Sony α ILCE-5100L bruin

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α ILCE-5100L bruin op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Hélène VH 17-02-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-5100L bruin

Ik ben enorm enorm blij met m'n nieuwe camera alpha 5100!!
De mogelijkheid om de foto's via WiFi door te sturen naar de gsm plus de functie om het scherm te draaien zodat m'n een selfie kan nemen, is gewoon de max. Ik heb deze camera gekocht om foto's als hobby te kunnen nemen en te leren van al de kleine kneepjes van het vak. Deze camera geeft me daar de 100% toegang toe. Hij is kwaliteitsvol met vele mogelijkheden en met de gebruiksvriendelijkheid om het overal mee naartoe te nemen in m'n tasje. Ik had niets beters kunnen inbeelden voor m'n stage in Vietnam.

Fransis28 09-02-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-5100L bruin

Zeer mooi en degelijk toestel!
Ligt super in de hand, en neemt prachtige foto's.
Handig is de "?" toets, bij twijfel legt deze perfect uit voor wat iets of een instelling doet.
Ook heel leuk is dat je foto's rechtstreeks op je smartphone kan overzetten.
Een aanrader voor als je niet overal je spiegelreflex wilt meesleuren, maar toch altijd zalig mooie foto's wilt!

Curd 27-01-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-5100L bruin

Een leuk alternatief op de grotere spiegelreflexcamera's zonder te moeten inboeten op kwaliteit. Perfect kerstcadeau voor mijn vrouw die niet graag met grote body en objectieven rondzeult.

Kroon61 27-11-2014

Een geweldig toestel!!!
Eenvoudig te bedienen en fantastische resultaten.
Oneindig veel uitbreidingsmogelijkheden met de verwisselbare lenzen.
Een absolute aanrader...