Fujifilm X-T3 zwart - Reviews

Filmen in full-HD
Filmen in 4K Ultra-HD
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X-T3 zwart op Kieskeurig.be.

Harry Kempff 16-02-2019

Beste APS-C op de markt

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart

Overgestapt na jaren Nikon naar Fuji. Een plezier om mee te fotograferen. Top autofocus. Fantastische video mogelijkheden.Manuele bediening erg prettig. ontzettend veel mogelijkheden en de prachtige Fuji fotokwaliteit en kleuren.
Ben ook weer meer in zwart wit gaan fotograferen door deze camera en zijn mogelijkheden voor zw/w fotografie. Zeer uitgebreide duidelijke handleiding.Prijs kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend.

Pluspunten

• Uitstekende kwaliteit Foto's
  • Uitstekende kwaliteit video
  • Uitstekende bedieningsgemak
  • Bouwkwaliteit weerbestendig
  • Uitstekende focussen

Minpunten

• scherm minder geschikt voor volgers

Harry 16-02-2019

In mijn recensie van de XT-3 zit een foutje bij minpunten. De XT-3 is minder geschikt voor vloggers omdat het scherm niet helemaal gedraaid kan worden.Er stom volgers ipv vloggers. Met een Gimbal is dit opgelost. Aanbevolen de DJI Ronin S maar die kost wel rond de €650

Anne 22-05-2019

Prachtige camera met mooie lens

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart, zilver

Deze camera en lens gekocht omdat mijn Canon EOS 5d Mark III met 24-70 mm lens te zwaar werd om mee rond te sjouwen en mijn rug gebaat is bij een lichtgewicht camera. Uiteraard wil ik wel kwaliteit en daarom na gedegen onderzoek op verschillende websites en op advies van vrienden op deze camera uitgekomen. Prachtige camera die in alle opzichten (beeldkwaliteit, snelheid, mogelijkheden) mijn verwachtingen overtreft. Erg blij mee en mis mijn Canon niet. Wel meteen een tweede batterij erbij gekocht omdat de camera veel power verbruikt.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snelheid
  • Lichtgewicht
  • Fuji kleuren
  • Warm/cool en color chrome effecten

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Overstap naar nieuw merk is wennen

Renate 01-05-2019

Top camera

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart

Na jaren met een full frame Nikon gefotografeerd te hebben, wilde ik iets kleiners om mee te nemen op vakantie. Na een gedegen onderzoek gekozen voor de Fuji X-T3 en daar tot nu toe geen spijt van gehad.
Prachtige, lichte camera met retro uitstraling. Makkelijk in de bediening met nog wat extra Fuji filters om het beeld helemaal af te maken!

Pluspunten

• snelle autofocus
  • handzaam formaat
  • lichte behuizing

Minpunten

• schermpje niet helemaal kantelbaar

Thomas 11-03-2019

Een dijk van een camera

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart, zilver

Heel degelijk en ontzettend scherp, een genot om mee te werken,
Menustructuur is heel duidelijk, je hebt het zo onder de knie.

Pluspunten

• Niet te zwaar
  • Duidelijk scherm

Matthijs83 08-03-2019

Fujifilm X-T3 zwart

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart

Na bijna 10 jaar gebruiker te zijn geweest van spiegelreflexcamera's oa: Nikon D90, D7000, Canon 7D MK II, 5D MK III en een ruim aantal L objectieven van Canon te hebben gehad, ben ik overgestapt naar de Fujifilm X-T3. Dit omdat ik kleiner wilde en niet altijd kilo's aan materiaal meer mee te moeten slepen. Dit resulteerde erin dat ik mijn camera op het laatst altijd thuis liet en mijn interesse in fotografie verloor. Nu ik de Fujifilm X-T3 met 18-55 f 2.8 - 4 heb aangeschaft, merk ik dat ik weer plezier in fotografie heb gekregen. Dit door het mooie handzame formaat en oa de wifi app. Zo kan ik mijn direct gemaakte foto's bewerken op mijn telefoon en delen met vrienden en familie. Het is misschien een stap achteruit van fullframe naar APS-C, maar ik de kwaliteit van de foto's heb ik dit nog niet gemerkt. Tegenwoordig bekijken we tovh voor 95 % de foto's op de telefoon en is de kwaliteit die de Fujifilm X-T3 geeft echt fantastisch!

• formaat
  • app
  • mogelijkheden

Minpunten

• Geen IBIS

Andre 23-01-2019

geweldige camera

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart

De overgestapt van X-T1 naar de X-T3 is groot. Met een nieuwe sensor, een verbeterde autofocus en geweldige video performance is het een van de beste hybride camera's op de markt.

Pluspunten

• goede autofocus
  • erg goede video performance

Minpunten

• accu duur

Robert Dekker 24-11-2018

Een van de beste camera's die nu te koop zijn.

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart

Ik heb 7 positieve beoordelingen van internationale professionals gelezen en voor mij was dit de opvolger van mijn camera Fujifilm X-T1. Waarmee ik internationale prijzen heb gewonnen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Groote voorsprong op andere bekende merken
  • Redelijke prijs

J.W. 07-11-2018

Prachtige camera en heerlijk in het gebruik

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart, zilver

Enkele weken lang ben ik mijzelf aan het orienteren geweest en uiteindelijk gekozen voor de Fuji X-T3. Tot dusver geen spijt van! Wat een prachtig apparaat voor uitmuntende foto's en video's. Daarnaast gekleed in een retro behuizing. Een lust voor het oog.

Pluspunten

• Prachtige foto's
  • Razendsnelle focus
  • Compact maar toch perfect in de handliggend
  • Geweldige kitlens
  • Weather-sealed

Minpunten

• Geen IBIS
  • De menu's zijn niet zo overzichtelijk tov Canon
  • Accuduur

A.A.M. 30-10-2018

Snelle systeemcamera

Geschreven voor: Fujifilm X-T3 zwart

Ten opzichte van de XT2 veel sneller en betere beeldkwaliteit. Nu ook touchscreen en bluetooth op de kamera. Nog steeds een ideale reisgezel, veel minder gesjouw dan met een spiegelreflexcamera.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit

Minpunten

• accuduur