Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Resolutie
1920 x 1200 pixels
Schermgrootte
10,1 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 65 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB op Kieskeurig.be.

Lisa 02-12-2016

Mooie, grote tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Ik was al vrij lang op zoek naar een betaalbare tablet. Omdat ik goede ervaringen heb met Samsung (mobiel) besloot ik voor dit merk te gaan. Na de vele positieve reviews te hebben gelezen over de galaxy tab A, ben ik hiervoor gegaan. Een redelijke prijs, mooie tablet, makkelijk in gebruik en lekker groot. Door de grootte erg geschikt om series op te kijken en e-books op te lezen. De accu gaat ook lang mee. Ben erg blij met mijn aankoop.

kjeld 05-10-2016

mooi helder beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Ik heb voor deze tablet gekozen voor mijn partner om online films te bekijken. Toen ze hem kreeg heb ik gelijk een andere voor mijzelf besteld. Fijn scherm, lekker vlot, goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• prestatie vs prijs
  • scherm
  • uitbreidbaar geheugen

EH Groen 01-10-2016

Fantastisch apparaat!

mooie vormgeving
mooi helder beeld
veel opties
gratis microsoft pakket
ik ben heel erg tevreden over dit product! en ik beveel hem zeker aan

Pluspunten

• mooi helder beeld
  • mooie vormgeving
  • makkelijke besturing
  • goede camera
  • snelheid is fantastisch

Minpunten

• beetje duur(vind ik)

Toets 11-12-2016

Perfecte tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Dit is mijn 2e tablet en gebruik deze nu ruim een half jaar. Hij is snel, super beeld en een geweldig lange accu duur. Wat mij betreft een voor mijn behoeftes en perfecte tablet.

Minpunten

• Korte oplaad snoer

Jan Dijkstra 13-10-2016

Tablet Samsung Galaxy Tab a

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Het tablet heeft een uitstekende snelheid, beeld , maar vooral lage accu- oplaadcyclus. Voordien had ik een TAB 3, waar ik niet over tevreden was. Daarna een Chinees gekocht met windows en androit. Deze werkete goed, maar ondanks de aanprijzingen van fabricant, was de accu in standby al na 12 uur leeg.
Dus toch weer terug naar Samsung met bovenstaand resultaat. Weer een verandeming, oo in vergelijking met de Tab 3. Deze heb ik nog via Marktplats verkocht: vraagprijs € 100,- De mensen overboden tot € 120.

Sensi 25-08-2016

Samsung Galaxy Tab A SM-T580N wit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

In principe is dit voor de Nederlandse cultuur de perfecte tablet, het is een echte 6. Net iets beter dan voldoende maar we lopen op school doorgaans niet veel harder dan nodig is. En een 6 is in Nederland genoeg. Het is jammer dat Samsung niet net een klein tikje ambitieuzer was en een knapper scherm in de tablet had geplaatst, dan was het zomaar punt beter geweest. Toch verdiend de Samsung ook nog wel wat bonuspunten omdat al die voldoendes samen wel erg goed werken, en dus meer dan de som zijn. Ook met het oog op de prijs moet je zeggen dat Samsung als A-merk met de Samsung Galaxy Tab 4 (10.1) een leuk product op de markt heeft. Kortom, een dikke voldoende voor dit model van Samsung.

Bianca 01-10-2016

Mooi scherp beeld, maar zwaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Mooi apparaat en werkt net als alle andere Samsungs, dus je hoeft niet opnieuw uit te vinden hoe iets werkt. De enige nadeel dat ik tot nu toe ervaren heb is dat de tablet vrij zwaar is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mooi en helder beeld

Minpunten

• Gewicht

Chantal 29-09-2016

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Super goede tablet. De grootte is prima. Duidelijk scherm, goede accuduur en een fijne werking van het menu en apps. Een echte Aanrader!

Pluspunten

• Duidelijk beeldscherm
  • Goede accuduur
  • Prima gewicht, makkelijk mee te nemen

Gerjan 28-09-2016

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Fijne, snelle en mooie tablet.
accu gaat lang mee.
helder scherm....................................

Pluspunten

• helder scherm
  • lange accu duur

Jan 18-09-2016

Aankoop Galaxy Tab A (2016)

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Prachtige tablet met alle functies die je maar kunt hebben. Perfecte camera - snelle processor - heldere kleuren mooi scherm ik kan op dit moment geen minpunten ontdekken.

Pluspunten

• processor
  • beeldscherm
  • Camera
  • heldere kleuren

Minpunten

• geen minpuinten tot nu.

Jacob Telnekes 15-09-2016

Super tablet voor nette prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Nog kort in bezit, maar bevalt erg goed.
Zeer goede prijs/kwaliteit.
Erg eenvoudig in gebruik te nemen.

Pluspunten

• mooi beeld
  • erg licht.

Cor 03-10-2016

Prima Aankoop Galaxy tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Prima aankoop Galaxy tablet A - Direct on the internet en zelfs op onze nieuwe tv meteen Google Cast (dwz vanaf de tablet apps afspelen op tv-draadloos) / Galaxy Samsung, DAT hadden we veel eerder moeten doen; genieten MET Samsung is nu niet zo'n kunst meer !

patrick 02-09-2016

mooi scherm, duidelijk beeld, erg handzaam model

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

goede vervanger voor mijn note 2014 edition. Nadeeltje is wel de erg korte laadkabel. Die van de note is een stuk langer! Wel een stuk sneller dan de note, handzamer. Mooi duidelijk beeld!

Pluspunten

• handzaam
  • snel
  • mooi beeld

Minpunten

• korte laadkabel
  • geen oordopjes
  • weinig hoesjes

colin 20-11-2017

top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

ik ben zo blij met deze tablet mijn eerste tablet had maar 500mb ram en deze 2gb ram

super snel gewoon top. maar het is wel spijtig dat de achter kant van plastic is ik vind
het wel mooi maar dat is spijtig voor de rest TOP!!!!!!!!

Klaas 14-08-2017

Mooi beeldscherm!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

De speakers zijn idd iets minder geplaatst, maar daar heb ik geen last van. Het beeldscherm is mooi helder en de tablet zelf is erg snel.

Vulcan 24-02-2017

Snelle tablet met een goede prijs/kwaliteitverhouding maar...

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

...het is echt een ontwerpfout om bij een 10 inch tablet de beide luidsprekers onderin de behuizing te zetten. Wanneer is goed geluid belangrijk? Juist ja, bij afspelen van film en bij spellen. En voor beide toepassingen gebruik je een tablet in landscape. Onbegrijpelijk!
Ik wist dit al voor aanschaf, maar vanwege de pluspunten van deze tablet (snelheid, lange accuduur, mooi beeldscherm) toch gekocht. Bij de volgende Tab de speakers graag weer aan weerszijden van het scherm!

Norbert 29-01-2017

Goede snelle tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Tablet is lekker snel. Sneller dan de Asus Zenpad die we ook hebben gekocht. Bij de Samsung reageert het scherm met aanraken veel beter. Alleen jammer van de speakers dat ze zijwaarts zitten waardoor het geluid zachter overkomt voorwaarts. Ook WiFi direct werkt niet naar een Microsoft displayadapter toe. Miracast dus. Voor de rest is alles top. Hopen op een update voor Miracast.

Karin 10-01-2017

Groot scherm en werkt snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

Dit is mijn tweede Samsung tablet. Start snel op en raakt niet snel oververhit. Wordt veel gebruikt, gemiddeld 3,5 uur per dag. Door mijzelf en de kleinkinderen. Volgende tablet wordt zeker weer een Samsung, gezien prijs en mogelijkheden.

Pluspunten

• Genoeg werkgeheugen
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Nog niet gevonden

John 23-12-2016

Fijn dat de batterij niet zo snel leeg is.

Ik mis S-Voice.
Ik mis de Klok met Alarm dat op een tijdstip text-to-speech (zelf ingevoerde tekst) uitspreekt.
Ik mis de mogelijkheid om een getypte mail later, op een ingepland tijdstip te kunnen verzenden.
Bovenstaande drie punten gebruikte ik dagelijks.
Verder goed apparaat.

Een manco 28-11-2016

Werkt naar behoren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 10,1 inch / wit / 16 GB

In tegenstelling tot mijn vorige Samsung Tablet 10.1 Android 4.0.1 heeft deze tablet geen Compass en mist enkele sensors waarmee een app als Flightradar 24Pro niet geheel tot zijn recht komt. Je kunt
er geen vliegtuig met alle kenmerken mee spotten.