Canon EOS M + EF-M 18-55mm + 90EX zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M + EF-M 18-55mm + 90EX zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Glenn04 19-06-2014

Ik heb deze camera gekozen omdat ik kwaliteitsvolle foto's wil trekken met een toestel dat handig is om mee te nemen.

Ik heb ondertussen gemerkt dat dit het geval is. Ik merk een duidelijk verschil in kwaliteit van foto's in vergelijking met een compactcamera. Tijdens een citytrip was het toestel handig van grootte om mee te nemen. Het toestel voelt ook heel degelijk aan.

Het touchscreen werkt goed, waardoor de camera gemakkelijk kan worden bediend. De camera stelt scherp op de plek die je aanduidt op het scherm. Een leuke optie is dat de camera focust en automatisch een foto maakt nadat je het touchscreen aanraakt. Het scrollen door foto's via het scherm is ook handig.

Op dit fototoestel stond reeds de nieuwe firmware, waardoor ik geen last heb van de autofocus. In donkere ruimtes gaat dit soms wel langzaam, maar dat is misschien niet vreemd.

Ik ben m.a.w. zeer tevreden over dit toestel.

Koenplessers 18-06-2014

Zeer tevreden.