Samsung Galaxy Tab 4 zwart

Samsung Galaxy Tab A wit

8,1

Theo 31-10-2016 Product paar maanden in bezit

Ideaal voor kinderen!

Voor onze kleindochter deze aangeschaft (in de kleur wit), want het formaat is uitermate geschikt voor kinderen. Is handig in gebruik en ziet er leuk uit. Eenvoudig te bedienen en geen onnodige toeters en bellen.

Pluspunten

• Ideaal voor kinderen
  • Helder scherm

Robje54 29-02-2016 Product paar weken in bezit

Mooi beeldscherm, veel mogelijkheden.
Opstartsnelheid, zou wat sneller kunnen zijn zonder die lange Samsung intro.
Accuduur, in slaapstand na 3 dagen (niet gebruikt, wel wifi aan) accu leeg.
SDHC: Volgens Samsung Max: 32Gb. 64Gb kan ook, werkt hier perfect.

Stonehills 01-12-2015 Product half jaar in bezit

Mijn oude Galaxy Tab GT-P-7500 G3 werd langzamer, opschonen hielp niet echt en dus ging ik op zoek naar een vervanger.
Ik zocht het met opzet niet in de duurdere apparaten omdat ik thuis al een imac en een windows 10 laptop heb, daarnaast heb ik een Galaxy S5 telefoon. De nieuwe tablet moest vooral functioneel en niet te duur zijn, het moest geen laptop of pc vervanger worden. Ik heb heel kort een e-reader gehad maar lezen op een 6 of 7 inch schermpje vind ik niet hetzelfde als een boek lezen, de tablet zal dus ook daarvoor gebruikt worden.

Ik heb merken als Asus en Lenovo bekeken, ergens voelen die niet zo vertrouwd aan.
Ook Apple heb ik overwogen, maar dan werd de aanschafprijs 2 keer zo hoog. Daarbij blijf ik het nadelig vinden dat ik dan geen extra geheugen toe kan voegen. Wat mij overigens mateloos irriteert is het feit dat velen, als ze je met een tablet zien, "ow heb je een ipad?" zeggen. Dan reageer ik met nee, een ipad is een tablet, een tablet is geen ipad, dat schijnt toch lastig te zijn.

Maar goed, los daarvan gaat het om het product. Mijn beoordeling is hoog, ik ben daarbij uitgegaan van deze prijsklasse, dus niet ten opzichte van de veel duurdere merken en types.

De kwaliteit van het beeldscherm vind ik prima, ik lees wel dat sommigen zeggen dat een amoled scherm mooier is, maar zoals vast wel bekend is moet je het dan echt niet in deze prijsklasse zoeken. Het scherm is helder en er zijn voldoende instel mogelijkheden. Films kijken en simpele games doen gaat uitstekend, ook boeken lezen vond ik een genot. Ik heb heel even een e-reader gehad maar ik lees veel liever een boek op mijn tablet, bijkomend voordeel is dat de grotere letters het lezen ook veel prettiger maakt.

Het opstarten is in een tel gedaan, dit doe ik namelijk altijd vanuit de slaapstand. Als je hem helemaal uit zet duurt het uiteraard een stuk langer, maar waarom zou je dat doen? Het voordeel van een tablet is, net als bij een mobiele telefoon, dat je het direct kunt gebruiken. Ik zet mijn telefoon ook niet elke keer helemaal uit.

Over de accuduur ben ik zeer goed te spreken. Ik kijk er soms tv op, gebruik hem om online wat op te zoeken, lees er ebooks op en gebruik hem als afstandsbediening voor mijn apparatuur. In dat geval hoef ik hem slechts 1 keer in de 4 á 5 dagen op te laden, helemaal niets mis mee. Als je langere tijd films kijkt of games speelt is de accu uiteraard sneller leeg, maar ik ken geen apparaat waarbij dat niet het geval is omdat het simpelweg een logisch gevolg is.

Mijn vorige tablet heb ik nu ruim 3 jaar, hij is minder snel maar start nog steeds direct op en de accuduur is ook nog prima. Qua degelijkheid heb ik zeker wel vertrouwen in deze tablet.

Messut 22-08-2015 Product kwartaal in bezit

bij film kijken of een spel spelen: grootste nadeel is dat de accu het nog geen uur volhoud. oplaadtijd is erg lang 12 uur. met andere woorden je zal dit bekabeld moeten gebruiken. Voor de rest is het een prima tab.
Ik heb ook zeer regelmatig oververhitting meldingen, dit terwijl het gewoon koud voelt.

AndreWommelgem 13-08-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben heel tevreden over deze tablet. Duidelijk beeldscherm, zeer gebruiksvriendelijk en snelle processor 5.0 lolliger. Leuk om dit nu te kunnen gebruiken.

marinkavioen 14-07-2015 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik, mooi design. Doet wat hij moet doen. Eenvoudig een sd kaart toe te voegen. Het formaat is ideaal voor kinderen.

ikke_nl84 11-02-2015 Product paar weken in bezit

Dit is mijn eerste tablet en ik ben er zeer tevreden mee. De tablet is snel en het beeld ziet er goed uit. Ik kan niet klagen over de accuduur. Wel moet ik er bij zeggen dat de tablet uit staat als ik werken ben. Ik vind de kids stand heel fijn. Hiermee kan ik ons zoontje (3 jaar oud) in het weekend op de tablet laten spelen zonder dat wij ons zorgen hoeven te maken dat hij dingen doet die niet mogen. Hij kan bevoordeeld geen aankopen doen ik de play store. Hij kan wel aangeven in de play store wat hem leuk lijkt. Ook is het niet mogelijk voor hem om op Internet te komen.

Gadgettester 01-02-2015 Product kwartaal in bezit

De tab 4 getest samen met de xperia z2 tablet. Ik kan niet zeggen dat dit een hele slechte tablet is, het scherm is mooi helder en hij werkt opzich prima voor die prijs.
Echter heeft de xperia z2 tablet en de z3 compact tablet helemaal een stuk meer snelheid. Bij de samsung haperde hij nog al eens bij een filmpje afspelen terwijl de z2/z3 dat niet hadden. Daarbij is de sony tablet ook nog eens waterdicht, wat dus handig was geweest voor de samsung tablet toen er een glas water over de tafel ging.
De accu duur was prima, kon ruim 6 uur mee.
Knopjes zijn klein en soms lastig te vinden, je voelt ze nauwelijks zitten.
Sinds kort ben ik overgestapt naar een Sony z2 tablet 32GB en hebben we een z3 compact voor onderweg ivm het formaat en ik vind deze qua accuduur, snelheid en het gebruik toch beter dan de Samsung tab4. Hoe de tab s zich tot de Sony tablets verhoud kan ik niet vertellen, wellicht is die iets beter dan de tab4. Prijstechnisch zou ik dan persoonlijk voor de Sony kiezen, vandaar ook mijn keuze.

Mca 25-01-2015 Product maand in bezit

Echt een gebruikers onvriendelijk apparaat! De scherm en behuizing zijn zo glad dat het bijna uit je handen uitglijd super irritant! Navigatie knoppen zijn niet verlicht! Aanraakten scherm reageert soms heel laat. En doordat het scherm heel glad is,is typen tot navigatie een hopeloze geval! Spijt van aankoop!