Sony α ILCE-6000Y zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α ILCE-6000Y zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,7

Ludo.mag1965 19-02-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-6000Y zwart

Fantastisch toestel, wij hebben dit gekocht ter vervanging van onze digitale reflex. Ongelooflijk hoe snel dit toestel is. Je hoeft geen moment meer te missen. Stelt heel snel scherp.
Zeer compact voor alle mogelijkheden dat dit toestel heeft!

TimV1974 01-09-2014
Geschreven voor: Sony α ILCE-6000Y zwart

Heel mooie foto´s voor zo een compacte camera. Ben echt onder de indruk! De menu´s en vooral de NFC en wifi instellingen zijn niet zo intuitief.

rudf 27-08-2014
Geschreven voor: Sony α ILCE-6000Y zwart

Mooie scherpe beelden; Auto+ is een zeer gemakkelijke modus; leuke special effects; snelle af; zeer licht zelfs met 55-210 lens.
Slechte handleiding.

robar 27-07-2014
Geschreven voor: Sony α ILCE-6000Y zwart

Eindelijk iets klein en goed in de hand liggend en niet meer sleuren met kilos foto matriaal . De eerste indrukken die ik nu heb zijn heel positief . Een klein minpuntje is wel het stroomverbruik . Ik vind dat wel een probleemje dat men moet oplossen met een reserve batterij. Ook vind ik spijtig dat het toestel gelverd word zonder een externe batterij lader .

Georges Vantournhout 06-07-2014
Geschreven voor: Sony α ILCE-6000Y zwart

Ik was op zoek naar een camera met degelijke kwaliteit voor familie- en reisfoto's. Recent kwam de Sony Systeemcamera A6000 op de markt met een APS-C-sensor voor detailopnames, een grotere snelheid van uitvoering en vel scherpstelpunten. Hij blijkt ook razendsnel te zijn. Het toestel blijft redelijk compact. De superscherpe Oled-zoeker en een verstelbaar Lcd-scherm zijn erg interessant. Daarbij komt nog dat de lens gewisseld kan worden wat nog meer creativiteit en zoombereik bezorgt. Naast een automatisch programma kan de camera volledig handmatig bedient worden. De eerste resultaten zijn fantastisch, maar er blijven nog vele opties om te leren kennen.

Philip Van Mechelen 24-06-2014
Geschreven voor: Sony α ILCE-6000Y zwart

Razendsnel en super in low light situaties.
Alleen de microfoon zou kwalitatief iets beter mogen zijn (rap last van windgeluid)