Yamaha YST-SW012 subwoofer / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Yamaha YST-SW012 subwoofer / zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Largamelion 24-01-2013

Enkele weken in gebruik in combinatie met de Yamaha RX-V473. Ik heb weinig om hem mee te vergelijken, maar voor mij voldoet ie zeker. Heb nog niet getest hoe luid hij gaat, maar voor films en muziek klinkt hij zeer goed.

Voor design heb ik 1 sterretje minder genomen omdat de afwerking van het gat aan de zijkant grijs is terwijl de rest van de woofer zwart is. Enige 'minpuntje' dat ik dusver heb gevonden.

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, daarvoor heb ik 'm nog niet lang genoeg in gebruik. Helaas verplicht Kieskeurig mij om dit te beoordelen dus heb ik maar 10 gekozen, zodat de score hoog blijft. Indien hij toch defect gaat op korte termijn, zal ik dit wijzigen.

Vrijdagmiddag besteld bij Bobshop.nl en zaterdagmorgen al geleverd, super service!