Teufel Columa 300 Mk2 5.1 Set L - Reviews

5.1
Aanbevolen max. vermogen
Actieve subwoofer

Joad1973 19-03-2014 Product paar dagen in bezit

Gisteren de Teufel Columa 300 Mk2 "5.1 Set L binnen gekregen. Eerst alles heel voorzichtig uitgepakt, stel je voor dat de speakers niet klinken. Dan moeten we ze terug sturen. Waren heel erg benieuwd hoe ze zouden klinken in combinatie met onze Marantz NR1501.

We hebben verschillende muziek en films geprobeerd, maar wat een voortreffelijk geluid zit erin zo vol en zuiver. Je merkt nu gewoon dat er veel meer in de Marantz zit dan er eerst uit kwam. Over de duurzaamheid kunnen we nog weinig vertellen. Maar volgens mij zit dat ook wel goed.

ms_stolp 24-03-2013 Product maand in bezit

Sinds enige weken heb ik de Teufel Columa 300 MK2 L in huis.
Het bestel en lever proces is super geregeld voor Teufel. Besteld op dinsdagavond en donderdag middag afgeleverd. Keurig verpakt in stevige dozen. Geen beschadigingen niets! Super!

Na het uitpakken moest ik alleen de voetjes onder de speaker te schroeven, kabels aansluiten en klaar!

Na een paar dagen de speakers te hebben laten inspelen moet ik zeggen dat de speakers goed klinken. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon echt heel goed te noemen. Eerlijk is eerlijk door het concept leunt de set redelijk om de subwoofer voor de laagweergave. Maar dat doet elke soortgelijke set (lees: niet fullrange speakersset). Ik had hiervoor een bose setje. Ik kan vertellen dat deze Teufel set in alle opzichten de Bose eruit blaast!
Qua geluid als ook qua afwerking. Echt een aanrader!

edeurl 20-03-2013 Product maand in bezit

Aller eerst had ik LT® 2 Mk2 "5.1-Set L" besteld . Wat een geweldig mooi vol geluid . Alleen was het iets te veel voor mij woonkamer . Dus heb ik terug gestuurd voor de columa 300 mk 5.1 . Dat terug sturen ging prima , de juiste datum door gegeven dat ze op kunnen halen , week later mij geld terug . In de tussen tijd columa 300 binnen, ook geweldig mooi geluid . Verrassend goed geluid uit, de wat smallere zuilen ,vergeleken LT 2 mk.

Geluidskwaliteit was gewoon fantastisch goed . Beter dan harman kardon , naar mij mening.

Design is vind ik erg mooi .

Duurzaamheid , ziet er goed en stevig in elkaar .