Apple iPad Air 2 goud - Reviews

16 GB
Resolutie
2048 x 1536

Mariette 20-10-2016 Product paar maanden in bezit

Mooie kleuren, licht van gewicht en snel

Na de iPad2, vind ik de Air 2 fijn qua gewicht, helder van kleur en vooral heel snel, kortom een grote vooruitgang

Pluspunten

• snel, helder en licht
  • Vlugge opstart

Cees F 07-10-2016 Product paar maanden in bezit

Absoluut een topper

In juni overgestapt van een Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 naar de ipad. Wat een verademing, geen lags, geen haperend scrollen bij websites zoals bij de Samsung. Mijn reden om niet voor een Tab S2 te kiezen is het ontzettend chaotische update beleid van Samsung, De Tab Pro heeft nooit een update gehad.
De Ipad is gewoon veel sneller en alles loopt vloeiend, en eerlijk gezegd, ik mis niets van android.
De update naar IOS 10 verliep ook zonder een enkel probleem. Apple heeft zijn software veel beter in de hand dan Samsung. En de accu gaat ook veel langer mee.

Pluspunten

• Snel
  • mooi design

Jolanda 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Scherp scherm

De Ipad Air 2 is makkelijk in gebruik en heeft goeie apps. Ik luister naar muziek, kijk films, edit eigen filmpjes, maak notities, lees boeken, gebruik de agenda en surf over het internet, Het beeld is scherp en het geluid is prima. Ik ben heel tevreden over dit product, De pad is lekker licht om mee te nemen.

Han Wilders 29-09-2016 Product paar weken in bezit

Zeer helder scherm is het eerste wat opviel

Op advies toch voor de 64 gb gekozen i.p.v. De 16 gb.. Deze tablet is makkelijk in de bediening en licht in gewicht. Ik ben er nu al ontzettend blij mee

Pluspunten

• Licht
  • Zuinig
  • Helder scherm

Minpunten

• Installeren met hulp
  • Geen whatsApp standaard

Willem 09-09-2016 Product paar dagen in bezit

Snelle betrouwbare tablet

Door familie overgestapt naar de Apple IPad, na drie jaar een Samsung Galaxy Note 10.1 te hebben gehad. Wat een snelheid en een helder beeld. Geen spijt van deze aankoop, heb wel voor de 64Gb gekozen, omdat 16 Gb naar mijn idee net iets te weinig was en de 32 Gb niet meer wordt gemaakt. Het apparaat is zeer gebruiksvriendelijk. Heb hem nu bijna een week en ben er zeer blij mee.

Pluspunten

• snelheid
  • moor duidelijk scherm

Minpunten

• geen 32 ?Gb

Jojanneke 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm en heel plat

Voor mijn moeder van bijna 85 aangeschaft en jawel, ze kan er goed mee overweg. Volgens de verkoper is de iPad air een seniorenmodel, nou dat is dan een prettige bijkomstigheid als je 85 bent 😉

Marco 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm en snel

De iPad nu twee dagen in bezit, en kan al niet meer zonder.hij is super snel licht en het scherm ziet er top uit.
Wat een verschil met mijn oude ipad2

Pluspunten

• Snel
  • Licht

Minpunten

• Zonder hoes krasgevoelig

VL 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, makkelijk, mooi

Deze Apple Ipad Air2 aangeschaft voor zoon. Veel ruimte, (64gb) en ontzettend makkelijk te installeren en te bedienen. Mijn eigen Ipad 3 doet het na 4 jaar ook nog steeds, maar de Ipad Air2 is aanzienlijk sneller!

Frits 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Kan niet meer zonder

Gewoon een topproduct waar je zoveel dingen mee kan doen. Hij gaat altijd overal mee naar toe en wordt ontzettend vaak gebruikt, soms meer als mij lief is.

Peter 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Apple Ipad Air2

Deze iPad Air2 vervangt mijn iPad 2 uit 2011 en de eerste indruk is goed! Start uiteraard een stuk sneller op, is voelbaar lichter en dunner dan de Ipad2 die het overigens nog steeds goed doet, zij het dan een stuk trager. Ook de accuduur is zelfs nog goed. Heb dus een goede hoop dat ook deze nieuwe iPad niet gaat teleurstellen. Het systeem van communicatie tussen iMac, apple TV, iPhone en iPad werkt probleemloos. De eerste indrukken, zoals de scherpte van het retinascherm en het geluid, zijn zeer bevredigend!

Maria 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe ipad2air is klasse...

Tablet Ligt prima in hand...vooral buiten heel goed te gebruiken...geen last meer van onduidelijk lezen..laad snel op...reageert veel sneller...mooiere kleuren...eenvoudig en duidelijk in gebruik...dank zij Kieskeurig de juiste voor mij...keuze gemaakt

Marijke 14-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super aankoop!

Ongelooflijk goed beeld, snel en simpel in gebruik. Goede spraakherkenning. "Siri"geeft duidelijk antwoord!

Hansy 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

I Pad air 2

De I Pad is lekker dun en vooral ook licht van gewicht. Supersnelle processor .
Uitstekend apparaat voor thuis gebruik .
I.C.M. het bleutooth toetsenbord heb je een geweldig apparaat in huis gehaald.

Serap 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super snel!!

Ik ben super blij met mijn aankoop, lekker snel en de accu gaat super lang mee.. Beeld is heel scherp en kan makkelijk scrollen, blijft niet haken zoals alle andere tablets die ik heb gehad.

tobi 23-05-2016 Product paar dagen in bezit

mooie ipad met goed beeld en een goeie camera

deze ipad heeft een heel mooi scherp beeld. verder heeft deze ipad een hele scherpe camera. de apps downloaden is in minder dan een minuut klaar.het is gewoon een top tablet. een puntje is wel dat je het beste 64 gb kan nemen want 16 gb is zo vol

ben schuit 05-02-2016 Product kwartaal in bezit

Heb na een ipad 2 nu de Air 2 aangeschaft... Beter beeld ,werkt prettiger ,systeem is duidelijk sneller... Allemaal meer soepel zou je kunnen zeggen... Vindt wel als je hem veel gebruikt, en dat doe ik, accu nog steeds snel leeg is...Ik merk geen verschil met mijn oude ipad2 Maar dat is een probleem van praktische alle merken.. Ik heb een vergelijkbaar Android tablet uitgeprobeerd maar ook die was snel leeg ,en die werd nog erg heet ook,iets waar deze Apple tablets totaal geen last van hebben... Wel aan te bevelen, gezien de kwetsbaarheid bij vooral vallen, is een goede cover/hoes en uiteraard een screen-protector... Kortom, prettig tablet ,snel en eigenlijk nooit problemen..

HereIsTom 16-06-2015 Product half jaar in bezit

Na 7 maanden ben ik nog steeds zeer tevreden met deze iPad.
Nog geen enkel probleem ermee gehad en wordt dagelijks gebruikt i.p.v. de laptop.
Kortom ik zou 'm zo weer kopen als ik er eentje nodig had.

Jan Bro1 21-02-2015 Product kwartaal in bezit

Aangeschaft ter vervanging van een gewone Ipad 2. Nu met 64GB, kost wel extra, maar 16GB is echt te weinig.
Scherm uitstekend, is aanzienlijk sneller dan de eerste Ipad 2. Doet iedere dag exact wat je van een tablet verwacht, nog geen onverwachte zaken tegengekomen. Scherm is meer dan uitstekend.
Alleen de accuduur lijkt iets korter dan de eerste Ipad2, maar is nog steeds alleszins voldoende.

HereIsTom 09-11-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb deze iPad Air 2 sinds de introductie en hij bevalt prima!
Het scherm is erg mooi en duidelijk en reageert goed.
Hij is lekker licht zodat je 'm makkelijk kan vasthouden en/of meenemen.
Ook is hij supersnel, zelfs de TomTom navigatie werkt perfect op deze iPad.
De accu is ook prima en gaat lang mee, bij continue gebruik gaat hij wel een dag mee en bij af en toe gebruik wel een week!
Ook kan ik er alles mee doen wat ik ook met mijn computer deed, kortom een perfecte tablet die ik iedereen kan aanraden!

Henk Hok 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

Na de ipad 3 en 4 waar ik erg tevreden over was, nu de ipad air 2 aangeschaft. Model is weer 20% dunner dan de ipad air 1 die al erg dun was. Het scherm is er op vooruit gegaan door een beter contrast en de nieuwe 8x processor is razend snel.

Tot zover de positieve punten want negatieve punten zijn er ook. Ten eerste het standaard geheugen van 16 gb (niet uitbreidbaar) dat echt niet meer van deze tijd is. Omdat er voor de update naar IOS 8 veel geheugen nodig is en mensen geen zin hebben hun ipad daarvoor (tijdelijk) leeg te maken heeft, in tegenstelling tot vorige jaren, de helft van de ipad bezitters nog niet geupdate naar IOS 8. Het 2e negatieve punt is het design. Om de één of andere reden moeten de Apple ontwerpen niet gewoon dun, maar flinterdun zijn. Dit begint nu tegen te werken. De accu gaat een uur minder lang mee i.v.m. mijn ipad 4. Een ander punt is de luidspreker. Zelfs op half volume trilt de achterkant van de ipad lichtjes wat storend is bij het vasthouden. Ook klinkt de luidspreker wat minder. Dit allemaal door het overdreven dunne ontwerp. Ik denk dat de gemiddelde gebruiker het belangrijker vindt dat de accu langer mee gaat dan dat er weer 1,5 millimeter van de dikte is afgegaan. Al met al blijft het echter een prima tablet.