Apple iPad mini 2012 wit / 32 GB

Renewd Apple iPad Air 1 Wifi + 4G refurbished door 2ND - 32GB Zilver zilver / 32 GB

Renewd Apple iPad Air 1 Wifi + 4G refurbished door 2ND - 16GB Zilver zilver / 16 GB

Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

mysco 03-11-2012

Ik heb hem gistermiddag besteld bij Mediamarkt nadat de bestelling bij Dixons spaak liep. In een half uur veranderde mijn bestelling in een afhaalbewijs. Goed geregeld!

De iPad mini is een handige, kleine iPad waar alles op zit wat je maar kan verzinnen. Elke iPad app draait hier vlekkeloos op en het ziet er grafisch ook goed uit! De recensies vooraf lieten zien dat het scherm niet goed was en ondermaats presteerde, maar hier merk ik helemaal niks van. Het scherm is helder en scherp, alleen als de iPad op 3 cm van de ogen wordt gehouden zijn pixels te zien. De iPad mini is ook ligt, wat hem dan ideaal maakt voor het lezen van boeken en het lang gebruiken in 1 hand, wat ik vervelend vond bij de logge iPad. Deze iPad is elke euro waard!
Geschreven voor: Apple iPad mini 2012 zwart / 16 GB

Pepijnvdw 20-01-2013

hallo Mysco, ik wil de ipad mini 16gb en wifi graag bij de mediamrkt kopen omdat daar volgende week de weg met die btw actie is. maar ik kan de ipad mini 16gb+wifi niet vinden in de webshop, weet jij of hij daar wel wordt verkocht?

Pepijnvdw 20-01-2013