Philips GC3672

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC3672 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

CelineDN 03-07-2018

Handig en licht

Geschreven voor: Philips GC3672

strijkijzer heeft een mooi design en fris kleurtje. Erg licht ook waardoor het makkelijk hanteerbaar is.
Het warmt erg snel op, maar koelt ook snel weer af. Daardoor moet je het telkens weer even op het laadpunt zetten. Dit was wel wennen. Verder doet het wat moet.

Pluspunten

• Licht
  • Snel warm

Minpunten

• Koelt Snel af

JVdB79 29-06-2018

gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips GC3672

Mooi design. Snoerloos strijken is erg makkelijk. Warmt inderdaad snel op, maar koelt ook snel af. Best is om de oplader mee op uw strijkplank te zetten. Je moet verschillende keren, als je een kledingstuk strijkt opladen. Dit laden gaat erg vlot. Het laadstation licht oranje op wanneer je terug moet opladen.

Pluspunten

• mooi design
  • snoerloos strijken is erg gebruiksvriendelijk
  • Laadt snel op

Minpunten

• Koelt snel terug af

SRenTV 29-06-2018

Handig toestel

Geschreven voor: Philips GC3672

Het strijkijzer is handig in gebruik, geen last meer van een draad en lang kunnen strijken met het grote waterreservoir. Ook oogt het modern. De nieuwe technologie van de lampjes in de voet die beginnen te branden zijn ook een verbetering. Het is ook zeer licht. Het grootste nadeel is wel dat je niet kunt doorstrijken. Je moet telkens opnieuw het strijkijzer op de voet zetten en op den duur krijg je last in je pols van deze beweging te doen. ook kan je niet bvb een lang kleed of broek in 1 keer strijken (je moet constant hem opnieuw in de voet zetten om op te warmen).

Pluspunten

• groot reservoir
  • geen draad
  • oogt modern
  • indicatielampen in de voet

Minpunten

• constant terug op de voet zetten

Tessa41 26-06-2018

Kwaliteitsvol draadloos strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC3672

Het is een eenvoudig in gebruik strijkijzer dat soepel over de kledij glijd. De strijkkwaliteit is beter dan mijn vorige strijkijzers. Het enige nadeel is dat je de voet niet kan vast maken waardoor ik schrik heb dat het gaat vallen en dat het af en toe lekt tijdens het strijken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Draadloos
  • Grote vulopening
  • Goede strijkkwaliteit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Lekt soms bij het strijken
  • Voet kan je niet vast maken

Feodosya 19-06-2018

Snel en eenvoudig strijken

Geschreven voor: Philips GC3672

Dit toestel is erg makkelijk in gebruik en duidelijk. Het warmt erg snel op in het laadsysteem dat duidelijk aangeeft wanneer het klaar is voor gebruik (klaar na ong 30 seconden!). Ideaal dus als je weinig tijd hebt en nog snel een plooi uit een kledingstuk wil halen. Wat ik ook heel handig vind is dat het toestel draadloos werkt, zo hoef ik geen rekening te houden met een vervelende draad en blijf ik nergens aan hangen. Het strijkijzer ligt goed in de hand en is heel licht, lichter in gewicht dan elk ander toestel dat ik ooit heb gebruikt! Klein minpuntje is wel dat het laadstation vrij snel aangeeft (door een oranje licht) dat het toestel even moet laden, dat is lastig als je grotere stukken textiel wil strijken. Desondanks zou ik het toestel zeker aanbevelen want de snelheid van het laden compenseert dit enige puntje van kritiek.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Draadloos
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Vaak opladen tussendoor

Henry2911 19-06-2018

goeie strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC3672

Deze strijkijzer gebruik ik al enkele weken en momenteel heb ik geen negatieve opmerkingen. Het feit dat de strijkijzer draadloos is, zorgt ervoor dat het veel handiger is om te strijken. En dus ook sneller :)

Pluspunten

• draadloos

Nursje 14-06-2018

Snelle stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC3672

Hij warm snel op. Heeft een stevig laadpunt. Hij kan gemakkelijk compact opgeborgen worden . Door vergrendeling blijft het bijeen.
Krachtige stoom

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Draadloos

Minpunten

• Snel weer in laadpunt zetten