Sony Alpha A5100 Zwart + 16-50mm OSS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Alpha A5100 Zwart + 16-50mm OSS zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

V Boris 25-02-2015

Heel erg tevreden. Alleen lastig dat je niet in alle modi zelf je focus punt kan kiezen (sport modus bv)

Deltake 19-02-2015

Super en snel fototoestel.
Lopende beelden met autofocus en foto's in het donker zijn scherp.
Zeker een aanrader.

Lander Foquet 09-02-2015

Na het lezen van veel professionele reviews heb ik uiteindelijk voor dit fototoestel gekozen omwille van:
-grote sensor
-kleine afmeting en gewicht toestel
-uitgebreide toepassingen zoals timelapse, ND filter, ...
-snel delen via wifi
-zeer snelle autofocus
-lage prijs voor deze kwaliteit

de sony A5100 is een zeer kleine camera met de kwaliteit van een onhandige DSLR. Ik kan hem makkelijk meenemen op een fietstocht in een klein tasje om onderweg foto's te maken. Je kan apps installeren die je fotografie sterk kunnen verbeteren zoals Time-Lapse: http://youtu.be/_7bLNqQdGaQ
Woorden zeggen veel, maar foto's meer. Kijk gerust op mijn instagram-feed voor de laatste foto's gemaakt met dit kleine wonder: http://instagram.com/landerfoquet/

rob vreys 28-01-2015

mooi compact toestel, met overzichtelijke instellingen, nadeel het toestel ligt wel moeilijk in de hand, er mag wat meer grip aan zijn .

Rikken V. 13-01-2015

Onlangs overgestapt van een bridgetoestel naar een ILCE5100 .Het verschil was voor mij overweldigend .Het toestel geeft mij , als leek , de mogelijkheid om nagenoeg perfecte foto's te nemen zonder zelf complexe instellingen te moeten doen .Je kan ook diverse apps downloaden om op een makkelijke wijze bvb lichtspoorfoto's te maken . Een viewfinder ging op deze camera niet mistaan hebben , alsook een bevestiging voor externe flits .Groot voordeel t.o.v een spiegel-of bridgecamera is de kleine afmeting ,je neemt hem als eens sneller bij je als je de deur uitgaat .Al bij al een aankoop waar ik ongetwijfeld nog veel plezier zal aan beleven .