Philips Azur GC4860

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4860 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,3

Caroline_be 07-11-2012
Geschreven voor: Philips Azur GC4860

Ik had vroeger een Braun en die voelde heel stevig aan. Na vele beoordelingen gelezen te hebben merkte ik dat iedereen tevreden is over de zool die erg vlotjes over alles glijdt. Dat moet ik beamen. Ook is het stomen erg goed. Dus véél beter dan m'n Braun. Ik was wél teleurgesteld toen ik de doos opende en merkte dat alles er erg plastiekerig uitziet. Dus qua degelijkheid heb ik echt een vraagteken:-( De knopjes die dienen voor een stoomstoot of een beetje water zitten er precies aan de losse kant in en voelen echt heel goedkoop aan. K moet wel zeggen dat ik m'n Braun 10 jaar had en ik zag dat ik er toen evenveel voor betaald had dan m'n nieuwe Philips...dus tja...als ze een toestel willen maken voor een redelijke prijs en ze passen nieuwe technologieen toe dan moeten ze op iets anders besparen (denk ik dan...)

Kenv.barB 18-01-2015

Beste Caroline_be,
Ik vroeg me af of het toestel ook een hels gorgelend geluid maakt wanneer je het rechtop zet tussen het strijken in?
Ik heb net een toestel GC4850 gekocht en kan dat geluid echt niet aanhoren. Hopelijk kan ik hem nog ruilen. Misschien wel voor de GC4860?
Mijn vorige toestel was ook een Phillips en deze had dat probleem niet! Ik was erg tevreden over de coating van de strijkzool die buiten het goed glijden over de stof ook extreem krasvrij is. daarom wil ik nog steeds een Phillips.
Ik begrijp dat je twijfelt aan de kwaliteit want de knopjes en de sluiting van de machine voelen inderdaad erg ondegelijk en plastiekerig aan zoals jij het omschreef. Bij mijn vorige toestel is dat goed meegevallen. Bij het net gekochte heb ik ook die twijfel. Nu zeker na dat onaavaardbare geluid.
De enige reden waarom ik nu een nieuw toestel heb moeten kopen is omdat ik het een aantal keer goed
heb laten vallen.
Dus eigen schuld dikke bult denk ik dan.
Hopelijk vind ik het juiste Phillips stoomstrijkijzer...

Alvast bedankt voor je reactie

Caroline_be 19-01-2015

Beste, ik heb dit toestel ondertussen niet meer. Mijn schoonmoeder had een ander nodig en doordat ik het mijne nog maar goed en wel had heb ik het doorverkocht aan haar. Ondertussen is zij al overleden en doet iemand de strijk ermee (ik weet niet hoe het toestel ondertussen werkt...). Ikzelf heb dan nadien het "mannenstrijkijzer" gekocht in de zwarte box:-) K ben daar erg tevreden over. Jammer genoeg kan ik je dus niet helpen met méér info aangaande m'n vorige:-(