Philips GC4932

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4932 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MYRIAMUSA 14-12-2017

TOP PRODUCT

FANTASTISCH STRIJKIJZER
VLOT IN GEBRUIK EN OOK ZEER PRACTISCH OM OP TE BERGEN.
GEEN TEMPERATUURINSTELLING MEER NODIG

Pluspunten

• COMPACT
  • VLOT GEBRUIK
  • GEEN INSTELLINGEN

Kim 11-12-2017

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GC4932

Op het eerste zicht lijkt dit toestel eerder zwaar maar het ligt eigenlijk zo vlot in de hand dat dit niet stoort. Ook het feit dat je het toestel gewoon horizontaal kan laten staan, zonder enig risico op schroeiplekken ! Wat ook super handig is, zeker met kindjes in huis is het feit dat na je het een tijdje ongeroerd staat, het toestel zichzelf in stand-by zet... en de automatische temperatuurregeling went ook heel snel, door de berg strijk zonder al teveel na te denken en telkens te regelen, handig toestel voor de minder leuke job 😊

Pluspunten

• Automatische temperatuurregeling
  • Schakelt zichzelf uit na tijdje niet te gebruiken
  • Mooi design het oog wil ook wat

Minpunten

• Geen watersproeier

Amalia 07-12-2017

Fantastisch strijkijzer super in gebruik

Geschreven voor: Philips GC4932

Mijn eerste indruk was dat het zeer licht was en dat het een mooi praktisch design is. Je moet wel voorzichtig zijn met het klepje van het waterreservoir dat lijkt mij niet zo sterk . Het fijne is je moet geen temperatuur meer instellen ongeacht welke stof het is je kan er alles mee strijken.. het stoomt goed het ligt goed in de hand om te strijken. Ik ben er tevreden van het wordt snel warm ook . Er is ook een functie voor te ontkalken bij wat heel gemakkelijk is.Mijn strijk is veel vlugger gedaan nu. Happy mommy here want met 2 kids heb je redelijk was.

Pluspunten

• Geen temperatuur meer zelf instellen
  • Wordt vlug warm

Minpunten

• Klepje voor water toe te voegen lijkt zwak

Piewie 01-12-2017

handig en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips GC4932

Mooi design, handig en zeer gebruiksvriendelijk.
Glijdt goed over de kledij. Enige minpuntjes zijn dat de stoom niet regelbaar is.

Pluspunten

• design
  • groot waterreservoir

Minpunten

• niet regelbare stoomfunctie
  • geen middel om snoer samen te houden

Petra38 01-12-2017

Een heerlijk strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4932

Is een heel fijn strijkijzer.
Eerste indruk was dat het precies wat zwaarder aanvoelde, maar na een tijdje gaat dit gevoel weg.
Door de optimal temp en de hoeveelheid stoom(zonder op de extra stoomknop te duwen) vlieg je op een tijd van niks door je strijk heen! Doordat je niet steeds de temperatuur hoeft te verlagen of verhogen en maar aan 1 kant hoeven te strijken.
Zelfs een valse plooi strijk je eruit alsof het niets is, terwijl met een ander je er aardig op zou moeten duwen om hetzelfde resultaat te bekomen.
En de functie dat hij vanzelf uitvalt, is ook een groot pluspunt.. zeker als je kleine kinderen hebt.

Pluspunten

• Optimal temp: minder tijdverlies
  • Voldoende en krachtige stoom toevoer
  • Snel uitgehaald en opgeruimd
  • Uitval functie, zowel liggend als rechtstaand

veerler 30-11-2017

redelijk toestel

Geschreven voor: Philips GC4932

De eigen constante stoomfunctie is een plus waard. Zelden is de extra stoom-knop te gebruiken. Ook de temperatuur moet je niet meer zelf instellen, dit doet het toestel helemaal zelf, het past zich aan aan de stof die je wil strijken. Het ligt wel wat zwaar in de hand.

Pluspunten

• eigen stoomfunctie
  • eigen temperatuurregelaar

Minpunten

• zwaar

Noeke 27-11-2017

Erg handig strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4932

De automatische temperatuurregeling is erg verrassend. Het is even wennen omdat je die instelling niet meer zelf moet doen. Het toestel warmt op in 2 min.
De zool is glad en glijdt gemakkelijk over de kleding. Verbazend is dat je de hete zool gewoon plat op de strijkplank mag laten staan, zonder dat het verbrandt! Dus nooit meer schroeiplekken in je kleding.
Bovendien schakelt het automatisch uit wanneer je het toestel 2 min (op de zool) of 8 min (op de achterkant niet gebruikt. Zeer handig en energiezuinig wanneer je een druk huishouden hebt en regelmatig wordt onderbroken tijdens het strijken en je vergeet om het toestel uit te zetten.
Met één beweging schakelt het dan ook direct terug aan.
Het toestel is niet erg licht maar doordat je het niet telkens op de achterkant moet zetten tijdens het strijken is dat probleem mooi opgelost.
Het design is dik oké, voor zover dat mogelijk is bij een strijkijzer.
Het toestel maakt een piepgeluid tijdens het opwarmen en tijdens het afkoelen. Ik weet niet precies wat de functie hiervan is.
De stoomboostknop is niet spectaculair en vergelijkbaar met de meeste strijkijzers.
Wat me zeer aangenaam verrast is dat Philips ook aan het kleinste detail heeft gedacht om het strijken niet alleen gemakkelijker te maken maar ook het in en uitrekken van de stekker door een vingergat in de stekker te voorzien, top!

Pluspunten

• automatische temperatuurregeling
  • automatische uitschakeling
  • nooit meer schroeiplekken

Minpunten

• stoomhoeveelheid niet regelbaar

Racquel 25-11-2017

Azur advanced

Geschreven voor: Philips GC4932

Zalig stoomstrijkijzer , het enige wat ik nog kan verbranden zijn je vingers :-) . Ik geen was meer sorteren voor het strijken. Ik kan eerst iets strijken die heet moet gestreken worden en net daarna een kledingstuk die op lauwe temperatuur gestreken moet worden zonder iets te verbranden. Ligt goed in de hand . Stoomt heel krachtig . in niet zo groot als één met stoomgenerator dus neem het strijkijzer niet te veel plaats in .

Pluspunten

• automatische warmte regeling
  • schakelt automatisch uit
  • gladde zool

Emijo 20-11-2017

Top strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4932

Zeer mooi design! In eerste instantie vrij zwaar maar omdat je dit strijkijzer plat op je strijkplank mag laten staan valt dit dan ook uiteindelijk heel goed mee! Strijkt in een mum van tijd je was heel glad zonder dat je moet voorsorteren want hij regelt zijn temperatuur zelf.

Pluspunten

• Mooi design
  • Strijkt vlot en regelt zijn temperatuur zelf