Olympus OM-D E-M10 Mark II zilver - Reviews

Camera type
systeemcamera (body)
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus OM-D E-M10 Mark II zilver op Kieskeurig.be.

Mike 05-11-2018

Complexe camera met fantastische resultaten

Geschreven voor: Olympus OM-D E-M10 Mark II zilver

Als gewezen fanatiek spiegelreflex fotograaf eind 2016 overgestapt naar de systeemcamera. De lichtopbrengst is heel groot, de automaat maakt in het begin veel vreemde keuzes maar wanneer j hem een beetje onder de knie krijgt zijn de resultaten fantastisch. De films zijn echt helemaal geweldig.

Pluspunten

• heel veel mogelijkheden
  • snel scherp
  • prima lichtopbrengst
  • gewoon een superfijne camera

Minpunten

• Ingewikkeld in het gebruik
  • Vreet batterijen

Crissie 12-10-2016

Eisa award winner 2016 in de categorie systeemcamera's!

Geschreven voor: Olympus OM-D E-M10 Mark II zilver

Kwaliteit! Metalen behuizing; Compact; Kantelbare display; Viewfinder' Ingebouwde Flitser; 5-assige stabilisatie; Uitgebreide keuze aan belichting, scherpstelling, diafragma, tijdvoorkeuze, scene's, creatieve filters etc.
Kortom.......waarom op zoek naar een andere camera? Voor de (gevorderde) amateur (maar ook de beginnende) is dit de ideale camera! Grote keuze aan prachtige objectieven.
Dit alles heeft voor mij de doorslag gegeven om deze camera te kiezen en nogmaals: niets voor niets in deze categorie de Eisa Award Winner 2016!

Pluspunten

• Degelijkheid
  • Diversiteit
  • Hanteerbaarheid
  • Spatwater- en stofdicht
  • Uitwisselbare reeks objectieven