Panasonic Lumix DMC-GX80 + LUMIX G VARIO 14-140mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-GX80 + LUMIX G VARIO 14-140mm zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hendrik-Jan 10-12-2019

Moeilijk maar duurzaam model

Ik heb de Panasonic gekocht als instapmodel na twijfel met de SonyA6000. Eén grote reden die me overhaalde om te gaan voor de Panasonic is de mogelijkheid om betaalbare lenzen aan te kopen voor een zeer goede prijskwaliteit. De Panasonic is geen gemakkelijk instapmodel, het vereist wel wat diepgang en opzoekwerk. Toch vind ik het persoonlijk een aanrader als je wil gaan voor een camera voor langere tijd. Een minpuntje vind ik persoonlijk dat de camera toch wel wat weegt (in vergelijking met eerder vermelde). Langs de andere kant is hij fijn compact om hem mee op reis te nemen. Touchscreen is zeker een meerwaarde. Evenals de beeldstabilisator in de lens.

Pluspunten

• Compact
  • Goedkopere lenzen

Minpunten

• Gewicht
  • Complex