Philips Azur GC4543

Type
stoom
Kleuren
paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4543 op Kieskeurig.be.

8,9

Crazyheidi13 28-12-2018

Prima maar niet bijzonder

Prima stijkijzer.
Hij doet wat ie moet doen, maar mijn oude zeer goedkope strijkijzer werkte niet minder goed.
Hij ziet er mooi uit, is makkelijk te bedienen en alles wijst voor zich.
Maar voor dit geld zou ik meer verwachten.

Irisssie 22-12-2018

Beste strijkijzer ooit!!

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Heel fijn strijkijzer, als ik dit eerder had geweten, dat het verschil in strijkijzers zo groot is had ik mijn oude al veel eerder vervangen voor deze. Hij glijdt over echt over het wasgoed, kreukels zijn er zo uit nog nooit zo snel klaar geweest met mijn strijk en hij ziet er ook nog is supermooi uit! Heel tevreden en mocht je twijfelen deze te willen aanschaffen DOEN!!!!

Pluspunten

• Snel
  • Kreukels zijn er zo uit

CYP2018 21-12-2018

Gemak dient de mens

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Ik merkte meteen dat het strijkijzer groter is dan mijn voorgaande, een beetje zwaarder, het ontwerp is vergelijkbaar, maar uitstekende prestaties biedt.
Tot nu toe heb ik alles goed kunnen strijken: de overhemden en shirts van mijn man, mijn zijden en linnen blouses en de kleding van de kinderen.
Alles kan gestreken worden met een aanpassing naar de juiste stand.
De stoomproductie is uitstekend. Ik heb het gevoel dat ik sneller strijk, omdat de kreukels en vouwen veel sneller gladgestreken zijn dan met mijn oude.
Het vullen van de watertank gaat veel beter, het vulgat is groter en ik zie sneller wanneer de max wordt bereikt.
Ook druppelt het strijkijzer niet echt. Kalkverwijdering is eenvoudig.
De bediening gaat vrij soepel en goed en het strijkijzer straalt vrij hoge kwaliteit uit.
Het maakt het strijken allemaal een stuk makkelijker. Ik mocht dit exemplaar testen.

Pluspunten

• resultaat
  • gemak
  • bediening
  • goede stoomfunctie

Anoniem 09-10-2019

Geweldig stoomstrijkijzer met uniek kalksysteem

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Mijn ervaring met de Philips Azur stoomstrijkijzer zijn geweldig, dankzij zijn geraffineerde zoolplaat vlieg je door je strijkgoed heen, ook het kalksysteem is erg gemakkelijk en duurzaam waardoor deze strijkijzer gegarandeerd vele jaren mee zal gaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Josee 05-10-2019

Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Ik vind het een goeie strijkbout.Hij ligt ook goed in de hand.En het strijken gaat ook heel snel.Hij is snel op de goede temperatuur [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HAValk 05-10-2019

Top strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Ik ben echt super tevreden met dit strijkijzer. Met de gladde zoolplaat is het alsof je over de kleding zweeft. Samen met de krachtige stoomstoot is de strijk zo gedaan. De handige stekker maakt alles compleet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Van de Hoef 03-10-2019

Praktisch stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Een heel praktisch stoomstrijkijzer die goed wendbaar is. Het is wel een wat zwaarder strijkijzer, maar dat heeft ook gelijk z´n voordelen. Het bijvullen van water verloopt zonder knoeien. Handig dat er een lus aan de stekker zit zodat je deze er makkelijk uit kunt trekken.

Het strijkijzer is snel op temperatuur en maakt het strijken tot een minder nare klus. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CarlaJan 30-09-2019

Echt aan te raden!

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Hiervoor had ik al een oude Philips Azur. Wat een verschil!
De opwarm en afkoeltijd is zo kort! Inpluggen en strijken maar.
De zoolplaat glijdt moeiteloos over alle stoffen, heel fijn.
Verder is het gewicht en de verdeling daarvan helemaal goed.
Ik kan niet meer terug! Dikke 5 sterren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jesszy91 28-09-2019

Geweldig strijkijzer!!

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Fijn handzaam strijkijzer wat eenvoudig in gebruik is. Is wat zwaar, maar omdat het strijkijzer zo fijn in de hand ligt en soepel in de hand ligt, heb je hier geen last van. Het strijkijzer heeft verschillende standen voor soorten stof en het kalkreservoir is ideaal! Ik kwam er nu pas achter wat voor oud strijkapparaat ik eigenlijk had! Het strijkijzer geeft een flinke stoomboost en daardoor verdwijnen de kreukels eenvoudig. Ik ben er enorm tevreden over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Cootje 28-09-2019

het product is prima!

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Het is een prima product. Strijken is makkelijker, gaat sneller door de gladde zool en de krachtige stoomstoot. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vera M. 25-09-2019

Fijnste strijkijzer tot nu toe

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Strijkijzer nu twee weken in gebruik en de strijk is sneller klaar. Apparaat is snel warm en de kreukels verdwijnen gemakkelijk, vooral bij overhemden is dit een uitkomst. Speciale kalkverwijderaar is ook een pluspunt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-09-2019

Super apparaat voor t geld

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

met de Philips Azur Stoomstrijkijzer GC4542/40 heb je een kwalitatief goed strijkijzer in huis, makkelijk in gebruik en comfortabel in je hand.
Dankzij de steamglide plus zool, vlieg je over jouw wasgoed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 24-09-2019

zeer fijn stroomstrijkijzer met optimaal resultaat

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Ik ben zeer tevreden over het gebruik van het stroomstrijkijzer. Hij is snel warm, geeft genoeg stoom en zorgt daardoor voor snel resultaat! Zowel voor kleine als grote strijkbeurten heel handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

CreaCookerd 23-09-2019

Snel warm en krachtige stoomstoot

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel warm en gladde zool. Lekt niet.
Ik ben er heel tevreden over [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-09-2019

Veelzijdig strijkijzer, uitstekend strijkresultaat

- Duidelijke instructie
- Goede vorm zoolplaat, punt zorgt voor goed strijkbereik, ook in moeilijke hoekjes
- Licht en gemakkelijk in gebruik
- Kalkverwijdersysteem werkt eenvoudig (en zal op de lange termijn vast zorgen voor betere duurzaamheid)
- Het strijkresultaat is écht uitstekend zonder veel moeite
- Het strijkijzer warmt snel op
- Het waterreservoir is gemakkelijk bij te vullen en te legen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hermans123 22-09-2019

Eenvoudige en functioneel stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Fijn strijkijzer dat eenvoudig in het gebruik is. Door de scherpe punt aan de voorzijde zijn zelfs de lastige hoekjes bereikbaar. De zoolplaat glijdt soepel over de kledingstukken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Fae1992 20-09-2019

Super product voor fijne prijs

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Uitstekend product. Simpel in gebruik en doet wat het moet doen, zonder enige moeite. Gewicht vind ik persoonlijk prettig, niet te zwaar maar ook niet te licht. Zool glijdt uitstekend over alle materialen en de kalkverzamelaar werkt prima en is makkelijk te reinigen.

Verder is het product ook wendbaar vanwege de kabelaansluiting, ideaal! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sandran 18-09-2019

Krachtige stroomstoot haalt alle kreukels weg!

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Het strijkijzer is zeer gemakkelijk in gebruik. Het wiel waarmee dingen als temperatuur kan worden ingesteld (aan de hand van te strijken materiaal/product) is makkelijk te bedienen en duidelijk.
Door middel van een lampje wordt aangegeven wanneer het strijkijzer op temperatuur is.
Aangeraden wordt wel om ook dan pas het strijkijzer te gebruiken, omdat het water goed opgewarmd moet worden om stroom te kunnen genereren - als je het strijkijzer gebruik wanneer deze niet volledig op temperatuur is kan deze wat water 'lekken'.

Het reservoir voor (strijk) water is gemakkelijk te vullen door een grote opening en het reservoir is groot genoeg voor een flinke stapel strijkgoed.
Deze dient wel sneller bijgevuld te worden dan de gemiddelde strijkijzer, omdat er dus een aanzienlijke hoeveelheid stoom wordt gegenereerd.

Door middel van de krachtige stroomstoot is het heel gemakkelijk om ernstige kreukels in stugge materialen (als theedoeken etc) glad te strijken.

Mogelijk nadeel: het strijkijzer is vrij zwaar en groter dan het gemiddelde strijkijzer, staat hierdoor niet altijd stabiel in de 'inkeping' van je strijkplank. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Poppelaars 17-09-2019

Fijne strijkijzer!

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

Sinds kort in het bezit van deze stoomstrijkijzer. Het is een gebruiksvriendelijk apparaat! Ligt prettig in de hand.
Water vullen via de opening aan de voorkant. Ik vind de opening groot genoeg om zonder morsen water in het strijkijzer te krijgen.
De warmte instellen gaat makkelijk met de draaischijf. Het strijkijzer wordt snel warm. Wel moest ik wennen aan de temperatuur, dit strijkijzer wordt warmer dan mijn vorige.
Tijdens het strijken gebruik ik regelmatig de stoomstoot. Dit geeft de kleding net voldoende vochtigheid om de vouwen eruit te krijgen. De eco-stand heb ik nog niet gebruikt.
Dit strijkijzer heeft een antikalksysteem; een soort opvangbakje waardoor er geen kalk in je strijkijzer gaat zitten. Na een aantal keer gebruikt te hebben, zit er een beetje kalk in het bakje. Het systeem lijkt dus goed te werken. Hoe dit op lange termijn is, weet ik nog niet.
Samengevat: ik ben tevreden over dit strijkijzer! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paultje75 17-09-2019

Krachtige, lichtgewicht stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4543

De strijkijzer is snel op temperatuur, geeft bij katoen en linnen veel stoom en met de krachtige stoomstoot kan je snel en kreukloos strijken. Ook is hij snel op de juiste temperatuur als je van katoen naar synthetisch gaat, waardoor je niet lang hoeft te wachten om verder te kunnen strijken. Het kalkreservoir is snel te verwijderen en schoon te maken en de strijkijzer voelt niet zwaar aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]