Asus ZenPad Z300C wit - Reviews

Resolutie
1280 x 800

AlterGamer49 19-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

32GB memory, high speed processor, bad Wi-Fi

I bought the tablet in May 2016 at MediaMarkt Nieuwegein. If the Wi-Fi network works fine it is a good tablet. Unfortunately my Wi-Fi works different. Sent it already twice to CSN, which is the company who check the tablet. I mad pictures from 3 different networks with very low access speed. It does not happen all time but more and more. CSN found nothing twice. What next. Idk. I rate it "waardellos" at the fun is gone

Pluspunten

• 32GB memory

Minpunten

• bad Wi-Fi and no help from CSN
  • don't use ASUS Account during setup!

Christiaan Bouter 19-05-2016 Product kwartaal in bezit

Goede tablet, toch een tegenvaller.

In eerste instantie een prima tablet ter vervanging Memopad. Erg snel, prima beeld, duidelijk een vooruitgang ten opzicht van de Asus Memopad.
Echter na anderhalve maand geeft het apparaat plotseling geen reactie meer. Teruggebracht naar Mediamarkt, en batterij is vervangen. Nu is het 1 maand later, en prompt weer helzelfde probleem.
Dus nu weer een week zonder tablet. Zonde.
Mijn totaalscore zou ik nu op 5 zetten.

Silvievdh 09-05-2016 Product maand in bezit

Fijne tablet, ook voor licht zakelijk gebruik

indelijk de tablet echt kunnen testen door een zakentripje. Thuis al wel enkele weken wat mee zitten pielen maar voor de meeste zaken pak ik dan snel mijn iPhone of Windows laptop.
Ik ben geen fan van Android, maar ben op zich wel te spreken over de Asus schil die erom heen zit. Voor normaal gebruik is dit meer dan prima en went Android weer vrij snel. Er zitten een aantal handige Asus apps op, waarvan ik ḱrachtig en versnellen' regelmatig gebruik. Dit veegt in 1 keer je tijdelijke bestanden leeg etc. Veel apps zijn echter too much en mogen er van mij wel af.
Over de bouw van de tablet ben ik zeer te spreken, deze is echt high end, met een geweldig scherm met gorilla glass, een speaker over de hele lengte (met super goed geluid) en een goed in de hand liggende achterkant. De knoppen zijn alleen niet bij elkaar geplaatst en zitten goed 'verborgen' waardoor ik nog wel eens moet zoeken.
Ik heb de tablet uitgerust met een MIcrosoft wedge bluetooth toetsenbord en dit werkt super met deze tablet. Koppelen is makkelijk en hij reageert goed. Aanraken van het scherm is ook goed, alleen reageert het scherm niet altijd even goed op een stylus. Maar dit komt veel voor dus zal niet zozeer aan deze tablet liggen.
Ik heb voor zakelijk gebruik Office apps geinstalleerd icm een Office365 abonnement, en deze apps werken boven verwachting op de tablet. Al met al een prima tablet om mee te nemen en kan zeker licht zakelijk gebruik aan.

ArthurMcSample 30-11-2015 Product paar weken in bezit

Ik kreeg de mogelijkheid om deze tablet via hettestpanel.nl twee weken te testen. Mijn ervaring is erg positief. De tablet is fijn in gebruik, het touchscreen reageert goed en de tablet start razendsnel op vanuit de stand-by stand. Ook bij het openen van, en het wisselen tussen apps reageert hij snel.

Voordelen:
De tablet is niet te zwaar, mooi ontworpen en ligt goed in de hand, het kunstof aan de achterkant zorgt voor extra grip.
De beeldkwaliteit is mooi van kleur en voldoende scherp. Je moet wel rekening houden met reflectie van lampen of daglicht.
Het kijken van video's met apps zoals YouTube, NPO Gemist, Kijk, Videoland en Horizon Go verloopt zonder problemen.
Over de accuduur ben ik zéér tevreden. Met gemak kijk je meerdere speelfilms/series zonder naar de adapter te hoeven grijpen.

Nadelen:
Tijdens het fullscreen kijken van een film op Netflix kreeg ik een hinderende groene knipperende balk onder het beeld. Ik vermoed dat dit nog zal worden opgelost door een update van Android, Netflix of Asus firmware.
De opstartsnelheid van de tablet wanneer hij helemaal is uitgeschakeld viel mij een beetje tegen maar dit is gelukkig ook bijna nooit nodig.

Al met al een prima tablet voor een goede prijs!

Eef 26-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze tablet 2 weken mogen testen en was verrast door het gebruiksgemak, beeldkwaliteit, lange accuduur.
Ik vind het een ideale en betaalbare tablet om filmpjes mee te kijken (en te streamen naar tv), spelletjes op te spelen en te emailen.

amans 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een aanrader. Mooi helder en scherp beeldscherm, goed geluid. Snel opgestart en opgeladen. Goed formaat en mooie kleur

Angèle 25-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn pkat ding, mooie vormgeving, niet te zwaar, maar lekker stevig, ideaal ook voor in bed, met filmpje en spelletje spelen

Olivia Penrose 26-09-2015 Product paar weken in bezit

6,7
Buiten mijn Asus TF100 Transformer book welke op windows draait,
wilde ik graag nog een Android tablet. Afgaande op mijn ervaring met de transformer book koos ik weer voor Asus. Deze keer de Zenpad 10 32 gb. zonder docking. In het begin problemen gehad met uitschakelen en opstarten. Ondanks uitschakelen bleef hij warm ad achterkant en ging de batterij leeg. Soms wilde hij ook niet opstarten en moest ik hem resetten via de volume en- power schakelaar. Nu na 2 firmware updates van Android zijn de problemen verholpen. Verder een prima tablet met een geweldig mooi beeldscherm. Touchscreen reageert heel snel. Ik vind hem wel wat traag opstarten in vergelijking tot de Asus Transformer Book.