Samsung Galaxy Tab A 8 GB / zwart - Reviews

Resolutie
1280 x 720 pixels
Schermgrootte
7 inch scherm

Beoordeling op basis van 96 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Lisa 02-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie, grote tablet

Ik was al vrij lang op zoek naar een betaalbare tablet. Omdat ik goede ervaringen heb met Samsung (mobiel) besloot ik voor dit merk te gaan. Na de vele positieve reviews te hebben gelezen over de galaxy tab A, ben ik hiervoor gegaan. Een redelijke prijs, mooie tablet, makkelijk in gebruik en lekker groot. Door de grootte erg geschikt om series op te kijken en e-books op te lezen. De accu gaat ook lang mee. Ben erg blij met mijn aankoop.

Norbert 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product voor een mooie prijs

Tablet gekocht voor diverse doeleinden. Snel apparaat. Mooi en scherp beeld. Handzaam model.
Ook de batterijduur voldoet prima (meerdere dagen bij gemiddeld gebruik).

Pluspunten

• Snel apparaat
  • Scherp beeld

Sander 01-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goed beeld kwaliteit

Een mooi duurzaam tablet 2016 4g zeer lange accu duur. Daarnaast goed in gebruik in beide modus. Goed afleesbaar voor mensen met gezicht beperking. Het tablet is snel met laden voor een midden klasse tablet. De mee geleverde software is gemakkelijk in om gang. Een praktische voordeel hij ligt lekker in de hand

Pluspunten

• Scherm grote vergeleken met de oude 10.1
  • Praktische bediening
  • Beeld kwaliteit net zo goed als ambilight tab

Minpunten

• Oplade duurt wat lang maar dan heb je wat
  • Na deel het korte snoertje

Boukje 14-05-2017

Als ik mijn simkaart in de tablet heb ipv mijn mobiel en ik word gebeld kan ik dan gewoon via de tablet bellen en gebeld worden?

kjeld 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

mooi helder beeld

Ik heb voor deze tablet gekozen voor mijn partner om online films te bekijken. Toen ze hem kreeg heb ik gelijk een andere voor mijzelf besteld. Fijn scherm, lekker vlot, goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• prestatie vs prijs
  • scherm
  • uitbreidbaar geheugen

Toets 11-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Perfecte tablet

Dit is mijn 2e tablet en gebruik deze nu ruim een half jaar. Hij is snel, super beeld en een geweldig lange accu duur. Wat mij betreft een voor mijn behoeftes en perfecte tablet.

Minpunten

• Korte oplaad snoer

Jan Dijkstra 13-10-2016 Product paar weken in bezit

Tablet Samsung Galaxy Tab a

Het tablet heeft een uitstekende snelheid, beeld , maar vooral lage accu- oplaadcyclus. Voordien had ik een TAB 3, waar ik niet over tevreden was. Daarna een Chinees gekocht met windows en androit. Deze werkete goed, maar ondanks de aanprijzingen van fabricant, was de accu in standby al na 12 uur leeg.
Dus toch weer terug naar Samsung met bovenstaand resultaat. Weer een verandeming, oo in vergelijking met de Tab 3. Deze heb ik nog via Marktplats verkocht: vraagprijs € 100,- De mensen overboden tot € 120.

EH Groen 01-10-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch apparaat!

mooie vormgeving
mooi helder beeld
veel opties
gratis microsoft pakket
ik ben heel erg tevreden over dit product! en ik beveel hem zeker aan

Pluspunten

• mooi helder beeld
  • mooie vormgeving
  • makkelijke besturing
  • goede camera
  • snelheid is fantastisch

Minpunten

• beetje duur(vind ik)

Bianca 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherp beeld, maar zwaar

Mooi apparaat en werkt net als alle andere Samsungs, dus je hoeft niet opnieuw uit te vinden hoe iets werkt. De enige nadeel dat ik tot nu toe ervaren heb is dat de tablet vrij zwaar is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Mooi en helder beeld

Minpunten

• Gewicht

Chantal 29-09-2016 Product paar dagen in bezit

Super tablet

Super goede tablet. De grootte is prima. Duidelijk scherm, goede accuduur en een fijne werking van het menu en apps. Een echte Aanrader!

Pluspunten

• Duidelijk beeldscherm
  • Goede accuduur
  • Prima gewicht, makkelijk mee te nemen

Gerjan 28-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne tablet

Fijne, snelle en mooie tablet.
accu gaat lang mee.
helder scherm....................................

Pluspunten

• helder scherm
  • lange accu duur

Sensi 25-08-2016

Samsung Galaxy Tab A SM-T580N wit

In principe is dit voor de Nederlandse cultuur de perfecte tablet, het is een echte 6. Net iets beter dan voldoende maar we lopen op school doorgaans niet veel harder dan nodig is. En een 6 is in Nederland genoeg. Het is jammer dat Samsung niet net een klein tikje ambitieuzer was en een knapper scherm in de tablet had geplaatst, dan was het zomaar punt beter geweest. Toch verdiend de Samsung ook nog wel wat bonuspunten omdat al die voldoendes samen wel erg goed werken, en dus meer dan de som zijn. Ook met het oog op de prijs moet je zeggen dat Samsung als A-merk met de Samsung Galaxy Tab 4 (10.1) een leuk product op de markt heeft. Kortom, een dikke voldoende voor dit model van Samsung.

Erg Tevreden! 29-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Als je niet zeker weet welke je wilt kopen en deze zit binnen je prijsklasse zou ik zeker de Galaxy tab A 10.1 kopen. Hij is snel, nieuwste Android, redelijk grote opslag die uitbreidbaar is. Het gewicht is niet te zwaar of te licht.

Ik heb hem nu iets langer dan een week en heb er niks te klagen over.

Pluspunten

• Goed verlicht
  • lange batterijduur
  • Ziet er esthetisch goed uit
  • Laadt redelijk snel op
  • De knoppen zijn werken naar behoren

Lauraaaa 14-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede Aankoop!

Ik heb hiervoor een andere tablet gehad, maar wat ben ik blij met deze ! Ik heb hem nu denk ik een jaar ongeveer. Het is een goed formaat, hij is lekker snel, loopt niet vast (en als ie dat wel doet is het mijn wifi) en werkt gewoon heel fijn! Daarnaast kan ik ook met deze tablet in de tuin zitten. Ik kan het scherm dan nog redelijk goed zien.
Toen ik de tablet kocht vond ik alleen de prijs erg hoog. Maar nu denk ik dat dat kwa kwaliteit wel klopt !

Pluspunten

• Schermformaat
  • Snelheid
  • Accu
  • Scherm in tuin

Jan 18-09-2016 Product paar dagen in bezit

Aankoop Galaxy Tab A (2016)

Prachtige tablet met alle functies die je maar kunt hebben. Perfecte camera - snelle processor - heldere kleuren mooi scherm ik kan op dit moment geen minpunten ontdekken.

Pluspunten

• processor
  • beeldscherm
  • Camera
  • heldere kleuren

Minpunten

• geen minpuinten tot nu.

Coby 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Echt weer Samsung!!

Zoals al onze andere toestellen in huis ook een tablet van Samsung gehaald. En ja hoor, ook hierover dik tevreden. Mooi groot scherm, scherp beeld, heldere kleuren. Voor mij was de kwaliteit van foto's ook belangrijk en die is goed te noemen.
Hij is zeer gebruiksvriendelijk, en de accu gast lekker lang mee. Kortom zeer gedetailleerde prijs voor een voortreffelijke tablet!!

Pluspunten

• Groot scherm
  • Mooie foto's
  • Lage accuduur
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Nog niet gevonden

I. vd Berge 28-02-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk tablet

Groot en helder scherm, accu gaat lang mee, handzaam en niet zwaar, gebruiksvriendelijk, veel mogelijkheden. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dadje 25-09-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer geschikt voor kinderen!

Vorige week door mijn zoontje van 8 jaar aangeschaft (zelf voor gespaard). Ideaal apparaat. Mooie grootte, makkelijk mee te nemen en niet duur. Makkelijk in gebruik. Overzichtelijk. Mijn zoontje gebruikt hem voor spelletjes, foto's en filmpjes. Er zit ook een speciale kindermodus op, waarbij kinderen alleen keuze hebben uit bepaalde spelletjes en waar een schermtijd in te stellen is. Daar is mijn zoon al te oud voor (wij gebruiken de timer om een maximale tijd per dag in te stellen), maar daardoor zou deze Tab ook zeer geschikt zijn voor jongere kinderen. (Via een google-account is heel goed inzichtelijk te krijgen wat je kind allemaal uitspookt op zijn Tab.)

Pluspunten

• mooie grootte
  • makkelijk in gebruik
  • goede prijs
  • speciale kindermodus

Minpunten

• 8GB intern

patrick 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

mooi scherm, duidelijk beeld, erg handzaam model

goede vervanger voor mijn note 2014 edition. Nadeeltje is wel de erg korte laadkabel. Die van de note is een stuk langer! Wel een stuk sneller dan de note, handzamer. Mooi duidelijk beeld!

Pluspunten

• handzaam
  • snel
  • mooi beeld

Minpunten

• korte laadkabel
  • geen oordopjes
  • weinig hoesjes

metinercan 17-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Waardeoos apparaat

Ik heb deze tablet voor de verjaardag van mijn zoon gekocht in januari 2017. Ik heb een industriele beschermhoes voor gekocht. Het is een traag tablet waar de apps vaak vast lopen. Binnen 2 maanden was de moederboard kapot. Nog geen 2 maanden daarna deed de beeldscherm niets meer. Beeldscherm vervangen!!! Voor mij geen Samsung tablet meer. Mijn Apple tablet van 5 jaar oud heeft niet 1 keer een mankement getoond en tablet is nog steeds heel snel.

Minpunten

• onbtrouwbaar
  • traag
  • apps lopen vast

Hans 12-06-2017 Product paar dagen in bezit

Donker

Deze tab vanwege goede beoordelingen gekocht. Mijn oude medion tab was goed in te stellen maar de accu was waardeloos. Deze Samsung is heel erg goed alleen het instellen van het beeld is slecht. Het beeld is alleen licht en donker te zetten. De lichtste stand vind ik nog erg donker.

Pluspunten

• Makkelijk
  • Accu

Minpunten

• Beeld niet goed in te stellen