Sony Xperia Z2 10,1 inch / zwart / 16 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 84 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Xperia Z2 10,1 inch / zwart / 16 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Monguy 06-03-2015

Heel tevreden met mijn aankoop,handig, zeer licht en gebruiksvriendelijk.

Lichtgewicht in woorden; zwaargewicht in prestatie !

Jorgen21 29-01-2015

Op papier ziet het er een goed toestel uit, ook Review site geven positieve beeld. Ik heb de Z1 eerder gekocht en nu de Z2 om dat er een mogelijkheid was om meerdere gebruikers te installeren, echter is hun software er niet op aangepast. Bij de z1 begon het scherm te knipperen tijdens het typen. De herstelling binnen garantie bleef ook aanslepen. Na bijna half jaar dan z2 gekocht en heb hem nu ruim 1 week en liep al vast. Ik hoop dat dit een eenmalige fout was en dat de software aangepast wordt voor meerder gebruiker zodat het voor iedereen vlot werkt.

Eddy1245 29-01-2015

Zeer prachtig toestel, hoe kan het ook anders... SONY,
mooi design en licht in de hand.Echt een aanrader.

Blomme Jean-Patrice 21-01-2015

Ben zéér tevreden over mijn Sony Xperia Z2, heel nuttig is de sony walkman-functie, zo kan ik draadloos muziek doorsturen vanaf mijn NAS naar mijn netwerkspeler zonder een afzonderlijke app. te installeren.

ronnij bailliere 16-01-2015

zeer snel en uiterst scherp beeld uiterst gemakkelijke bediening
foto's zijn klaar en tot het kleinste detail scherp ben echt tevreden was in twijfel tussen een appel en deze sony xperia 16 gb kan dit toestel zeker aan bevelen

Rudi P 1960 03-01-2015

Fantastische weergave en geweldig geluid ( zoals we van Sony gewoon zijn ) in een superslanke, ultralichte tablet.
Stevige en bovendien handige en mooie hoes bijgekocht die ook nog eens goed de schokken kan opvangen en bij sluiten van deze hoes schakelt de tablet automatische uit wat zeer praktisch is.
Oplaadhouder is zeer praktisch om toestel op te laden.
Dit is een super tablet dat zeker zijn geld waard is en veel meer mogelijkheden bied en die alle andere tabletten achter zich laat.
Sony proficiat voor dit geleverd werk doe zo voort!

Karl Peeters 30-12-2014

Tabletvorm degelijk aan en werkt snel en prettig. Is niet m'n eerste android, maar de vooruitgang in wel duidelijk tegenover een mid-range:
- kwaliteit scherm
- Snelheid en reactietijd
- Camera die echt wel kwalitatieve foto/ video's oplevert (jammer dat er geen flash opzit)

h_dr 19-12-2014

Tablet is door Eisa verkozen tot beste product 2014-2015. De opstartsnelheid is 25 seconden (zonder installatie bijkomende apps). Doordat de tablet zo'n 2,3 cm breeder is dan de Galaxy 10' (of de andere standaard tabletten), is deze goed vast te houden zonder het zicht op het volledig scherm te verliezen. Tablet is lichter dan de standaard tablet en ook al is dit misschien maar 100 gr toch merk je goed het verschil met andere 10 inch tablets vind ik. Tablet is waterdicht dus perfect voor aan het strand of zwembad. Het toestel werkt perfect met een MicroSDXC- kaartje van 128 Gb.

andd 30-11-2014

Ik heb nu sinds een maand deze sony Z2 tablet en ik ben zeer tevreden :
Mooi scherm.
Snapdragon 801 is zeer snel.
Waterdicht.
Sony UI aanpassingen zijn niet invasieve.
Goede accuduur.
Laad dock is erg handig.
Design.