Philips Azur GC487002 - Reviews

stoom
Kleuren
grijs, zwart

Bassline 05-08-2013 Product paar dagen in bezit

Na verschillende sites te hebben geraadpleegd dit strijkijzer gekocht. Uitgepakt en blijkt het vulklepje niet of nauwelijks te sluiten. Klepje blijft openveren, of floept bij het minste open. Voor zo'n relatief duur strijkijzer mag dat m.i. niet. Teruggebracht en wat blijkt: t is chronisch, ook goedkopere modellen hebben een dergelijk klepje dat nauwelijks sluit. Het is uiteindelijk helaas toch geen Philips strijkijzer geworden

Dienke 59 27-12-2012 Product paar weken in bezit

Door mijn dochter Gekocht bij BCC zelf afgehaald.Werd daar goed geholpen medewerker BCC erg vriendelijk en gaf goede uitleg.Ben zelf zeer te vreden met het strijkijzer. Strijkt als een tierelier.Het gaat ook sneller dan met mijn oude tefal strijkijzer die vaak ook met het strijken lekte.
Zoals in meerdere reviews beschreven staat: de knop voor het Deep Steam System zit op een zodanige plaats dat je het systeem bij het vastpakken van het ijzer per ongeluk aan kunt zetten.Dat is een min puntje.Maar er zit wel een mooi lang snoer aan

Mijnders 29-07-2012 Product paar weken in bezit

Ik heb dit strijkijzer nu enkele weken en ben erg tevreden. Strijkt soepel, vooral ook dikke stoffen (jeans) en 100% kantoenen stoffen(lakens, overhemden, enz.). Dit mede door de speciale knop voor extra fijne stoom. Pluspunt is vooral de smalle punt, waardoor je makkelijk tussen plooien kunt strijken en langs naden en randjes.
Klein minpunt vind ik de kleurstelling, waardoor de stoomaanduiding en de warmtestand niet altijd duidelijk te lezen zijn. Ander minpuntje vind ik de plaats van het knopje waarmee je de zgn. deepsteam kunt instellen; ik druk dit knopje regelmatig per abuis in (maar dit kan ook liggen aan de manier waarop ik het strijkijzer vasthoudt).
Hiervoor had ik een soortgelijk, ouder type Phillips stooomstrijkijzer. Deze nieuwe is even zwaar (1600 gr.).

damen011 20-03-2012 Product paar dagen in bezit

Fantastisch strijkijzer. Hiervoor had ik ook een Philips Azur. Ideaal met het extra knopje voor extra fijne, diepe stoom. Ja, de stoom is heet, maar even voor de duidelijkheid: stoom is altijd heet, anders zou het niet werken en MIST heten. Ook ideaal: als je hem niet gebruikt en om wat voor reden dan ook vergeet uit te zetten: beveiliging: schakelt automatisch uit: ideaal! Strijkzool: soepel en glad

m. witteman 25-10-2011 Product paar dagen in bezit

4,3
Ik kocht dit strijkijzer via ING rentepunten en dacht een goed product te kopen. Het ziet er mooi uit. Dat is het misschien wel, maar voor mij is het strijkijzer veel te zwaar, ook kan ik de temperatuur niet goed zien, vanwege het donkere vlak op een donker vlak. Het is misschien een mooi en degelijk apparaat, maar voor senioren niet aan te raden.
Het snoer is wel fijn omdat het redelijk lang is.

ChrisVergelijk 09-02-2011 Product paar weken in bezit

Een fantastisch strijkijzer.
Ik heb een oude philips en ik twijfelde of ik er nog wel 1 wilde, maar deze is echt heel goed.
Hij ziet er gelikt uit, strijkt lekker snel, is goed van gewicht, stoomt perfect en heeft een goede glijplaat. Het snoer is lang genoeg en de vulling gaat lekker snel en eenvoudig.
Ik hoop dat hij nog jaren meegaat!

Marianne Lanenga 31-12-2010 Product paar dagen in bezit

Gisteren nieuw strijkijzer gekocht. Had ik eerder moeten doen. Wat een verschil met mijn ouwetje (toch ook een Philips).
Door z'n gewicht glijdt hij soepel over de stof, zonder dat ik hard hoef te drukken. Hij is gemakkelijk te bedienen, met name het vullen van het waterreservoir (extra groot) is sterk verbeterd. En dan het Ionic Deep Steam System. Ik dacht dat het een mooie, maar nietszeggende reclamekreet zou zijn. Maar niets is minder waar. Het is een fantastische aanvulling en het werkt echt. Diepe vouwen strijk je er moeiteloos uit.
Aandachtspunt voor de fabricant: de knop voor het Deep Steam System zit op een zodanige plaats dat je het systeem bij het vastpakken van het ijzer per ongeluk aan kunt zetten. Dat kan overigens geen kwaad.
De GC4870 is een aanrader.

mama58 16-12-2010 Product paar weken in bezit

Ik kocht dit strijkijzer omdat mijn dochter al jaren met een Philips Azur strijkt. Haar strijkijzer vindt ik prima, dus zo een wilde ik er ook wel. Dus kocht ik dit nieuwste type.
Strijken doet ie ook prima MAAR hij is ZO ZWAAR!
Ik kocht hem via internet en dan krijg je allerlei specificaties te zien, het gewicht echter niet.
Ik had me ook nooit gerealiseerd dat daar zoveel verschil in zou kunnen zitten!
Het strijkijzer is zo zwaar dat ik hem eigenlijk met twee handen moet optillen.
Ik zou hem aan niemand aanbevelen.