Philips GC5033

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC5033 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tanja 15-12-2017

Perfect toestel = perfecte strijk

Geschreven voor: Philips GC5033

Eens ik begon aan mijn strijk merkte ik dat dit apparaat verbazend goed streek en stoomde Zelfs mijn jeans streek zoals een zakdoek ,zonder enige moeite zelfs Het ging zelfs beter als verwacht en dat ik gewoon was. Ik moest zelfs geen temperatuur regelen Dit was kei handig en makkelijk ! En met de ion functie ging strijken als een fluitje van een cent Voor mij is dit echt een super apparaat en ook heel handig en makkelijk op te bergen. Ja jullie hebben mij echt verrast in de positieve zin met dit toestel! Als iemand nu aan mij zegt ik ben toe aan een nieuw strijkijzer weet ik zeker dat ik dit zal aanraden Ik ben in ieder geval super tevreden !!

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • temperatuurregeling

Eklis 14-12-2017

Snzl gebruiksklaar stoomstrijkijzer.

Geschreven voor: Philips GC5033

Een compact toestel dat snel warm is voor gebruik. Super handig lang snoer. Zorgt snel voor kreuk vrije kleren. En vooral handig de automatische temperatuur regeling

Pluspunten

• Snel gebruiks klaar
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar toestel

Hannah 13-12-2017

Automatische stoomfunctie

Geschreven voor: Philips GC5033

Mijn eerste gedachte bij de Azur is dat het een aantrekkelijke vormgeving heeft. Het strijkijzer is wel zwaarder dan degene die ik normaal gebruik. Het glijdt wel vlot over de kleding en de automatische stoomfunctie is heel praktisch. Ik stond eerst een beetje twijfelachtig over de automatische temperatuuraanpassing, maar ook dit gaat vlot. Het waterreservoir is misschien wel wat snel leeg, maar het is vlot bij te vullen, dus dit is geen hindernis. Ook de lange stroomsnoer is heel praktisch. Ik ben zeker tevreden over dit toestel.

Pluspunten

• automatische stoomfunctie
  • lang snoer

Minpunten

• zwaar toestel
  • klein waterreservoir

patje1987 13-12-2017

zeker een aanrader!

Geschreven voor: Philips GC5033

Ik heb het stoomstrijkijzer intussen al veel gebruikt. Natuurlijk even aanpassen want ik ben altijd gewoon om met een stoomgenerator te strijken. Het is een compact toestel. De eerste maal dat ik het gebruikte vond ik het vrij zwaar maar het went na een tijdje wel. Het heeft een vrij lange electriciteitskabel dat ervoor zorgt dat je veel ruimte hebt om te strijken zonder dat je met je strijkplank vlak tegen de muur moet staan. heel gemakkelijk is dat het ijzer de temperatuur/stoom zelf aanpast zodat je alle soorten kleding kan strijken zonder aan de knoppen te hoeven draaien en te wachten tot je ijzer is afgekoeld. het toestel maakt weinig geluid. Wel is het water snel op, dit vind ik wat nadelig aan het toestel. Persoonlijk merk ik weinig verschil tussen de verschillende stoomstanden. enkel de zakdoeken die heel gekreukd zijn krijg ik niet kreukvrij. ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• lange kabel
  • regelt stoom zelf
  • extra stoomknop

Minpunten

• water snel op
  • zwaar toestel
  • enkel zakdoeken niet kreukvrij

GKJN 13-12-2017

Super strijkijzer!

Geschreven voor: Philips GC5033

Zalig om te kunnen doorstrijken en niet naar de temperatuur te hoeven zien!
Strijk is zo gedaan door de automatische temperatuur en stroomregeling .

Pluspunten

• Lange snoer
  • Automatisch stoom
  • Automatisch temperatuur

Minpunten

• Klein waterreservoir

Steffie 13-12-2017

Krachtig en stil

Geschreven voor: Philips GC5033

Het toestel oogt zeer mooi, is compact om op te bergen. Maar wel een beetje zwaar, uren aan een stuk strijken wordt hierdoor moeilijk.
Maar je strijk gaat zo vliegensvlug dat je zeker geen uren bezig bent.
Het is zeer handig dat de temperatuur vanzelf geregeld wordt en zich aanpast aan elk type kledingstuk.
De stoomfunctie is daarbovenop ook nog zeer stil wat het nog aangenamer maakt.
Doordat er geen grote bak voor het waterreservoir is kan hij zeer snel opgeborgen worden.
Mijn nieuwe partner in crime om de strijk klaar te krijgen!

Pluspunten

• Compact
  • Stil
  • Temperatuur past vanzelf aan

Minpunten

• Zwaar

Patricia 08-12-2017

Goed strijkijzer!

Geschreven voor: Philips GC5033

Ik heb het stoomstrijkijzer intussen al 3x getest. Natuurlijk even aanpassen want ik ben altijd gewoon om met een stoomgenerator te strijken. Het is een compact toestel. De eerste maal dat ik het gebruikte vond ik het vrij zwaar maar het went na een tijdje wel. Het heeft een vrij lange electriciteitskabel dat ervoor zorgt dat je veel ruimte hebt om te strijken zonder dat je met je strijkplank vlak tegen de muur moet staan. heel gemakkelijk is dat het ijzer de temperatuur/stoom zelf aanpast zodat je alle soorten kleding kan strijken zonder aan de knoppen te hoeven draaien en te wachten tot je ijzer is afgekoeld. het toestel maakt weinig geluid. Wel is het water snel op, dit vind ik wat nadelig aan het toestel. Persoonlijk merk ik weinig verschil tussen de verschillende stoomstanden. Als je de strijk heel snel gedaan wil hebben zoals met een stoomgenerator gaat dit wel niet lukken met dit toestel. het geeft iets te weinig stoom. Je kan wel extra stoom bijgeven maar dit heb ik zelf nog niet getest.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Niet zelf temperatuur instellen
  • Weinig geluid

Minpunten

• De meest hardnekkige kreuken krijg ik er niet uit

Eklis 08-12-2017

Handig stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5033

Een compact toestel dat snel warm is voor gebruik. Super handig lang snoer. Zorgt snel voor kreuk vrije kleren. En voor de automatische temperatuur regeling is handig.

Pluspunten

• Snel gebruiks klaar
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar toestel

fieke85 07-12-2017

super handig toestel

Geschreven voor: Philips GC5033

ik ben supertevreden over het toestel. Kreuken verdwijnen zonder al te veel moeite . mijn strijk is nog nooit zo snel gedaan geweest . het lange snoer vind ik ook heel handig . toen ik het toestel uitpakte leek het me heel zwaar maar eens je begint te strijken valt het heel goed mee en glijdt het als het ware vanzelf over de kledingstukken . conclusie : ik raad dit toestel iedereen aan .

Pluspunten

• lang snoer
  • kreuken verdwijnen als sneeuw voor de zon

Lindel 06-12-2017

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips GC5033

Zojuist voor de eerste keer het stoomstrijkijzer Azur Elite van Philips uitgeprobeerd. Ik ben er meteen weg van! Het toestel is mooi en heeft een lang snoer. Erg handig voor mensen zoals ik die graag voor tv strijken. Bij mijn vorig strijkijzer had ik steeds een stapeltje zakdoeken klaar liggen om te strijken terwijl het ijzer warm werd, want dit duurde toch een tiental minuten. Nu is dit niet meer nodig, het ijzer van Philips warmt snel! Het stoomstrijkijzer is in het algemeen erg makkelijk in gebruik, ook de stoomfunctie ervan. Je kan eigenlijk niets mis doen met dit ijzer doordat het veilig is voor alle stoffen. Gedaan dus met voortdurend van temperatuur te moeten veranderen! Een klein nadeel is wel dat het stoomstrijkijzer niet het lichtste ijzer is, al is het ook zeker niet zwaar. En doordat je het niet telkens op zijn achterkant moet zetten tijdens het strijken heb je er geen last van. Nog een leuk weetje is dat het ijzer uitvalt wanneer je het een tijdje niet hebt aangeraakt en weer aanspringt als je er mee beweegt. Erg veilig dus! Kortom, ik ben helemaal verkocht! :D

Pluspunten

• Lang, flexibel snoer
  • snel opgewarmd
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooi toestel
  • veilig voor alle stoffen

Minpunten

• waterreservoir is snel leeg

mamavan3bengels 06-12-2017

Philips Azur Elite

Geschreven voor: Philips GC5033

Toestel beschikt over een toch wel lang snoer en dit is best handig. Strijk dient niet meer gesorteerd te worden volgens stof want het toestel gaat in no time van het heetste tot het laagst te strijken kledingsstuk. Eerste indruk van het toestel was dat dit toch wel zwaar aanvoelde maar bij gebruik belast je zeker je pols hier niet mee want het toestel mag gewoon vlak op je strijkplank blijven staan. Enorm handig is de hendel onderaan het handvat om een extra stoomstoot te geven. Wat me ook opviel bij het strijken van T-shirts was, dat het leek of ze ineens aan beide zijdes gestreken waren.

Ierland 06-12-2017

automatisch stoom - geen temperatuur instellen

Geschreven voor: Philips GC5033

Krachtig - geen risico op brandplekken - DynamiQ-stoommodus.N is strijken terug leuk.En dat voor minder dan 125euro.

Pluspunten

• automatisch stoom
  • geen temperatuur instellen

Ceuliv 06-12-2017

Top strijkijzer

Super goeie strijkijzer.
Zeer gemakkelijk in gebruik. Werkt automatisch. En super mooi design.. maakt strijken gemakkelijk. En past zich aan elk kledingstuk aan.

Pluspunten

• Mooi design
  • Krachtige stoomverdeler
  • Ontklaker waarschuwing

Minpunten

• Voelt zwaar aan

Karin 03-12-2017

krachtig strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5033

Eindelijk was het zover. Ik mocht het strijkijzer Azur Elite testen. Allereerst heb ik even de handleiding gelezen. Al was dat niet veel werk, want heel veel dingen gaan automatisch. Zo moet er geen temperatuur meer ingesteld worden. Het strijkijzer ondervindt zelf welke materie er gestreken moet worden en regelt zelf de temperatuur. Voor mij een groot voordeel, want meestal vergat ik iets aan te passen. Ook krijg je een automatisch seintje wanneer er ontkalkt moet worden. Dat ontkalken zelf gaat heel eenvoudig. De eerste keer strijken gaf wel een beetje een gek gevoel, precies of er bubbelt iets binnenin, maar dat ben je snel gewoon. Het enige nadeel vind ik momenteel het gewicht. Het is een vrij zwaar toestel.

Pluspunten

• automatisch temperatuur regelen

Minpunten

• zwaar

sandrag 25-11-2017

Schitterend!

Geschreven voor: Philips GC5033

Zeer handig toestel, 'voelt' zelf hoe warm elke stof moet gestreken worden en past meteen de temperatuur aan. Is vlug klaar voor gebruik, past de stoomfunctie ook automatisch aan. Heel tevreden!
Toestel is wel zwaar, maar aangezien het horizontaal mag blijven staan, is dat geen probleem.

CindyLuna 24-11-2017

Krachtig toestel

Geschreven voor: Philips GC5033

Een heel krachtig toestel. Je hoeft niet meer te kijken nr de temperatuur. Krachtige stoom! Gemakkelijk te ontkalken.
Min punt zwaar toestel! Niet om heel lang mee te stryken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Strykt alles vlot

Minpunten

• Zwaar toestel

Marleen66 20-11-2017

Fantastisch

Geschreven voor: Philips GC5033

Het is een heel gemakkelijk strijkijzer, je hoeft geen temperatuur te regelen of stoomsterkte, alles gaat vanzelf en effectief je kan van de ene stof overschakelen op de andere zonder problemen , ook gemakkelijk is dat je het strijkijzer niet steeds rechtop moet zetten, je kan hierdoor rapper doorwerken , het is een plezier om te strijken!