Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / wit / 16 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / zwart / 32 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab S2 9,7 inch / zwart / 32 GB / 4G
8,9
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 228 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / wit / 16 GB / 4G op Kieskeurig.be.

USSNHIllbil 01-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Uitstekende tablet met lange accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / brons / 16 GB / 4G

Ik heb de Samsung galaxy tab S nu ruim 6 maanden in mijn bezit en hij bevalt uitstekend, hij gaat met redelijk intensief dagelijks gebruik ongeveer 4 dagen mee. Bij het spelen van spelletjes is de accuduur beduidend minder. Video kwaliteit is extreem goed. Bij direct zonlicht op het scherm is de leesbaarheid minder goed dan verwacht ondanks het amulet scherm. maar desondanks zeker een aanrader.

woekie 06-09-2015

Ter vervanging van mijn oude Asus tab deze gekocht, beeld super,alleen jammer van de Samsung schil over de Loliepop versie, maar een hoop apps waar ik niet op zit te wachten.
Voor mensen die deze tab willen kopen en er een ChromeCast(om films op je tv draadloos te willen kijken), is dit geen goede keuze, dit werkt niet op deze tab,van wegen die Samsung Android versie.
Voor de rest werkt hij prima met een vloeiend beeld tijden het scrollen.
Prijs is niet verkeerd, €399 minus de cashback €349,-

BertF 21-09-2015

Bij mij werkt de Chromecast prima.
Artikelen over deze tablet op http://bit.ly/winstap

ForteanOrg 22-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Snel, perfect beeld, robuust. In mijn gezin word er vrijwel constant wel door iemand mee gewerkt. Hangt nooit. We zijn zeer tevreden, elke cent waard die ik er voor heb betaald.

Enige minpunt was dat ik een al betaalde SD kaart via een bureautje moest claimen. Moest ik mijn halve doopceel voor lichten, nog een barcode er bij in en dan opsturen en maar hopen dat je wat krijgt. Duurde al met al weken voor ik het ding in huis had. Dat moet maar eens bij wet verboden worden vindt ik: als je op een doos zet "met gratis 32 Mb SD kaart" dan wil ik dat ding IN DE DOOS vinden.

Maar daar wordt die tablet niet minder om :-).

PS: ik zie hier regelmatig dezelfde meneer of mevrouw voorbijkomen die weer een zurig stukje nonsense schrijft ten faveure van de firma Apple. Mensen, laat je de kop niet gek maken: Apple is veel te duur betaalde poeha die maar matigjes presteert ten opzichte van de Samsung. Ugh.

Anoniem 03-02-2019

Geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / wit / 16 GB / 4G

Weer een geweldige tablet van Samsung. Het beeld is perfect. Deze als vervanger voor mijn tab s. Die is ook na ruim 4 jaar intensief gebruik nog perfect en gaat naar een familielid.
De tab S4 is toch wel een overtreffende trap. Supersnel, licht en ligt goed in de hand. Alle apps lopen zonder problemen.
Koppeling met de Galaxy S8 en andere apparaten werkt super.
Al met al ben ik heel tevreden met deze aankoop. Ook hiervan ga ik weer jaren plezier hebben.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Anoniem 22-12-2018

Prima tablet met goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S 10,5 inch / wit / 16 GB / 4G

Gisteren de Samsung Galaxy S2 tablet gekocht bij Mediamarkt. Had hiervoor een IPad maar de S2 doet hier niet voor onder. Prachtig duidelijk beeld en gebruiksvriendelijke bediening. Zeer tevreden!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Cindy1976 09-08-2015
  • Product half jaar in bezit

Van een Galaxy Tab (ja, de eerste...) naar de Tab S gegaan. Twijfelde tussen 8.4 en 10.5, uiteindelijk voor de grote gekozen. Geen spijt van gehad, mooi helder scherm, start snel op, goed geluid.

Echter... sinds begin deze week valt de tablet spontaan uit. Ik dacht eerst dat het aan de Facebook app lag, dus deze verwijderd. Dit bleek niet te helpen, nog steeds valt het (onregelmatig) uit. Er zit geen logica in wat ik op dat moment aan het doen ben, gewoon wat surfen, een bericht typen; zomaar spontaan POEF uit.
De ene keer gaat hij vanzelf weer aan en moet ik mijn toegangscode ingeven, de andere keer moet ik hem zelf weer inschakelen. In dat laatste geval krijg ik een zwart scherm met alleen bovenin de icoontjes van tijd, percentage accu, wifi.
Tevens plaatst de tekstinvoer soms woorden die ik niet wil gebruiken. Zomaar midden in een zin een woord met een hoofdletter, omdat dit in de woordenlijst staat. Ik kan nergens vinden hoe ik bij de woordenlijst kom om woorden te verwijderen.

Dit alles maakt dat ik toch sneller mijn laptop pak en dat vind ik op zijn zachtst gezegd zonde.

Een bericht naar Samsung is verstuurd, ik wacht nog op antwoord. Wellicht dat een reset de oplossing is, maar daar wil ik nog even mee wachten.

lady 2009 10-08-2015

Hallo Cindy , ik heb sinds vorig jaar september een galaxy tab s een geweldig tablet nog nooit problemen mee gehad , je hebt van Samsung 2 jaar garantie dan komen ze hem ophalen en weer terug brengen dus BEL naar Samsung en vraag wanneer ze hem komen halen

Groetjes Magda

Martin 24-10-2015

Ik ben van plan dit tablet te kopen mits er een hdmi hierop aanwezig is. Kan ik nl. niet vinden bij de specificaties

Shadow2020 10-06-2015

Ideaal voor onderweg. Films kijken geeft je een andere beleving, de kleuren zijn geweldig en heeft een snelle processor de 4G verbinding geweldig.

laurent.cagnac 01-06-2015

de tab s wil ik sind 12 maanden . Ik ben nu echt overtuigd van de beeldkwaliteit van deze tablet. Het groot scherm biedt veel comfort inzake het lezen van boeken op de tablet en films kijken op de tablet is ook heel ontspannend voor de ogen. Ik ben helemaal overtuigd van mijn aankoop.

Peter van Nierop 20-05-2015

Werkelijk een prachtige weergave en vele nieuwe mogelijkheden tot nu toe zeer verrast en hoop er langdurig plezier van te hebben

LadyVC 18-05-2015

Ik twijfelde tussen de Tab S en Tab4. Maar het haarscherpe beeld van de Tab S heeft me overtuigd! Makkelijk in gebruik en uren plezier!

Opaalcatamarud 12-05-2015

Wat een geweldig beeldscherm fantastisch gewoon
en helemaal titanium, een super lichtgewicht tablet!
Je kan met een mini SD card het geheugen vergroten,zodat alle foto's en video's je tablet niet belasten.
Pas een paar dagen in mijn bezit, voorheen een iPad 3, maar dit overtreft echt alles, een werknemer van Samsung,(stond tijdens de Samsung-dagen in de Mediamarkt)
en heeft mij echt overgehaald om deze te kopen.

En......ik ben zeer tevreden.

keistamper 24-09-2015

Goede review ... hier heb ik wat aan! Twijfel tussen de IPad en deze Samsung S!

whkhenry 07-05-2015

Heb de Tab net binnen maar ben nu al enthousiast. Heb ook het bijbehorende keyboard. Helemaal geweldig.

theden1 06-05-2015

Na veel Android en Windows tablets te hebben gekocht en weer verkocht. Ben ik met de TabS 10.5 LTE zeer zeer teverden. Deze zal ik ook niet meer verkopen. Hij voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hij is zeer snel en helder. Is voor zoon groot apparaat verrassend licht. Ik vind het alleen erg jammer dat er bij zoon duur apparaat(€520) geen headset zit.

Gabj 29-04-2015

Super apparaat, werkt snel en gemakkelijk zoals gewend van Samsung apparaten. Het beeldscherm is echt fenomenaal maar verbruikt wel veel energie van de accu. Toch gaat de accu zeker een aantal uur mee bij intensief gebruik.

John Plijnaar 28-04-2015

Wilde al een tijdje een tablet hebben (voor gemak) maar zag bij vrienden alleen matige schermen.
Totdat ik de Galaxy Tab S 10.5 zag staan - toen was het BINGO!
De opstartsnelheid: je hebt gelijk beeld zowel met wifi als met de 4G simkaart!
De accuduur (ik heb de Tab S 10.5 nog geen week) maar nu al gemerkt: bij normaal gebruik prima ding (hoeft dus niet iedere avond aan het infuus).

kreefje 0808 25-04-2015

ik vind deze Tablet super goed en snel.hij is zeker een aan rade om hem te kopen.je koopt iets heel goeds en moois.

thijs108 24-04-2015

Ziet er mooi uit, ben nog bezig ermee te leren werken. Met de Galaxy S6 heb ik sneller de boel aan de praat, overigens.

Prins63 15-04-2015

Heb de Samsung Galaxy Tab S 10.5 nog maar een paar dagen in mijn bezit. Ik ben diep onder de indruk van de prachtig weergave op het scherm. Start ook snel op, een prima apparaat.

marcodehaas1987 08-04-2015
  • Product maand in bezit

Anderhalf jaar geleden een Note 8.0 in bezit gehad. Formaat viel tegen om meerdere zaken mee uittevoeren, en erwaren nog te weinig apps die tablet ondersteunend waren.

Na in de Media Markt kennis te hebben gemaakt met de Tab S, en enig onderzoek na tablet apps overtuigd dat het heel erg veranderd is.

De Tab S 10.5 start snel op, heeft een geweldig beeldscherm (eindelijk Amoled scherm in een tablet) en heeft een erg sterke rekenkracht met zijn octa-core (2 x Quad-Core) kern en maar liefst 3GB werk geheugen.

Ik doe er alles mee:
- Surfen
- YouTube
- Muziek luisteren
- Office docume ten uitwerken (Microsoft Personal 365 abbo)
- E-mail versturen / lezen
- Zo nu en dan diverse games spelen
- Social Media onderhouden
- enz

Alles doet de tablet zonder enige moeite, en haal er gemiddeld 10 uur mee voordat hij leeg is (bij intensief gebruik uurtje minder).

Helaas draait de tablet nog op Android 4.4.2 maar hier komt gauw verandering in, aangezien ze in Frankrijk al de update naar Lollipop 5.0.2 hebben ontvangen.

Door deze update moet de tablet namelijk nog soepe, ergaan lopen, is touchwiz lichtelijk verlicht, heb je nieuwe functies en zal het accugebruik verbeterd moeten worden.

Wanneer we een maandje vedder zijn, en Lolipop uitgebracht is zal ik mijn revieuw updaten....

Voor nu isde Tab S 10.5 zeker al een aanrader!

Marktdag 16-09-2015

Beste Marco,

Wat is je ervaring nu met de update nsar loolipop, of is het nog niet beschikbaar ?

Erikfleuren 03-04-2015
  • Product half jaar in bezit

nu na ruim een half jaar in bezit nog steeds erg tevreden, subliem beeld en snelheid mag er ook wezen. Accuduur is voldoende en door plaatsing geheugenkaart van 64Gb. bijna oneindige opslag mogelijkheden. in vergelijking met de I-pad van mijn partner ben ik blij met mijn keuze.