Olympus OM-D E-M10 Mark II + M.ZUIKO ED 14-42mm + M.ZUIKO ED 40‑150mm - Reviews

Camera type
systeemcamera (kit)
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

P. Laarman 03-01-2017

Moderne, digitale opvolger van mijn oude, vertrouwde OM-1

Ik heb de camera nu 2 weken en begin al aardig vertrouwd te raken met de vele functies en instellingen. Gelukkig zijn de meeste heel logisch te vinden. Alleen het manual scherpstellen is nog niet duidelijk. Met de 14-42 pancake groothoek zoom is de camera erg compact en makkelijk mee te nemen. De 40-150 tele zoom maakt het geheel compleet, meer heb je eigenlijk niet nodig. De informatie op het scherm is erg compleet en in combinatie met de twee knoppen voor tijd en diafragma is de camera eenvoudig en snel ingesteld. Tot nu toe ben ik erg tevreden.

Pluspunten

• compleet maar toch compact
  • viewer en kantelbaar scherm
  • instelknoppen voor tijd en diafragma
  • logische menu-indeling
  • duidelijke info op het aanraakscherm

Minpunten

• manual scherpstellen
  • pas op met je vingers voor de AF cel

Mariellen 19-05-2016

Geweldige kleine systeemcamera

Systeem camera kleiner en lichter als een spiegelreflex. Het gebruik vergt wel wat kennis, dit komt door de vele mogelijkheden/menu's van de camera. Schittrrende beelden/kleuren en snelheid. Hiervoor ook al bekend met olympus camera(ander model)

M van der Vorst 18-05-2017

Super camera

Mooie retro camera! Erg makkelijk te bedienen en uitgebreide mogelijkheden. Ik ben tot nu toe erg tevreden en zou de camera zeker aanraden.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Wifi
  • Bediening

Martijn 12-05-2017

Een camera voor iedereen

Een ideaal formaat iets groter dan een compact camera maar met veel meer opties. Ondanks alle mogelijke instellingen, is het ook mogelijk om mooie foto's te maken als je nog niet veel ervaring hebt met alle instellingen. Terwijl als je meer ervaring met fotograferen hebt deze camera ook voldoende mogelijkheden heeft. Voor ieder wat wils dus. Zelf ben ik bij Kamera Express goed geholpen bij het uitzoeken van deze camera.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Wifi
  • Ingebouwde flitser
  • Formaat

Minpunten

• Menu is wennen