een T2 tablat te kopen.De grote van het scherm T2 is is ook prima

Ellen 30-12-2015

Pas in bezit van deze mooie tab S2, tot op heden erg tevreden! Het beeldscherm is erg duidelijk. de tablet zelf is gebruiksvriendelijk. Je kan binnen 5 minuten al je oude gegevens van je andere (oudere) tablet over zetten en dat kost geen moeite.

Alesig 30-12-2015

Ik ben zeer tevreden over de S2 Tab. Het is een perfect apparaat tussen mijn telefoon en laptop in. In combinatie met een samsung-toetsenbord is het een veelzijdig en gebruikersvriendelijke tablet. Ik ben zeer tevreden. De beeldkwaliteit is ook nog eens helemaal geweldig.

Simone 29-12-2015

Is het echt waard. Niks geen rare fratsen. Doet het goed. Super mooi ding. Lekker licht en super kwaliteit scherm. Ik ben verslaafd hahaha

Baerbel 29-12-2015

Het beeldscherm is erg scherp en mooi contrastrijk, met prima kleurweergave. De resolutie zorgt ervoor dat HD materiaal ook nog met uitstekende kwaliteit wordt weergegeven, ondanks verlies door zwarte balken. Daar staat tegenover dat een 4:3 verhouding een zeer prettig compromis is voor divers tablet gebruik.
De opstartsnelheid is OK, alleen moet ik nog bedenken of alle Samsung apps wel geladen moeten worden. Voor velen een zegen, voor anderen wellicht een kwelling dat zoveel apps worden geladen die men nooit gaat gebruiken. De update naar Android 5.0.2 loopt soepeltjes na installatie.
De accuduur is 7 uur, met een laadtijd van 4 uur (specificatie). Dat is eigenlijk jammer: een tablet zou een hele dag mee moeten kunnen (12 uur). Gezien het gewicht en de afmetingen in vergelijking met andere tablets had er een zwaarder accupak in mogen zitten.

ro.es 29-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik gebruik de Tablet nu een paar maanden. Aan het super Amoled scherm wen je snel. Het beeldscherm is fantastisch en spreekt tot de verbeelding. Heerlijk om artikelen, e-books te lezen of om foto´s te bekijken.

De hardware snelheid is goed. De batterij is niet slecht maar had sterker gemogen.

De kwalitatieve maar niet goedkope originele Samsung hoes bied veel variabel lees comfort, is het aanschaffen beslist waard. Tablet vastzetten werkt via een ingenieus click systeem. Eenmaal vast zit de tablet ook echt mooi vast in zijn hoes.

Had eerst een ander hoes maar gaat niet op tegen de originele hoes van Samsung. Conclusie na een paar maanden gebruik, met recht een Top tablet!