Samsung lichaam vochtinbrenger 12,2 inch / zwart / 32 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 124 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung lichaam vochtinbrenger 12,2 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

evapeter 18-01-2015
Sind eind oktober 2014 in het bezit, vanaf eerste dagen had ik al problemen bij het surfen dat de home toets niet werkte ook terug keer toets reageerde niet, enige oplossing geforceerd sluiten. Nadien doken er blauwe schermen op ( bij internet gebruik, spelltjes ....) zelf software update gadaan, niets veranderde aan het probleem. internet verkoper trekt zijn handen hiervan tussen. Bij dr mobile binnen gedaan, 2 later hadden we hem terug ze hadden software update gedaan. probleem na een dag terug aanwezig. volgens hun is er geen probleem. Dan 2 binen bij een ander herstel center, zij vindengeen probleem, ik heb me dan geamuseerd op de problemen te filmen met gsm. Zijtoets reageerd ook niet meer dus hij is terug binnen. raad,koop u toestel bij iemand wanneer u niet tereden bent dat u het kan ingeven.