Canon EOS M50 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 83 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M50 zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

Halil C. 27-08-2020

uitstekende beeldkwalitiet

Geschreven voor: Canon EOS M50 zwart

Beeldkwaliteit is super, ook heel helder. Daarnaast werkt de autofocus heel snel waardoor het makkelijker is om foto's te nemen. Je hebt ook wifi en nfc optie, hiermee kan je makkelijk je foto's overbrengen naar je smartphone. Het draaibare schermpje is ook heel handig, zo kan je makkelijk je zelf filmen of een foto nemen. Dit is een ideale camera om te starten met vloggen, waarvoor ik dit ook gekocht heb.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • autofocus
  • draaibaar schermpje
  • wifi en nfc

Minpunten

• nog niets opgemerkt

MG 05-11-2019

compact

Geschreven voor: Canon EOS M50 zwart

Compact en lichtgewicht, scherpe foto's en veel mogelijkheden. Ideaal voor op reis, maar ook dagelijks gebruik.

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk

AG 01-06-2019

Canon m50

Geschreven voor: Canon EOS M50 zwart

Snel. Compact. Vooral heel handig in gebruik en voor onderweg. Hoeft niet onder te doen voor een spiegelreflexcamera. Compactheid was de troef voor ons. Mits toepassen van tussenstuk kunnen de spiegelreflex-lenzen ook gebruikt worden. Perfect dus!

Pluspunten

• Compact
  • Handige interface
  • Snel

Minpunten

• Indraaien lens met knopje

Marx10 15-01-2019

Kompakt en krachtig

Geschreven voor: Canon EOS M50 zwart

Eens te meer een prima product van Canon, compact en zeer draagbaar en toch krachtig met heel veel mogelijkheden. In vergelijking met een DSLR veel handiger en leuk om overal mee te nemen. Beschikt over een zeer goed sensor met 24 megapixels en een krachtig Autofocussysteem, snel en precies. Laat tie in 4K te filmen, zij het met beperkingen, sterke cropfactor, enkel contrastdetectieautofocussysteem, maar dit lijkt mij niet zo belangrijk als je het toestel koopt om te fotograferen en dat doet hij werkelijk zeer goed, ook bij weinig licht. Bij dit laatste is de 22 mm 2.0 lens eeen sterke aanrader, zeer scherp en lichtsterk en een brandpuntsafstand die met 35 mm kleinbeeld overeenstemt, een matige groothoek die in veel situaties inzetbaar is, een ideaal objectief voor straatfotografie, waartoe de Eos M50 zich uitstekend leent met zijn compacte en lichte vormgeving en zijn kantelbaar en uitzwenkbaar lcd-scherm. Kortom een prima camera in zijn prijsklasse, met de laatste technische ontwikkelingen, DIGIC 8 processor incluis.

Pluspunten

• Compact, krachtig, veel mogelijkheden
  • Kantelbaar scherm

Minpunten

• Beperkte mogelijkheden 4K filmen
  • Geen bescherming tegen water en stof
  • Batterijcapaciteit beperkt