Sonos Sub - Reviews

Ruud Kruithof 01-12-2016 Product paar weken in bezit

Waanzinnig geluid en aanvulling op de Sonos Playbar

Ik was al een tijd in het bezit van de Sonos PlayBar maar ik miste hierin een vol basgeluid. Na lang wikken en wegen want het is geen goedkope sub toch besloten om de sub aan te schaffen.

Na wat testen in de winkel, zodat ik ook een goed idee had hoe de combinatie klonk, de sub gekocht.

Installatie is, zoals alles van Sonos, een fluitje van een cent.

De sub geeft je geluid uit de playbar een mooie volle klank.
Het geluid van de tv is stukken beter geworden qua dialoog maar de grootste verbetering hoor je toch wel bij muziek. Of het nou harde house is of ouderwetse disco, de bas is geweldig.

Sommige reviews schrijven dat de bas erg dominant is, echter de instellingen van de sub zijn goed te regelen waardoor je de sub wat minder hard kan instellen. Uiteindelijk zal je opstelling thuis bepalen hoe je dit het beste kunt zetten.

Pluspunten

• Geluid
  • Eenvoudig aan te sluiten

Minpunten

• Duur, maar na 2 minuten luisteren is dat vergeten

TvD1963 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

Sonos Sub gekocht bij de BCC

Als aanvulling op mijn bestaande Sonos playbar en play 1's de sub van sonos aangeschaft.
Ben al meer als 10 jaar fan van Sonos.
En ook deze sub voldoet weer volledig aan mijn verwachtingen, makkelijk te installeren en dus direct genieten van het super strakke geluid.
van mij een dikke 10 voor Sonos

thies 02-08-2016 Product kwartaal in bezit

sonos sub woefer

Ik heb de sonos sub samen met de sonos play 1 en de sonos playbar gekocht voor een 5.1 geluid en dat is goed uitgepakt ..prima geluid

Banier 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

sub woofer

Sonos Sub:een geweldige sound, zeker in combinatie met de Sonos playbar. Je tv geluid knapt er behoorlijk van op. Jarenlang een B&O met surround gehad maar dit is beter.
bij Platte Tv gekocht en geinstalleerd.

nicky 24-10-2015 Product paar dagen in bezit

playbar gekocht en de subwoofer, wil je ruzie met de buren? goeie aankoop dan! Het liefst woonde ik vrijstaand zodat ik echt kon genieten!!

sphyrnidus 21-03-2015 Product maand in bezit

Samen met de sonos playbar gekocht. De play3's erbij voor de surround had ik al in huis. De sub geeft een mooie volle bas. Hij staat een meter uit de hoek in de kamer. Ik ben er zeer tevreden mee.