Philips GC4563

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4563 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tommeke.ver 07-01-2019

topproduct

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik heb de oude Philips vervangen voor dit model en ik ben positief verbaasd. Hij warmt op als een gek. Gigantisch vermogen. Mooi ontwerp.
Nadeel is de opening/klep voor waterreservoir - hel moeilijk om het te vullen. Het waterreservoir is groot maar tegelijkertijd moet het vaak worden bijgevuld.
Het beste strijkijzer dat ik in mijn hand had en ik wil geen ander. Ik raad dit product aan.

Roodkapje12 07-01-2019

Als strijken een plezier wordt

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik kreeg dit product toegestuurd om te testen. 'Hopla, het zoveelste strijkijzer' dacht ik bij mezelf. Maar ik was aangenaam verrast. Het ijzer ligt makkelijk in de hand, weegt niet zwaar en glijdt bijna vanzelf over je kleding. Enige minpuntje voor mij is dat het snoer eerder aan de korte kant is. Verder zou ik dit artikel zeker aanraden!

Pluspunten

• ligt makkelijk in de hand
  • niet zwaar

Minpunten

• kort snoer

Lindsay Bruynseels 02-01-2019

Grote stoomkracht ligt goed in de hand

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik heb dit toestel gekocht om niet telkens de stoomgenerator boven te moeten halen maar het is zo fijn in gebruik dat ik het niet enkel neem om snel tussendoor te strijken maar ook om een hele mand weg te werken.

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Snel startensklaar
  • Ligt goed in de hand

versavel 02-01-2019

Kwaliteitsvol strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik heb het toestel nu enkele weken en heb hier zeer goede ervaringen mee.
Mijn vorig toestel was met een stoomgenerator, het handige daaraan was dat het water niet snel moest aangevuld worden. Dit toestel overleefd een strijkbeurt niet met de grootte van zijn reservoir. Positief is wel dat het opvullen zeer gemakkelijk en vlot gaat. Een ander pluspunt dat hier aan verbonden is, is dat het toestel snel gebruiksklaar is eens aangezet.
Je ziet en voelt dat dit toestel kwaliteit is. Het is redelijk zwaar maar went snel en geeft waarschijnlijk mede hierdoor goede resultaten. Ik merk een absoluut verschil met mijn vorig toestel in zake het gemak waarmee je kreuken in je kleding doet verdwijnen.
Als laatste voel ik me enorm veilig met het automatisch uitschakelen zodat er nooit gevaar kan zijn met een toestel dat aan blijft staan.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruikgemak
  • Snel gebruiksklaar
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Reservoir overleefd volle strijkmand niet

StefB 30-12-2018

Geen kreuken meer te bespeuren

Geschreven voor: Philips GC4563

Paars is mijn lievelingskleur, maar ik weet het, schoonheid is niet alles!
Toch is dit naast een mooi ook een zeer degelijk toestel.
Het warmt snel op, het waterreservoir is voor mij groot genoeg en het is vlot in gebruik. Kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Daarnaast bezig dit toestel ook een knop waarmee je kan instellen welk materiaal je gaat strijken, wat het strijken nog vlotter doet gaan.
Dit strijkijzer is ook gemakkelijk te onderhouden en op te bergen.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Mooi design
  • Voldoende groot waterreservoir
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Lekt soms wat water

KarenKoen 28-12-2018

mooi, nauwkeurig maar iets te zwaar

Geschreven voor: Philips GC4563

Bij het uitpakken viel de kleur en het design direct in de smaak. Op zich natuurlijk niet zo belangrijk maar het maakt het strijken toch weer een tikkeltje leuker ;o) De lengte van het snoer vind ik prima en ook het waterreservoir is groot genoeg voor mijn berg strijk. Wat ik ook handig vind is het spitse puntje waarmee je makkelijk tussen de knoopjes van hemdjes kan komen. Enige minpunt is dat het strijkijzer net een beetje te zwaar is. Al bij al tevreden klant dus!

Pluspunten

• design en kleur
  • lengte snoer
  • inhoud waterreservoir
  • opwarmtijd

Minpunten

• iets te zwaar

Lindy 27-12-2018

Gebruiksvriendelijk product

Geschreven voor: Philips GC4563

Ik ben zeer tevreden. Het strijkijzer ligt goed in de hand en werkt vlot. De strijk is mooi glad. En het strijken gaat snel. Het lange snoer is zeker een pluspunt.

Mariavan 27-12-2018

Mooi en handig toestel

Geschreven voor: Philips GC4563

Het toestel heeft een heel mooi design en de kleur is ook super mooi. Het is een handig toestel, glijdt makkelijk over de kledij. Mijn vorig toestel was een bosh en als ik eerlijk ben is dit toestel vele malen beter.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • doet wat het moet

Minpunten

• het is aan de zware kant

candlelight1 21-12-2018

toffe kleur en doet wat moet

Geschreven voor: Philips GC4563

ik ben overtuigd van dit strijkijzer. Zelfs bij het eerste gebruik zag ik een duidelijke verbetering tov mijn voormalig strijkijzer. Ik moet sommige kledingstukken zelfs niet aan 2 zijden strijken om een mooi resultaat te bekomen. Hij ligt iets moeilijker in de hand doordat het een groot handvat is maar de strijkprestaties zijn echt wel goed om dit door de vingers te zien. ik zou dit strijkijzer onmiddellijk opnieuw aanschaffen.

Pluspunten

• toffe kleur
  • ecomodus
  • goede strijkprestaties
  • lange kabel
  • gemakkelijk water bijvoegen

Minpunten

• druk op de hand door groot handvat

Saskia L 20-12-2018

Prijs/kwaliteit een echte aanrader!

Geschreven voor: Philips GC4563

De Philips Azur verrast aangenaam! Het toestel wordt zeer snel warm en is makkelijk hanteerbaar. Geen gesleur met waterreservoirs van stoomgeneratoren, toch een zeer sterke stoomkracht. Het waterreservoir is zelfs voldoende groot om één volledige week strijk van een persoon te strijken zonder bij te vullen. De snelheid en precisie waarmee plooien worden glad gestreken is verbazingwekkend. Echt een aanrader voor een vlotte strijk van allerhande materialen. Je kan ook de warmte aanpassen met een specifieke knop, afhankelijk van het materiaal dat je strijkt. Het toestel is eenvoudig en intuïtief in gebruik, blijft ook makkelijk staan op de strijkplank. Conclusie: prijs/kwaliteit is dit een zeer voordelig en kwalitatief toestel. Enig minpuntje: het toestel lekt soms een beetje water.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik
  • Licht hanteerbaar
  • Snel warm
  • sterke stoomkracht

Minpunten

• lekt een beetje

jill168 20-12-2018

goed en gemakkelijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

mooi design, veel handige functies, strijken wordt gemakkelijk met dit strijkijzer. Gaat vlot over de kleding zonder kreuken

Pluspunten

• mooi design
  • gemakkelijk in gebruik
  • veel functies

Hans9032 18-12-2018

Prima stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Dit strijkijze beschikt over voldoende stoomkracht en heeft een goede vormgeving van de zool. Ook de voorziening tegen kalk is zeer handig uitgewerkt.
Aanrader !

Pluspunten

• Goede vormgeving van de zool
  • Voorziening tegen kalk
  • Voldoende stoom

Minpunten

• Voelt redelijk zwaar aan

Romike1982 18-12-2018

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Dit strijkijzer heeft mijn verwachtingen overtroffen, het ligt heel goed in de hand, is wel aan de zwaardere kant. Kledij is kreukvrij, ook heel leuk dat je met een sproeiertje kan spuiten op de kreuken. Het strijkijzer glijdt ook gemakkelijk over verschillende soorten stoffen. Het waterreservoir is snel leeg dus moet vaak bijgevuld worden als je veel moet strijken.

Pluspunten

• Mooi design
  • Makkelijk in de hand
  • Kalkreservoir gemakkelijk te ledigen

Minpunten

• Zwaar strijkijzer
  • Waterreservoir snel leeg

Adweert 18-12-2018

Top strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4563

Het is een zeer goede kwaliteit, het is handig in het gebruik wordt snel warm. Makkelijk bij te vullen

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Snel warm
  • Veel voor weinig

Minpunten

• Misschien ietsjes te zwaar