Apple iPad Pro grijs - Reviews

Resolutie
2732 x 2048

Tevreden klant 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm

Groot scherm, ik zie niet zoveel meer en elke cm groter maakt dat ik het toch nog kan zien en gebruiken. Ook de 4 luidsprekers werken in mijn geval in hun voordeel.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Gewicht valt mee
  • Goed duidelijk geluid

mae 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Zo, dat is lekker groot! Kost wel wat, maar dan heb je ook wat! Superhandig om in 2 apps tegelijk te werken. Of om van de ene app iets te kopieren naaar de ander app. En eindelijk film/tv fatsoenlijk kunnen bekijken. Tijdschriften lezen alsof je ze qua grote live voor je hebt. Ik ben er echt superblij mee!

grummel 22-01-2016 Product jaar of meer in bezit

fijn om mee te werken alles is duidelijk en makkelijk in gebruik, ook handig dat hij gekoppeld gaat met je telefoon

John 22-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Mocht dit toestel niet bestaan, het zou moeten uitgevonden worden. Vriendelijk in gebruik, snel, ideale partner voor muziek, zeker met TV2 aansluiting op muziekinstallatie. Bankieren zonder problemen. En ik vergeet nog veel. Wel langere duur batterij zou handiger zijn.

Q139 17-01-2016 Product maand in bezit

Het beeldscherm is absoluut adembenemend mooi en uniek in zijn kwaliteit. De opstartsnelheid is niet supersnel maar dit is ook niet relevant aangezien het niet nodig is om een tablet vaak in of uit te schakelen. De accuduur is ook zeer goed als men rekening houdt met het aantal pixels dat het beeldscherm behoort te weergeven.

Henkie 15-01-2016 Product paar weken in bezit

Heb de iPad pro sinds vorig jaar dec ben zeer te vreden over. zou niet ander meer willen had daar voor de iPad 4

Wevie 08-01-2016 Product maand in bezit

Uitstekend apparaat, prima geluidsweergave vanwege de 4 speakers, superscherp beeldscherm. Accuduur valt me heel erg mee. Wat mij betreft een mooie aanvulling op het aanbod van iPads

Gerritkem 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Sinds een week in het bezit van een iPad pro
Heerlijk om te lezen door het grote scherm
Opstartsnelheid zeer goed
Accuduur ruim voldoende al met al zeer tevreden

th.slotboom 28-12-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb nu een half jaar deze iPad moest in heit begin even wennen ,maar nu bevalt hij uitstekend ,mooi beeldscherm kan wel 5 uur met een volle accu werken alles werk gewoon heerlijk.
Ik had hiervoor een asus op Android en dacht dat dat deze wel goed was ,maar nu ik deze iPad heb weet ik wel beter.

henkie77 23-12-2015 Product paar dagen in bezit

heb inmiddels alle iPads gehad de laatste was de iPad air 64Gb
maar dit overtreft mijn verwachting deze iPad pro, geluid is mooi ,uit vier speakers, beeld is geweldig waardoor mijn foto,s er uitzien zoals ze werkelijk zijn,accu gaat net zolang mee als de iPad air ,
toetsenbord als op een pc compleet ,zeer goeie aankoop wel wat aan de prijzige kant zeker de 128 Gb maar geen spijt van

Mark 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

heb de tablet paar dagen in gebruik hij is super snel het beeldscherm is superhelder alles is gewoon (pro) aan dit apparaat het enigste minpuntje tegenover andere i pads is de accu deze is sneller leeg en het opladen duurt ong 4uur ook de prijs is wat aan de hoge kant maar ondanks dat is de i pad pro een geweldig,mooi apparaat