Philips Azur GC 4850

Tefal ULTRAGLISS 4 PROTECT FV4971

Tefal ULTRAGLISS 4 PROTECT FV4971 Best Reviewed jan 2017
7,8 (11)

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,4

• Slecht
  • Slecht

Akooistra 31-10-2015

Strijkt soepel weg

Het strijkijzer ligt prettig in de hand en is licht in gewicht.
Bijvullen en legen gaat makkelijk.
Het apparaat is snel warm en te gebruiken.
Kleding wordt snel gestreken.

jvmaantje 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

3,7
Dit apparaat gekocht, omdat het in 2013 als beste koop is bestempeld door de consumentenbond. Wat een miskoop! Het strijkijzer is veel te zwaar, glijdt niet goed en maakt veel lawaai (hij blijft pruttelen en stomen als je hem rechtop zet).
Ik heb hem direct teruggestuurd en ga toch weer een Tefal bestellen.

1bernadette 20-02-2014 Product half jaar in bezit

4,7
Strijkijzer kappot binnen 1/2 jaar. Super stroef contact met Philips service centrum, die afspraak niet nakomen.

anneke65 06-02-2014

Wat een fijn strijkijzer!

Strijken is iets wat gebeuren moet. Ik strijk al 30 jaar de overhemden van mijn man en verder ook veel kleding van de rest van het gezin. Het was iets wat moest zeg maar! Nu ik 1x met mijn nieuwe strijkijzer heb gestreken denk ik, dit apparaat had ik jaren eerder moeten hebben! Deze is echt vele malen beter dan de vorige strijkijzers!

Wasbaas 23-06-2013

prima strijkijzer, kwetsbare zoolplaat

Jammer dat de SteamGlide-zoolplaat al binnen 3 maanden krasjes vertoont en stroever gaat glijden (bij normaal gebruik!). Verder doet hij alles wat je mag verwachten.

merwe 21-06-2013 Product paar dagen in bezit

wat een onding!
Hij maakt een geweldig kabaal en hij strijkt verschrikkelijk stroef. Je moet echt duwen!! Alles ziet er ook veel minder degelijk uit als van de Tefal die ik gewend was; heb dus maar gauw weer een Tefal besteld!

Maria W 17-04-2012 Product paar weken in bezit

5,3
Besloot weer een Philips Azur te kopen, was tevreden over de vorige. Wat schetst echter mijn verbazing: dit apparaat kan niet op zijn achterkant (verticaal) worden neergezet. Het kan wel, maar hij maakt dan een hels pruttelend kabaal. Bij navraag bleek het de bedoeling dat hij steeds horizontaal wordt geplaatst tussen het strijken door. Het had te maken met de plaatsing van de boiler en zij konden mij niet zeggen welke apparaten dit probleem niet hadden. Niet kopen!

Mb88 15-11-2011

fijn product

Hiervoor heb ik een strijkijzer van Tefal gehad. Ik vond dit niet gebruiksvriendelijk, omdat het een 'log' apparaat was. Ook vond ik de punt niet fijn, want ik kon niet makkelijk langs knopen heen. Het strijkijzer van Philips heeft een fijne punt wat het makkelijk maakt om hoekjes mee te nemen en ik strijk ook makkelijk langs de knopen heen.
Al met al met al ben ik dus zeer tevreden!