Philips GC4932

Type
stoom
Kleuren
blauw, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4932 op Kieskeurig.be.

8,9

claudia577 30-06-2018

Aanrader

Geschreven voor: Philips GC4932

Het strijkijzer is lekker licht, warmt snel op en glijdt makkelijk over de strijk heen. Enige minpuntje is dat het snoer voor mij te kort is.

TinaK 30-06-2018

Licht strijkijzer voor het lichte strijkwerk.

Geschreven voor: Philips GC4932

Het strijkijzer is erg licht en daarom gemakkelijk te gebruiken. Groot waterreservoir dat bovendien er gemakkelijk te vullen is door de grote opening.

De vloerzool strijkt niet altijd even vlot over alle soorten stof (stropt soms op). Warmteverlies naarmate het strijkwater opraakt.

mamamaki 29-06-2018

lichte strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4932

Gaat door de kreukels door als je genoeg stoom gebruikt maar door het groot volume water gaat dit goed.

MeiFong 29-06-2018

Strijken gaat snel en makkelijk met stoom

Geschreven voor: Philips GC4932

Een strijkijzer dat zeer snel op temperatuur is en met een uitstekende stoomfunctie. Het schijnt zich zelf uit te schakelen, maar het is mij niet helemaal duidelijk hoe je kan zien dat het is uitgeschakeld.

PVG78 29-06-2018

Het lekt als je het demeraliseerd water niet hebt opgebruikt tijdens het strijken

Geschreven voor: Philips GC4932

Het warmt snel op, en glijdt over alle stoffen. Verwijdert niet alle kreuken met gemak zoals er ub de beschrijving staat

Fais 28-06-2018

Erg tevreden. Gemakkelijk in gebruik en vooral snel door de kreukels heen

Geschreven voor: Philips GC4932

Had een oudere versie waar ik best tevreden over was. Zelfde merk maar ipv type advanced een type comfort. Hoef bij de advanced haast geen water bij te vullen. Veel sneller opgewarmd wat zeker bij haast erg handig is en dat je binnen no time aan de slag kunt.

Tinkerbelletje1978 25-06-2018

Snel opgewarmd en aangenaam om mee te strijken

Geschreven voor: Philips GC4932

Het is een geweldig toestel.. Snel warm en heel leuk om mee te strijken.. Vroeger keek ik op tegen een mandje strijk, maar nu niet meer met deze kanjer !

Lana81 24-06-2018

Topproduct, doet wat je er van verwacht

Geschreven voor: Philips GC4932

Heb het strijkijzer sinds kort in gebruik, bevalt prima! Doet wat je er van verwacht. Strijkt goed, verschillende stoffen. Groot waterreservoir zodat je niet vaak hoeft bij te vullen. Continue stoom indien je dat wenst en schakelt dit automatisch uit als de temperatuur daarvoor te laag is. Komen af en toe een paar druppels water uit, maar veel minder dan de vorige. Hij ziet er ook nog eens super uit. Goede aankoop!

Tamara81 21-06-2018

Werkt goed

Geschreven voor: Philips GC4932

Dit strijkijzer doet z'n werk prima.
Snel warm, verschillende standen voor verschillende stoffen. Makkelijk in gebruik. Enig nadeel vind ik het te korte snoertje. Ik heb er een verlengsnoer aan moeten hangen

2Sweetlana 19-06-2018

Strijkwerk is nu veel sneller gedaan

Geschreven voor: Philips GC4932

Philips EasySpeed Advanced Stoomstrijkijzer glijdt gemakkelijk, ik heb minder tijd nodig om mijn berg was te strijken.

Germaine1984 18-06-2018

Strijken weer leuk

Geschreven voor: Philips GC4932

Dit strijkijzer is mijn eerste stoomstrijkijzer. Wat een verademing vergeleken met de ouderwetse strijkijzers. Hij glijd over je kleding en hardnekkige kreukels gaan met 1 knop ook er uit. Hij is niet zwaar maar ik had hem wel wat lichter verwacht al voel je dit tijdens het strijken niet.
Nog een leuk pluspuntje is de mooie kleur paars.

Hij warmt snel op en ook makkelijk te zien wanneer hij opgewarmd is.

Ook de standen voor de verschillende stoffen is duidelijk aangegeven.

Al met al een zeer fijn strijkijzer met een leuk kleurtje.

NeleG 18-06-2018

Tevreden van!

Geschreven voor: Philips GC4932

Zoals beloofd drupt dit strijkijzer niet en is het handig voor alle hoekjes en plooitjes. Tevreden van!

Lenie82 17-06-2018

Goed strijkijzer voor al je kreukels.

Geschreven voor: Philips GC4932

Ik ben heel tevreden met deze stoomstrijkijzer. Doet wat ie moet doen: Kreukels uit je kleding strijken. Het produceert genoeg stoom om de hardnekkige kreukels snel eruit te strijken. Het waterreservoir is ook groot genoeg en deze kun je makkelijk bijvullen. Hij warmt ook snel op, je hoeft er nauwelijks op te wachten. Ik vind 'm niet zwaar in gebruik, ook niet licht. Jammer dat het snoer wat kort is.

NeleW 17-06-2018

Goed voor kleine strijk

Geschreven voor: Philips GC4932

Dit strijkijzer is ideaal voor een kleine strijk, bijvoorbeeld voor een alleenstaande. Het is een licht strijkijzer en warmt snel op, zoals beloofd. Het enige nadeel is dat het vaak opwarmt, maar gelukkig gebeurt dit ook heel snel. Met 1 druk op de knop zijn je meest hardnekkige plooien ook weer gladgestreken!

luuk32 16-06-2018

Mooie gestreken overhemden!

Geschreven voor: Philips GC4932

Ik strijk uit principe alleen overhemden, de rest hoeft van mij niet :-) Het strijkijzer gebruik dus af en toe. De handleiding legt uit welke stand je moet gebruiken voor welke stof. Je vult 'm met water, stekker in het stopcontact, even wachten en je kunt strijken. Met de stoomfunctie krijg je makkelijk de kreukels eruit, zelfs de kreukels die ik er zelf in gestreken heb. Hij druppelde wel een keer op mijn overhemd, maar een stuk minder dan mijn vorige strijkijzer. Het resultaat is goed: een perfect gestreken overhemd. Het snoer vind ik wel een beetje kort, die mag van mij wel langer.

iansel 15-06-2018

Klein en fijn

Geschreven voor: Philips GC4932

Het is zeker een heel mooi en erg licht strijkijzer. Maar als je wat meer strijk hebt, dan zou ik een iets duurder toestel aanraden.
Het toestel glijdt namelijk iets minder goed over de kledij dan je zou verwachten.

Steffy 15-06-2018

Toestel ligt goed in de hand, mooi design

Geschreven voor: Philips GC4932

Het toestel ligt goed in de hand, weegt niet veel. Het heeft een mooi design. Warmt snel op en is gemakkelijk in gebruik.

Seppelier 10-04-2018

Ideaal voor de actieve single

Geschreven voor: Philips GC4932

Het strijkijzer ligt goed in de hand. Het design van het toestel bevalt me. Best mooi om te zien. Maar dat is natuurlijk niet de hoofdreden om het te kopen. Het moet goed strijken. En tot mijn tevredenheid doet het toestel dat tot volle tevredenheid. Zonder veel gedoe strijkt het mijn wasgoed vlug en zonder veel gedoe met instellingen van stoom of temperatuur mooi strak en glad. Ik ben dus een tevreden man. Enig puntje van kritiek is misschien dat het waterreservoir vlug moet bijgevuld worden. Voor mij als single niet zo'n probleem maar als je gezinssamenstelling groter is zou dit punt misschien wel tot frustratie kunnen leiden.

MYRIAMUSA 14-12-2017

TOP PRODUCT

FANTASTISCH STRIJKIJZER
VLOT IN GEBRUIK EN OOK ZEER PRACTISCH OM OP TE BERGEN.
GEEN TEMPERATUURINSTELLING MEER NODIG

Pluspunten

• COMPACT
  • VLOT GEBRUIK
  • GEEN INSTELLINGEN

myriamusa 14-12-2017

top product

strijkt zeer vlot
geen instelling van temperatuur meer nodig
bergt zeer compact op
zeer makkelijk in gebruik